Een goed begin is het halve werk!quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat was een fluitje van een cent dus
Dat is voor de bierbrouwcursus? Wat was het ook alweer precies?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Op naar Groenlo voor dag 2.
Nee een gebiedje rond de middelste tenen en aan de zijkant meer richting de hiel zeg maar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk!
Wat doet er eigenlijk zeer aan je voet? Onderplaat?
Het gaat goed met Pootjes. Op dit moment ligt hij bij mij op schoot.quote:
Aah, da's heel andere koek. Misschien weet @AnneX er iets voor? Die heeft (voor mij) vaak goede voetblessuretipsquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een gebiedje rond de middelste tenen en aan de zijkant meer richting de hiel zeg maar.
Zou fijn zijn. Vgs mij moet dit gewoon weer over gaan maar ik sta wel op het punt om wat steunbraces te gaan kopen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Aah, da's heel andere koek. Misschien weet @:annex er iets voor? Die heeft (voor mij) vaak goede voetblessuretips.
Potverquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:54 schreef Tele6 het volgende:
Zere voet boks @:Dr_Flash ik kreeg gisteren met hardlopen ineens last van m'n rechter achillespees/hiel.
Verder was er gisteravond brand in B z'n gebouw en ben ik tot 0:30 opgebleven tot hij appte dat alleen het portiek naast het zijne geëvacueerd hoefde en hij gewoon kon gaan slapen.![]()
Ik doe zo nu en dan even de voetzool masseren met een bal. Tennisbal, of een massagebal met ribbels en bobbels. Kan helpen om het even goed los te krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Vgs mij moet dit gewoon weer over gaan maar ik sta wel op het punt om wat steunbraces te gaan kopen.
Oh die heb ik nog wel eentje op het balkon liggen. Maar eens naar binnen halen dan. Eerst even in een sopjequote:Op dinsdag 25 november 2025 07:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik doe zo nu en dan even de voetzool masseren met een bal. Tennisbal, of een massagebal met ribbels en bobbels. Kan helpen om het even goed los te krijgen.
Churros worden daar ook niet gegeten omdat het Koopmans pakje daar niet te koop is? Als je melk, bloem, gist, eieren, zout en suiker kunt kopen kun je oliebollen bakken.quote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef flipsen het volgende:
Ik zal jullie niet vermoeien met mijn vermoeiende dag dan maar
Cat, wat een treurnis de hele tijd zeg, holy shit.
Nog geen oliebol gegeten en dat zal ook niet gebeuren tot ik ooit weer eens in Holanda ben rond de feestdagen denk ik. Of ik moet moeders nog vragen een pak oliebollenmix mee te nemen, maar die sprak ik net en die heeft de koffer al vol met spul voor ons![]()
Wat voor snacks?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik moet de diepvries nog leegeten en opnieuw indelen. Vanmiddag komen de snacks voor het WK Darts
Bent u bekend met de spreuk "Gemak dient de mens"? Ik welquote:Op dinsdag 25 november 2025 08:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Churros worden daar ook niet gegeten omdat het Koopmans pakje daar niet te koop is? Als je melk, bloem, gist, eieren, zout en suiker kunt kopen kun je oliebollen bakken.
Mogguh…wat bedoel jij met steun’braces’…?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Vgs mij moet dit gewoon weer over gaan maar ik sta wel op het punt om wat steunbraces te gaan kopen.
Deze https://www.podobrace.nl/shop/product/push-care-enkelbrace/quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mogguh…wat bedoel jij met steun’braces’…?
Wat jijzelf opmerkt, kan overbelasting zijn n.a.v. de valpartij en herstel.
Is het een doffe of scherpe pijn? Gebruik je steunzolen van de podotherapeut? ( niét van een podoloog). Misschien een aanpassing daarvan of nieuwe laten aanmeten (na een jaar of twee).
Waarschuwing: Kassa!
Van de zomer liep ik te strompelen als een oud wijf. En met de nieuwe zolen dans ik door het huis en over straat! En kan zelfs weer op hakken lopen!
#nooit gedacht
OK. Side note: de nieuwe zolen van mij hadden een kleine aanpassing nodig na 2-3 weken. En sindsdien gaat het goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze https://www.podobrace.nl/shop/product/push-care-enkelbrace/
Doffe pijn. Ja steunzolen, net nieuwe sinds maart dit jaar. Consult, controle en 2 paar zooltjes ¤ 450 eckt fantastisch.
Catjen
Ja zeker weer de hele Cesar / Mensendieck molen in. Nee de groetjesquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Side note: de nieuwe zolen van mij hadden een kleine aanpassing nodig na 2-3 weken. En sindsdien gaat het goed.
Tja…van die braces komen “luie voetspieren”…werkt het ontlastend voor je? bij lopen en huppelen😎
Dat zouden de zolen óók moeten doen. Samen met de voet- en onderbeenspieren.
Tja, er is oefenstof voor. 😇
🙃quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker weer de hele Cesar / Mensendieck molen in. Nee de groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |