Nou ja niet met een topic maar wel gewoon boelveel straatjes afgekrast steeds.quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet met een topic maar wel gewoon boelveel straatjes afgekrast steeds.
[ afbeelding ]
Ach die arreme damaaaaneees!quote:Op zondag 23 november 2025 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Blij dat ik ze in het Nederlands heb gelezen. Dan kun je het lekker duidelijk voor jezelf in het hoofd uitspreken
Sinds 1 november is Baas=werkgever opdrachtgever geworden.quote:Op zondag 23 november 2025 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat ik ‘baas’ heb begrepen als ‘werkgever’.
Het is dus opdrachtgever.
#whatsinaname 😎
Een van hen is de collega van @Candaasje die Elin probeerde te onderzoeken zonder dat ik in de buurt wasquote:Op zondag 23 november 2025 19:19 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje(heb je insta?)
https://www.instagram.com(...)MWFvaWd5cmc4cnl6bA==
Het meeste was wel binnen een jaartje gedaan eigenlijk. Af en toe kwam er nog eens wat bij later.quote:Op zondag 23 november 2025 17:46 schreef AnneX het volgende:
[..]Hóe lang Ben je hiermee aan de wandel geweest dan?
Herkenbaar wel jaquote:Op zondag 23 november 2025 19:19 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje(heb je insta?)
https://www.instagram.com(...)MWFvaWd5cmc4cnl6bA==
En een ander de collega van de spoed die uit pure paniek door Bram in dr hand gebeten werd toen ze een röntgenfoto van een ongesedeerde, doodsbange, al twee uur daar wachtende Bram wilden maken zonder dat ik erbij was en ook nog iemand in de kamer iets op de grond liet vallen wat een geluid maakte..quote:Op zondag 23 november 2025 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een van hen is de collega van @:candaasje die Elin probeerde te onderzoeken zonder dat ik in de buurt was
Jaaaaquote:Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohja. Volgens mij zitten er weinig liefhebbers van het genre hier, maar indien toch stiekem: er is weer een nieuw seizoen onderweg naar liefde op tv/npo start!
quote:Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohja. Volgens mij zitten er weinig liefhebbers van het genre hier, maar indien toch stiekem: er is weer een nieuw seizoen onderweg naar liefde op tv/npo start!
Het komt toch elke werkdag? Als je dan de eerste week heb gemist kun je gelijk even vooruitquote:Op zondag 23 november 2025 21:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh toch medestandersik ben nu bijna klaar met aflevering 8. Zo fijn dat er al zoveel opstaan meteen! Of ik kwam er gewoon pas laat achter en dat is waarom er al zoveel zijn
Ja geen idee volgens mij mag je vooruit kijken en is het iedere dag op tv ofzo. Maar inderdaad wel goed want dit moet je bingen. Ik ben bij 9 of 10 denk ikquote:Op zondag 23 november 2025 21:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh toch medestandersik ben nu bijna klaar met aflevering 8. Zo fijn dat er al zoveel opstaan meteen! Of ik kwam er gewoon pas laat achter en dat is waarom er al zoveel zijn
I CAN'T STOP LOVING YOUquote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Zit niet gewoon heel het cul sc topic braaf heel Holland Bakt te kijken
Top2000 quiz.quote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Donderdag kreeg iemand een bak erwtensoep mee (zij is er dol op, haar man dp iet dus ze krijgt het altijd van mij) op voorwaarde dat ze het roggebrood ook zou meenemen. Ik lust echt wel dingen niet en roggebrood staat bovenaan met bleekselderij, venkel en leverquote:Op zondag 23 november 2025 20:58 schreef derLudolf het volgende:
Zeg je erwtensoep, zeg je roggebrood.
Erwtensoep mag je houden maar goed roggebrood![]()
Laatst weer roggebrood van bakkerij Leta uit Wedde gehadEcht mensen, dat moet je echt proberen das wel waard om es om te rijden.
Jazeker, al jaren vaste prikquote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Ja maar deze is anders. (Echt)quote:Op zondag 23 november 2025 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Donderdag kreeg iemand een bak erwtensoep mee (zij is er dol op, haar man dp iet dus ze krijgt het altijd van mij) op voorwaarde dat ze het roggebrood ook zou meenemen. Ik lust echt wel dingen niet en roggebrood staat bovenaan met bleekselderij, venkel en lever
quote:Op maandag 24 november 2025 06:05 schreef Barreltje het volgende:
Morguh
[ afbeelding ]
Nachtelijke toilet stop,even naar buiten kijken, sneeuw !! en nu kan ik niet meer slapen van excitement![]()
Wel jammer dat het over een paar uur weggemiezerd is...
Koud mooi plaatjequote:Op maandag 24 november 2025 06:38 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat een mooi winterwonderland, @:barreltje
Wij kwamen gister weer thuis. Het was nog 6 graden binnen en we hebben natuurlijk alleen een houtkachel. Ik heb het niet snel koud maar liefste wel, zeken na 24u autorijden zonder noemenswaardig slaap. Dus wou ik even snel soep maken - was het gas ook nog op. Gelukkig hebben we een elektisch fornuis voor nood (en vis) op de deel staan, maar ik mag vandaag na kantoor nog even met de lege gasfles op stap.
Inmiddels is het al weer 15 graden binnen en heb ik zojuist de kachel weer gevuld en aangestoken en ligt er al een poes op (de ander op schoot). Moet vanmiddag wel even snel ook nieuwe aanmaakhoutjes hakken, daar had ik geen grote voorraad van gemaakt voor vertrek.
quote:Op zondag 23 november 2025 21:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zag al 15 afleveringen staan in npo start! Maar ik zie dat dat is incl de afleveringen van komende week vooruit kijken al.
Nu tijd voor schaatsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2025 07:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]Ohhhh ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 november 2025 07:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]Ik kijk het niet en wil dat ook helemaal niet maar dit is wel behoorlijk verleidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Gasfornuis. Daar komt heel ranzige meuk van aan de onderkant van je alles.quote:Op maandag 24 november 2025 08:59 schreef Tele6 het volgende:
Die keukenkastjes waren echt bizar vies: hoe kan de onderkant van de planken net zo vies zijn als de bovenkant? Die mensen hebben tegen de zwaartekracht in geknoeid?
Plank vies gemaakt. En daarna omgedraaid. Hoef je niet schoon te makenquote:Op maandag 24 november 2025 08:59 schreef Tele6 het volgende:
We hebben gisteren tot 14:00 nog geholpen in broertjes huis -- B heeft de muur in de keuken verder glad gemaakt (vorige bewoner had er met grof geweld een soort nis uitgehakt, in de buitenmuur, mafkees), we hebben de keukenmuren en het plafond gewit, en we hebben een paar uur keukenkastjes geboend. Die keukenkastjes waren echt bizar vies: hoe kan de onderkant van de planken net zo vies zijn als de bovenkant? Die mensen hebben tegen de zwaartekracht in geknoeid?
En gistermiddag genoten van een warm, droog en schoon huis
Nu ga ik op z'n vroegst volgende lente broertje weer helpen. Mits hij tegen die tijd z'n zaakjes op orde heeft en ons voor een concrete, doenbare klus uitnodigt.
Volgende week sinterklaas vieren met de familie. Ik hoop dat broertje niet weer mijn lootje heeft getrokken want dan krijg ik wss geen cadeau![]()
Blijkbaar hebben mijn ouders vrijdag aan hem laten weten dat ze ook niet meer gaan helpen klussen (nadat zij vrijdag een hele dag geklust hadden en broertje na werk niet eens nog ven kwam helpen want hij had een bijeenkomst van de sportclub). Goed van m'n ouders
Dacht ik dus ookquote:Op maandag 24 november 2025 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plank vies gemaakt. En daarna omgedraaid. Hoef je niet schoon te maken
Het is een elektrisch fornuis. Ik verdenk een frituurpan. Maar hoe dan de onderkastjes en bovenkastjes beide tegen de zwaartekracht in smerig geworden zijn, zie ik nog niet helemaal voor me.quote:Op maandag 24 november 2025 09:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gasfornuis. Daar komt heel ranzige meuk van aan de onderkant van je alles.
Oh slim!!quote:Op maandag 24 november 2025 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plank vies gemaakt. En daarna omgedraaid. Hoef je niet schoon te maken
Sowieso nog vijf werkdagen he dus de planning kan nog 10 keer veranderenquote:Op maandag 24 november 2025 10:28 schreef Morgane89 het volgende:
Ik vind het knap dat je zo kan schakelen
Ja ik wed dat broertje zijn borg niet terug gaat krijgen. Ze hebben de oude kamer gestofzuigd na het verhuizen maar de wastafel heeft stalagmieten van tandpasta.quote:Op maandag 24 november 2025 11:00 schreef AnneX het volgende:
Never a dull moment @:derLudolf
Wat een rit @:sigme Als jij in de laadruimte bij Mooitje gaat zitten…dan is dat toch wel gesloten? En hielp het Mooitje om rustig te blijven?
@:Tele6 en broertje moet ook zijn oude huis nog (schoon😂) opleveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat kleine kutklusjes in huis, admin, eten koken, mentaal voorbereiden op dag 3.Sterkheidsbaas van alles.
Dit verhaal mist echt het kuttequote:
Ja, fair, maar dan is de herkenbaarheid erg duidelijk want erg specifiek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 24 november 2025 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weet je wat pas echt kut is? Dat het Cat-astrophale hersenschade maand blijkt te zijn
Dju Cat…wat een rare tijd voor je met al het afscheid dichtbij en verder weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag in het volgende dorp op tournee en wel 8 adressen bezocht.
En toen ontdekte ik dat om onbekende reden plots mobiel internet niet werkte. Dat is thuis pas opgelost. Nog een akkefietje opgelost.
En na heel wat geklooi de afgelopen week denk ik, dat het is gelukt om ah glas zegels over te dragen aan een fokster in fhf. Dat was drie.
Even checken straks.
In ieder geval weer zachte voeten. Én warme oliebollen gegeten.
Hebben jullie al oliebollen gegeten en ook een favo adres ervoor?
Vermoei mijquote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef flipsen het volgende:
Ik zal jullie niet vermoeien met mijn vermoeiende dag dan maar
Cat, wat een treurnis de hele tijd zeg, holy shit.
Nog geen oliebol gegeten en dat zal ook niet gebeuren tot ik ooit weer eens in Holanda ben rond de feestdagen denk ik. Of ik moet moeders nog vragen een pak oliebollenmix mee te nemen, maar die sprak ik net en die heeft de koffer al vol met spul voor ons![]()
Post van Bloes geplust, want nog maar 44 dagen
quote:Op maandag 24 november 2025 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weet je wat pas echt kut is? Dat het Cat-astrophale hersenschade maand blijkt te zijn
Dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 25-11-2025 11:19:53 ]
Nah, gewoon een saai "Te druk". En vandaag weer 2 nieuwe bevestigingen erbij, terwijl ik over 8 dagen aan boord ga van een cruise van een dikke week. Goeie timingquote:
Een goed begin is het halve werk!quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat was een fluitje van een cent dus
Dat is voor de bierbrouwcursus? Wat was het ook alweer precies?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Op naar Groenlo voor dag 2.
Nee een gebiedje rond de middelste tenen en aan de zijkant meer richting de hiel zeg maar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk!
Wat doet er eigenlijk zeer aan je voet? Onderplaat?
Het gaat goed met Pootjes. Op dit moment ligt hij bij mij op schoot.quote:
Aah, da's heel andere koek. Misschien weet @AnneX er iets voor? Die heeft (voor mij) vaak goede voetblessuretipsquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een gebiedje rond de middelste tenen en aan de zijkant meer richting de hiel zeg maar.
Zou fijn zijn. Vgs mij moet dit gewoon weer over gaan maar ik sta wel op het punt om wat steunbraces te gaan kopen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Aah, da's heel andere koek. Misschien weet @:annex er iets voor? Die heeft (voor mij) vaak goede voetblessuretips.
Potverquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:54 schreef Tele6 het volgende:
Zere voet boks @:Dr_Flash ik kreeg gisteren met hardlopen ineens last van m'n rechter achillespees/hiel.
Verder was er gisteravond brand in B z'n gebouw en ben ik tot 0:30 opgebleven tot hij appte dat alleen het portiek naast het zijne geëvacueerd hoefde en hij gewoon kon gaan slapen.![]()
Ik doe zo nu en dan even de voetzool masseren met een bal. Tennisbal, of een massagebal met ribbels en bobbels. Kan helpen om het even goed los te krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Vgs mij moet dit gewoon weer over gaan maar ik sta wel op het punt om wat steunbraces te gaan kopen.
Oh die heb ik nog wel eentje op het balkon liggen. Maar eens naar binnen halen dan. Eerst even in een sopjequote:Op dinsdag 25 november 2025 07:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik doe zo nu en dan even de voetzool masseren met een bal. Tennisbal, of een massagebal met ribbels en bobbels. Kan helpen om het even goed los te krijgen.
Churros worden daar ook niet gegeten omdat het Koopmans pakje daar niet te koop is? Als je melk, bloem, gist, eieren, zout en suiker kunt kopen kun je oliebollen bakken.quote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef flipsen het volgende:
Ik zal jullie niet vermoeien met mijn vermoeiende dag dan maar
Cat, wat een treurnis de hele tijd zeg, holy shit.
Nog geen oliebol gegeten en dat zal ook niet gebeuren tot ik ooit weer eens in Holanda ben rond de feestdagen denk ik. Of ik moet moeders nog vragen een pak oliebollenmix mee te nemen, maar die sprak ik net en die heeft de koffer al vol met spul voor ons![]()
Wat voor snacks?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik moet de diepvries nog leegeten en opnieuw indelen. Vanmiddag komen de snacks voor het WK Darts
Bent u bekend met de spreuk "Gemak dient de mens"? Ik welquote:Op dinsdag 25 november 2025 08:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Churros worden daar ook niet gegeten omdat het Koopmans pakje daar niet te koop is? Als je melk, bloem, gist, eieren, zout en suiker kunt kopen kun je oliebollen bakken.
Mogguh…wat bedoel jij met steun’braces’…?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Vgs mij moet dit gewoon weer over gaan maar ik sta wel op het punt om wat steunbraces te gaan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |