Nou ja niet met een topic maar wel gewoon boelveel straatjes afgekrast steeds.quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet met een topic maar wel gewoon boelveel straatjes afgekrast steeds.
[ afbeelding ]
Ach die arreme damaaaaneees!quote:Op zondag 23 november 2025 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Blij dat ik ze in het Nederlands heb gelezen. Dan kun je het lekker duidelijk voor jezelf in het hoofd uitspreken
Sinds 1 november is Baas=werkgever opdrachtgever geworden.quote:Op zondag 23 november 2025 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat ik ‘baas’ heb begrepen als ‘werkgever’.
Het is dus opdrachtgever.
#whatsinaname 😎
Een van hen is de collega van @Candaasje die Elin probeerde te onderzoeken zonder dat ik in de buurt wasquote:Op zondag 23 november 2025 19:19 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje(heb je insta?)
https://www.instagram.com(...)MWFvaWd5cmc4cnl6bA==
Het meeste was wel binnen een jaartje gedaan eigenlijk. Af en toe kwam er nog eens wat bij later.quote:Op zondag 23 november 2025 17:46 schreef AnneX het volgende:
[..]Hóe lang Ben je hiermee aan de wandel geweest dan?
Herkenbaar wel jaquote:Op zondag 23 november 2025 19:19 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje(heb je insta?)
https://www.instagram.com(...)MWFvaWd5cmc4cnl6bA==
En een ander de collega van de spoed die uit pure paniek door Bram in dr hand gebeten werd toen ze een röntgenfoto van een ongesedeerde, doodsbange, al twee uur daar wachtende Bram wilden maken zonder dat ik erbij was en ook nog iemand in de kamer iets op de grond liet vallen wat een geluid maakte..quote:Op zondag 23 november 2025 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een van hen is de collega van @:candaasje die Elin probeerde te onderzoeken zonder dat ik in de buurt was
Jaaaaquote:Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohja. Volgens mij zitten er weinig liefhebbers van het genre hier, maar indien toch stiekem: er is weer een nieuw seizoen onderweg naar liefde op tv/npo start!
quote:Op zondag 23 november 2025 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohja. Volgens mij zitten er weinig liefhebbers van het genre hier, maar indien toch stiekem: er is weer een nieuw seizoen onderweg naar liefde op tv/npo start!
Het komt toch elke werkdag? Als je dan de eerste week heb gemist kun je gelijk even vooruitquote:Op zondag 23 november 2025 21:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh toch medestandersik ben nu bijna klaar met aflevering 8. Zo fijn dat er al zoveel opstaan meteen! Of ik kwam er gewoon pas laat achter en dat is waarom er al zoveel zijn
Ja geen idee volgens mij mag je vooruit kijken en is het iedere dag op tv ofzo. Maar inderdaad wel goed want dit moet je bingen. Ik ben bij 9 of 10 denk ikquote:Op zondag 23 november 2025 21:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh toch medestandersik ben nu bijna klaar met aflevering 8. Zo fijn dat er al zoveel opstaan meteen! Of ik kwam er gewoon pas laat achter en dat is waarom er al zoveel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |