ja maar ik bedoel als ik een nieuwe body zou moeten kopen, dat ik dan ook alle lenzen nieuw zou moeten kopen. Dat ik aan mijn huidige lenzen niks meer heb omdat andere mount.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh nee waarom zou je alles opnieuw moeten komen? Je camera doet het toch nog?
Ja ook fan? Gaafquote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondertussen heeft @:vanyel weer eens een berg![]()
![]()
![]()
![]()
verdiend voor haar idee van het toevoegen van zuurkool aan Ottolenghi's portobellosteaks.
Kindjes van 2.5 vinden treinen fantastisch (met de bus naar de trein gaan ook), en 35jarige moeie tantes vinden alles wat een 2.5jarig kind anderhalf uur bezig houdt en hunzelf wakker ook fantastischquote:Op donderdag 27 november 2025 21:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben je stiekem ook een treinenfappert?
Ja, met een ftz adapter (maar autofocus werkt dan alleen indien af-s). Ik kocht vandaag een 80-200 af-s, om die reden. Die komt maar zelden op marktplaats en deze zag er ook echt nog super netjes uit. Vrijwel geen gebruikssporen. En is dus mee te nemen met autofocus als ik naar Z ga, in tegenstelling tot de draaizoom 80-200 af-d die ik heb. Ik heb ernstige z50ii (met 16-50 en 50-250 kit) kriebels, maar ik kan ook me met deze nieuwe nog een jaartje vermaken en dan zijn er misschien wel nieuwere modellen uit en/of deze prijstechnisch nog gunstiger. Nog even over nadenken want wel bak geld.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:28 schreef derLudolf het volgende:
Passen de Nikon F bajonet objectieven ook op de Z camera's?
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik geef maandelijks 60 euro uit aan een (1) lens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en
natuurlijk)
Ik vond Leeuwarden een verrassend leuke weekendje-weg stad. Al is 'het huis dat met je hersenen speelt' wel gesloten inmiddels, dat is heel jammer, en ik was er ook wel in de zomer. Daar dichtbij zit ook het Eise Eisinga museum, dat vond ik ook wel tof. En er is ook een schaats museum ergens niet al te ver weg, al ben ik daar niet zelf geweest, dus geen idee of het leuk is.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
iedereen z'n stadsie wel hoor![]()
ik heb even geen puf om te bedenken waar we een dagje heen moeten
Er zijn adapters. Maar goed zo'n 60D gaat wel heel wat clicks mee en je zou dan ook tweedehands kunnen kopenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel als ik een nieuwe body zou moeten kopen, dat ik dan ook alle lenzen nieuw zou moeten kopen. Dat ik aan mijn huidige lenzen niks meer heb omdat andere mount.
Dan stop ik er gewoon mee.
Glijbaanglijden op station Overvechtquote:Op donderdag 27 november 2025 21:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn stadsie? Oef, goede vraag. Ik heb eigenlijk geen flauw ideeja, mogelijk zijn nichtje en ik zondag te spotten op het station om treinen te kijken, als ik een uitje nodig heb
. De dom is natuurlijk wel een must see. Nijntje museum?
Ja en ik gebruik hem niet heel intensief dus hij kan nog wel 10 jaar mee en de lenzen sowieso ook.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zijn adapters. Maar goed zo'n 60D gaat wel heel wat clicks mee en je zou dan ook tweedehands kunnen kopen
Jaquote:Op donderdag 27 november 2025 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ook fan? Gaaf![]()
Dit geluk moet gedeeld worden
2 mensen geluk gebrachtquote:Op donderdag 27 november 2025 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
JaJ geloofde niet dat het succesvol zou zijn maar is ook een believer nu.
Zeker!quote:Op donderdag 27 november 2025 22:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou niet van zuurkool.![]()
Hebben jullie het trouwens over die al perfecte portobello’s in olie met chilivlokkeb, ooit getipt door onze fantastische minilot?![]()
Gefeliquote:Verder avond allen![]()
Ik ben vandaag hartelijk gefeliciteerd met mijn functiewijziging die ook door de heren op kantoor is goedgekeurd. Vanaf 1 januari ga ik stapje omhoog
Ja, ik ga een schaal omhoogquote:Op donderdag 27 november 2025 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje![]()
gefeliciteerd! Meer dan terecht lijkt me. Fijn dat al het hoepelspringen met motivering opstellen etc tot resultaat heeft geleid!
Ook in salaris stapje omhoog?
Yessssquote:Op donderdag 27 november 2025 22:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou niet van zuurkool.![]()
Hebben jullie het trouwens over die al perfecte portobello’s in olie met chilivlokkeb, ooit getipt door onze fantastische minilot?![]()
Verder avond allen![]()
Ik ben vandaag hartelijk gefeliciteerd met mijn functiewijziging die ook door de heren op kantoor is goedgekeurd. Vanaf 1 januari ga ik stapje omhoog
Moet ik die antarctica-link nog even zoeken?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Candaasje het volgende:
Dank allen!
[..]
Ja, ik ga een schaal omhoog. Precieze hoeveelheid in euro’s wordt in januari bepaald, met de indexering e.d.
En dan moest je nog selluf een A4 motivatie schrijven toch.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Candaasje het volgende:
Dank allen!
[..]
Ja, ik ga een schaal omhoog. Precieze hoeveelheid in euro’s wordt in januari bepaald, met de indexering e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vorig seizoen niet gevolgd dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog sneller dan die meid vorig seizoen in pisa?![]()
Ben benieuwd![]()
Omg die oliebol van Blues heeft de perfecte laag suiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |