I CAN'T STOP LOVING YOUquote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Zit niet gewoon heel het cul sc topic braaf heel Holland Bakt te kijken
Top2000 quiz.quote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Donderdag kreeg iemand een bak erwtensoep mee (zij is er dol op, haar man dp iet dus ze krijgt het altijd van mij) op voorwaarde dat ze het roggebrood ook zou meenemen. Ik lust echt wel dingen niet en roggebrood staat bovenaan met bleekselderij, venkel en leverquote:Op zondag 23 november 2025 20:58 schreef derLudolf het volgende:
Zeg je erwtensoep, zeg je roggebrood.
Erwtensoep mag je houden maar goed roggebrood![]()
Laatst weer roggebrood van bakkerij Leta uit Wedde gehadEcht mensen, dat moet je echt proberen das wel waard om es om te rijden.
Jazeker, al jaren vaste prikquote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
Ja maar deze is anders. (Echt)quote:Op zondag 23 november 2025 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Donderdag kreeg iemand een bak erwtensoep mee (zij is er dol op, haar man dp iet dus ze krijgt het altijd van mij) op voorwaarde dat ze het roggebrood ook zou meenemen. Ik lust echt wel dingen niet en roggebrood staat bovenaan met bleekselderij, venkel en lever
quote:Op maandag 24 november 2025 06:05 schreef Barreltje het volgende:
Morguh
[ afbeelding ]
Nachtelijke toilet stop,even naar buiten kijken, sneeuw !! en nu kan ik niet meer slapen van excitement![]()
Wel jammer dat het over een paar uur weggemiezerd is...
Koud mooi plaatjequote:Op maandag 24 november 2025 06:38 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat een mooi winterwonderland, @:barreltje
Wij kwamen gister weer thuis. Het was nog 6 graden binnen en we hebben natuurlijk alleen een houtkachel. Ik heb het niet snel koud maar liefste wel, zeken na 24u autorijden zonder noemenswaardig slaap. Dus wou ik even snel soep maken - was het gas ook nog op. Gelukkig hebben we een elektisch fornuis voor nood (en vis) op de deel staan, maar ik mag vandaag na kantoor nog even met de lege gasfles op stap.
Inmiddels is het al weer 15 graden binnen en heb ik zojuist de kachel weer gevuld en aangestoken en ligt er al een poes op (de ander op schoot). Moet vanmiddag wel even snel ook nieuwe aanmaakhoutjes hakken, daar had ik geen grote voorraad van gemaakt voor vertrek.
quote:Op zondag 23 november 2025 21:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zag al 15 afleveringen staan in npo start! Maar ik zie dat dat is incl de afleveringen van komende week vooruit kijken al.
Nu tijd voor schaatsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2025 07:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]Ohhhh ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 november 2025 07:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]Ik kijk het niet en wil dat ook helemaal niet maar dit is wel behoorlijk verleidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Gasfornuis. Daar komt heel ranzige meuk van aan de onderkant van je alles.quote:Op maandag 24 november 2025 08:59 schreef Tele6 het volgende:
Die keukenkastjes waren echt bizar vies: hoe kan de onderkant van de planken net zo vies zijn als de bovenkant? Die mensen hebben tegen de zwaartekracht in geknoeid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |