Ohquote:Op donderdag 27 november 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook. Maar nee. Men wil meer contact met hun zoon.
EN nee of die zoon daar zelf wat van vindt is totaal niet belangrijk.
Eerlijk. Ik voel me weleens alsof ik alleen maar als oudedagsvoorziening op de wereld gezet ben.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Je hoeft niks uit te leggen! Nee, ik kan dan niet. Klaar Doei Over en Bye.
Familie/ingewikkelde dinges altijd
Even eenquote:
Niet gaan zuipen vallen heaquote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dat was mijn leegloop spreekbeurt. Vragen? Geen vragen![]()
Dan ga ik nu weer ingetogen en braaf doen zoals altijd
over half uurtje naar bedquote:Op donderdag 27 november 2025 20:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet gaan zuipen vallen hea
Jij snapt er geen reet van. Jij bent af.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik maak gewoon schoonAls ik dan alsnog een lucht wil maskeren gooi ik een stuk bruinkool in de kachel
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is zo jammer allemaal weetje, in het licht van reïncarnatie bezien. Word ik eindelijk eens geboren in een politiek stabiel en welvarend land, in een gelukkig getrouwd gezin, met een best wel slim hoofd. Alles op groen voor eindelijk eens een GOED leven, wordt het één grote strafbeurt.
Volgende dertig keer word ik weer een eendagsvlieg of een plofkip of een ander random dit-gaat-hem-niet-worden-beest. Of een arm derdewereldkind of zo.
Hier had zo veel meer in gezeten denk je dan.
Ikke! En velen met jou LIF / Het meurende waxmelt topic #14 - Waar we de winter wegbranden!quote:Op donderdag 27 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee CULlers, hebben jullie ook een aromabrander en wax melts en zo? Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb weleens zo'n goedkope verzameldoos van 144 scent chips van bol.com gehad maar dat was maar matig eigenlijk. Ik heb nu net weer een fuck ton bij Pure Soap besteld. Kan er weer even zes weken tegenaan of zo.
[ afbeelding ]
ja maar die sheit is DUUR vrouw. Je stookt voor een tientje in de week opquote:Op donderdag 27 november 2025 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ikke! En velen met jou LIF / Het meurende waxmelt topic #14 - Waar we de winter wegbranden!
Pure soap is ook een van mijn leveranciers. Maar nu moet ik echt twee dozen oppikken voor ik nieuw mag bestellen:@ Tot ik op de kerstgeuren zoek en kliklikkliklikmandjevol
Aan chocolade geef ik meer uit tegenwoordigquote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar die sheit is DUUR vrouw. Je stookt voor een tientje in de week op
Oh hemm. Ik niet denk ik? Al is een onsje Lindt tegenwoordig ook al 4 euro. Maar ik pomp nog geen half pond in de week daarvan wegquote:Op donderdag 27 november 2025 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aan chocolade geef ik meer uit tegenwoordig
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ach, ik kocht weer een lens vandaag.
En ik overweeg stiekem een Nikon Z
Dus ik zou zeggen leef je uit, de wax melts zijn vast goedkoper
Nou, voor die Nikon Z kan je behoorlijk lang waxmelten hoorquote:Op donderdag 27 november 2025 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Maar daar ben je sneller doorheen
Hasta la Canonista victoria siempre!quote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn stadsie? Oef, goede vraag. Ik heb eigenlijk geen flauw ideequote:Op donderdag 27 november 2025 21:09 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
chef en ik zijn onverwacht een paar dagen in NL.
wat is er de komende zondagen te doen in je stadsie waar we naar toe MOETEN ?
Dickens festijn? 13-14 decquote:Op donderdag 27 november 2025 21:09 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
chef en ik zijn onverwacht een paar dagen in NL.
wat is er de komende zondagen te doen in je stadsie waar we naar toe MOETEN ?
Ja ik heb momenteel 6 Nikon lenzen, dus overstappen gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hasta la Canonista victoria siempre!
Ik vond in mijn fototas nog een Sigma 30/1,4 toen ik een paar maanden geleden naar Schotland ging. Wist allang niet meer dat ik die had. Nieuw gekocht ooit. Kun je nu 2e hands 250 biljetjes voor schokkenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja ik heb momenteel 6 Nikon lenzen, dus overstappen gaat 'm niet worden
Sigma Art?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond in mijn fototas nog een Sigma 30/1,4 toen ik een paar maanden geleden naar Schotland ging. Wist allang niet meer dat ik die had. Nieuw gekocht ooit. Kun je nu 2e hands 250 biljetjes voor schokken
DSM. Art zegt me niks. Dus whatever it may be, ik denk het nietquote:
Ben je stiekem ook een treinenfappert?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn stadsie? Oef, goede vraag. Ik heb eigenlijk geen flauw ideeja, mogelijk zijn nichtje en ik zondag te spotten op het station om treinen te kijken, als ik een uitje nodig heb
. De dom is natuurlijk wel een must see. Nijntje museum?
Das een hele dure. Wou geld bieden maar bedacht me dat ik al een 35 1.4L hebquote:Op donderdag 27 november 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DSM. Art zegt me niks. Dus whatever it may be, ik denk het niet![]()
Canon mount trouwensquote:Op donderdag 27 november 2025 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das een hele dure. Wou geld bieden maar bedacht me dat ik al een 35 1.4L heb
Ik geef maandelijks 60 euro uit aan een (1) lens.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
iedereen z'n stadsie wel hoorquote:Op donderdag 27 november 2025 21:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn stadsie? Oef, goede vraag. Ik heb eigenlijk geen flauw ideeja, mogelijk zijn nichtje en ik zondag te spotten op het station om treinen te kijken, als ik een uitje nodig heb
. De dom is natuurlijk wel een must see. Nijntje museum?
Misschien kun je wel een inlay filter voor kopenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:37 schreef derLudolf het volgende:
Ik "moet" nog een dun UV filter op m'n 17-40. Nu ik full frame heb, zie je de donkere rand van het gewone filter in beeld
Al jaren. RF. Camera's zonder spiegel maar met elektrische zoeker. Canon is onlangs gestopt met de Eos 1Dx. Het vlaggenschip van de spiegelreflexenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Geloof dat er alweer een nieuw systeem is.
Dat klopt eigenlijk ook, maar toch, wel een veilig ideequote:Op donderdag 27 november 2025 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je wel een inlay filter voor kopen![]()
Maar ja een UV filter is eigenlijk gewoon een glaasje om de lens van buiten te beschermen natuurlijk
Nou als dat betekent dat ik alles weer nieuw moet gaan kopen dan is dat wel het einde van mij als DSLR fotograaf. Niet dat dat ooit veel voorstelde verder hoor maar okee.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Al jaren. RF. Camera's zonder spiegel maar met elektrische zoeker. Canon is onlangs gestopt met de Eos 1Dx. Het vlaggenschip van de spiegelreflexen
Zie je, fantástische tips die vrouw.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondertussen heeft @:vanyel weer eens een berg![]()
![]()
![]()
![]()
verdiend voor haar idee van het toevoegen van zuurkool aan Ottolenghi's portobellosteaks.
Uh nee waarom zou je alles opnieuw moeten komen? Je camera doet het toch nog?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als dat betekent dat ik alles weer nieuw moet gaan kopen dan is dat wel het einde van mij als DSLR fotograaf. Niet dat dat ooit veel voorstelde verder hoor maar okee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |