Ohquote:Op donderdag 27 november 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook. Maar nee. Men wil meer contact met hun zoon.
EN nee of die zoon daar zelf wat van vindt is totaal niet belangrijk.
Eerlijk. Ik voel me weleens alsof ik alleen maar als oudedagsvoorziening op de wereld gezet ben.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Je hoeft niks uit te leggen! Nee, ik kan dan niet. Klaar Doei Over en Bye.
Familie/ingewikkelde dinges altijd
Even eenquote:
Niet gaan zuipen vallen heaquote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, dat was mijn leegloop spreekbeurt. Vragen? Geen vragen![]()
Dan ga ik nu weer ingetogen en braaf doen zoals altijd
over half uurtje naar bedquote:Op donderdag 27 november 2025 20:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet gaan zuipen vallen hea
Jij snapt er geen reet van. Jij bent af.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik maak gewoon schoonAls ik dan alsnog een lucht wil maskeren gooi ik een stuk bruinkool in de kachel
quote:Op donderdag 27 november 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is zo jammer allemaal weetje, in het licht van reīncarnatie bezien. Word ik eindelijk eens geboren in een politiek stabiel en welvarend land, in een gelukkig getrouwd gezin, met een best wel slim hoofd. Alles op groen voor eindelijk eens een GOED leven, wordt het één grote strafbeurt.
Volgende dertig keer word ik weer een eendagsvlieg of een plofkip of een ander random dit-gaat-hem-niet-worden-beest. Of een arm derdewereldkind of zo.
Hier had zo veel meer in gezeten denk je dan.
Ikke! En velen met jou LIF / Het meurende waxmelt topic #14 - Waar we de winter wegbranden!quote:Op donderdag 27 november 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee CULlers, hebben jullie ook een aromabrander en wax melts en zo? Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb weleens zo'n goedkope verzameldoos van 144 scent chips van bol.com gehad maar dat was maar matig eigenlijk. Ik heb nu net weer een fuck ton bij Pure Soap besteld. Kan er weer even zes weken tegenaan of zo.
[ afbeelding ]
ja maar die sheit is DUUR vrouw. Je stookt voor een tientje in de week opquote:Op donderdag 27 november 2025 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ikke! En velen met jou LIF / Het meurende waxmelt topic #14 - Waar we de winter wegbranden!
Pure soap is ook een van mijn leveranciers. Maar nu moet ik echt twee dozen oppikken voor ik nieuw mag bestellen:@ Tot ik op de kerstgeuren zoek en kliklikkliklikmandjevol
Aan chocolade geef ik meer uit tegenwoordigquote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar die sheit is DUUR vrouw. Je stookt voor een tientje in de week op
Oh hemm. Ik niet denk ik? Al is een onsje Lindt tegenwoordig ook al 4 euro. Maar ik pomp nog geen half pond in de week daarvan wegquote:Op donderdag 27 november 2025 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aan chocolade geef ik meer uit tegenwoordig
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ach, ik kocht weer een lens vandaag.
En ik overweeg stiekem een Nikon Z
Dus ik zou zeggen leef je uit, de wax melts zijn vast goedkoper
Nou, voor die Nikon Z kan je behoorlijk lang waxmelten hoorquote:Op donderdag 27 november 2025 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Maar daar ben je sneller doorheen
Hasta la Canonista victoria siempre!quote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ach, ik kocht weer een lens vandaag.
En ik overweeg stiekem een Nikon Z
Dus ik zou zeggen leef je uit, de wax melts zijn vast goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |