SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 24 november 2025 07:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]1e seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja aflevering 19 als het goed is, dat is komende donderdagquote:Op donderdag 27 november 2025 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Pittige dag weer @:lonaa sterkte ook voor vandaag
@:tele6 Laat je even weten wanneer broer te zien is? Want zo te zien is dat programma iedere dag.
Oh, vind je? 😂quote:
NPO 3 om 19:25 over een week, of komende week op NPO Start aflevering 19.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:05 schreef Barreltje het volgende:
Waar en wanneer moeten we naar Teleprutserbroertje kijken?
![]()
Hier is het uitkijken naar het weekend begonnen.. collega heeft laatste dag en is het een trend om relaties te verbreken voor de kerst lijkt het.. vriendin van mij, vriend van chef en een collega waarvan we deze week horen dat ze weer single zijn..
Oef, je hebt dus nog geen nieuwe schoonzusquote:Op donderdag 27 november 2025 13:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
NPO 3 om 19:25 over een week, of komende week op NPO Start aflevering 19.
Geen garanties dat hij meer dan 2 minuten op het scherm verschijnt, want blijkbaar gaat hij het snelste blauwtje ooit lopen.
Oh dat is de perfecte lengte voor een short die viraal gaatquote:Op donderdag 27 november 2025 13:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Geen garanties dat hij meer dan 2 minuten op het scherm verschijnt, want blijkbaar gaat hij het snelste blauwtje ooit lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT![]()
![]()
Ja, twee keer, maar wel al een aantal jaar geleden. Superinteressant, origineel en lekker. Maar ik heb beide keren niet zelf betaald en zou zelf nooit 200 euro p.p. uitgeven aan een diner (nog zonder drank).quote:Op donderdag 27 november 2025 15:06 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier mensen ooit bij Restaurant De Nieuwe Winkel in Nijmegen geweest?
Wij hadden gisteren de bier en foodpairing les van diegene die biersommelier is daar.
En de foto's die hij liet zien zagen er wel erg goed uit
Klinkt wel als een goede datequote:Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, twee keer, maar wel al een aantal jaar geleden. Superinteressant, origineel en lekker. Maar ik heb beide keren niet zelf betaald en zou zelf nooit 200 euro p.p. uitgeven aan een diner (nog zonder drank).
Nog sneller dan die meid vorig seizoen in pisa?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Snap ik, ik moet daar toch ook wel een flinke drempel voor over.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, twee keer, maar wel al een aantal jaar geleden. Superinteressant, origineel en lekker. Maar ik heb beide keren niet zelf betaald en zou zelf nooit 200 euro p.p. uitgeven aan een diner (nog zonder drank).
Wij zijn er 2x geweest, was echt heel bijzonder. Maar inderdaad erg duur.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:06 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden gisteren de bier en foodpairing les van diegene die biersommelier is daar.
Klinkt alsof ik daar een keer met ene @Cat-astrophe heen moet.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:59 schreef gcjoel het volgende:
Wij zijn er 2x geweest, was echt heel bijzonder. Maar inderdaad erg duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, het is wel echt gaaf.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Snap ik, ik moet daar toch ook wel een flinke drempel voor over.
Maar wel positief dus?
Nu niet meer, nu is ze eeuwig kleuter.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff net naar de documentaire over het Vlaardingse pleegmeisje gekeken. Wat een hel heeft dat meisje gehad
Dat dus. Waar ik vooral ook van schrok was het zichzelf goedpraten van de man, het liegen van de vrouw, het negeren van de signalen en de angst en wanhoop in de stem van een van de Syrische broertjes, dat bleek een jongen van 15 te zijn toen hij z’n verhaal deedquote:Op donderdag 27 november 2025 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nu niet meer, nu is ze eeuwig kleuter.
Gelukkig beschermen we bedreigde kindertjes goed door ze weg te halen bij enge ouders.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus. Waar ik vooral ook van schrok was het zichzelf goedpraten van de man, het liegen van de vrouw, het negeren van de signalen en de angst en wanhoop in de stem van een van de Syrische broertjes, dat bleek een jongen van 15 te zijn toen hij z’n verhaal deed
Hoeveel vrijheid heb je om een van de onderdelen te skippen?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
<knip>
En natuurlijk zal het allemaal best leuk en gezellig zijn maar dat is niet hoe mijn hoofd dit ziet.
Dit is vrij makkelijk op te lossen. Die dagen ben je op treinreis. Daar waar geen gsm verbinding is.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Vorig jaar hadden mijn ouders een lunch georganiseerd, paar dagen voor kerst. Voor familie. Ik vond het al HORROR dat ik daar dan dus 2 dagen binnen een week naartoe moest. Had eerst helemaal niet begrepen dat dat de bedoeling was ook. Ik dacht gewoon "okee, een lunch, doen we dat ipv kerst.." Neeeee TWEE dagen erheen. Okee![]()
Nu blijkt dat er kennelijk een jaarlijks iets van gemaakt wordt, dat ik voor dit jaar even twee data moet blokkeren omdat we nog niet weten wanneer het liefje van één van de neefjes haar verjaardag viert, want misschien is dat op één van die dagen en ondanks dat neef & liefje sowieso niet naar die lunch komen kunnen oom & tante dan dus ook niet. Dus van alles laat zich weer afhangen van eoa liefje. Het zal wel. Maar dit jaar moet ik dus WEER twee dagen.
En to add horror to horror. Ze hebben ook vast aangekondigd dat er verwacht wordt dat ik het ergens in de komende jaren een keer ga organiseren.
Ik ben er gewoon gloeiend bij genaaid.
En natuurlijk zal het allemaal best leuk en gezellig zijn maar dat is niet hoe mijn hoofd dit ziet.
Noord-Koreaquote:Op donderdag 27 november 2025 20:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is vrij makkelijk op te lossen. Die dagen ben je op treinreis. Daar waar geen gsm verbinding is.
Nou, geen. Aan de ene kant wordt van mij verwacht dat ik overal kom opdraven, aan de andere kant wordt het enkele feit dat ik dat dan doe, tegen me gebruikt "dat ik zelf ook eens wat moet organiseren, aangezien ik ook altijd bij een ander aanschuif"quote:Op donderdag 27 november 2025 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoeveel vrijheid heb je om een van de onderdelen te skippen?
Adem in, adem uit.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal allemaal best heel ondankbaar en onredelijk klinken en zo, maar ik krijg het hier dus gewoon Spaans benauwd van.
En 'nee, ik kan dan niet' is ook een antwoordquote:Op donderdag 27 november 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moest gewoon even stoom afblazen. Fijn dat dat hier even kan![]()
Verder valt het allemaal wel mee natuurlijk hoor. En zijn jullie problemen meestal veel groter dan de mijne
Daar kun je ook leuke treinreisjes hebben. Gaat alleen niet heel erg snel. De trein dan.quote:
ja dat dacht ik dus ook. Maar nee. Men wil meer contact met hun zoon.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik snap de twee dagen niet of én die lunch een paar dagen voor kerst én met kerst? Kan dat niet gecombineerd worden en dan één dag lunch?
Ik ben er geweest. Geen bier gehad (of gezien maar mijn club is wijndrinker of niet-drinker).quote:Op donderdag 27 november 2025 15:06 schreef Sarabi het volgende:
Nee dat is het niet. Dan moet ik gaan uitleggen wat er NOG belangrijker zou kunnen zijn, dan moet ik gaan liegen, dat gaat hoe dan ook verkeerd aflopen.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
En 'nee, ik kan dan niet' is ook een antwoord
Ik neem dit meteen aan.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
En even @Dr_Flash mentionen natuurlijk. Denk je dat ik daar nog terug ga?
En jij gaat er qua eten zo ontzettend ongelukkig worden
Je hoeft niks uit te leggen! Nee, ik kan dan niet. Klaar Doei Over en Bye.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat is het niet. Dan moet ik gaan uitleggen wat er NOG belangrijker zou kunnen zijn, dan moet ik gaan liegen, dat gaat hoe dan ook verkeerd aflopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |