Mogguh…quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef fietsie het volgende:
Oow en de Addblocker is hier ook weer aan. Want dit is niet werkbaar meer.
Moeders wil niet overstappen, gedoe. Heeft ze gelijk in en KLM heeft dat goed door... Vķķr corona kon je met wat zoeken nog een ticket Buenos Aires vinden voor 900-1000 euro. Nu kom je niets meer tegen beneden de 1500 euro in economyquote:Op vrijdag 28 november 2025 06:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lufthansa dan? Er wonen toch ook redelijk wat Duitsers in Argentinië
Ja mijn idee. Fok! is gewoon een dermate belangrijk deel van mijn leven dat ik daar best wat voor wil betalen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mogguh…
Wat is er tegen op een abbo bij fok?
Hebben jullie liever ergernis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vanaf Frankfurt a/M ¤550. Rondom kerst ¤1100quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Moeders wil niet overstappen, gedoe. Heeft ze gelijk in en KLM heeft dat goed door... Vķķr corona kon je met wat zoeken nog een ticket Buenos Aires vinden voor 900-1000 euro. Nu kom je niets meer tegen beneden de 1500 euro in economy
amenquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:24 schreef Candaasje het volgende:
Fok maakt voor mij niet zodanig meer deel uit van mijn leven dat ik er voor wil betalen. Ik kom nog hier in dit topic, maar verder mijd ik de meeste subfora en topics als de pest. Ik ben echt niet te spreken over het gedachtengoed dat forumbreed getolereerd en uitgesproken wordt. Dat ik er geen geld aan uit wil geven kan dus betekenen dat ik uiteindelijk geen gebruik meer kan maken van het forum, dat is een consequentie die ik aanvaard.
Maar ook: ‘I don’t negotiate with terrorists’ . Dus los van bovenstaande (!) laat ik me niet chanteren om geld uit te gaan geven door een forum gewoonweg onbruikbaar te maken. Ik ben niet tegen ads, ik heb op mijn telefoon geen ad-blocker, ik snap dat inkomsten (via ads of abbo’s) nodig zijn. En in dit geval hoop ik dat het een foutje is geweest, en dat het wordt aangepast
Ik snap wat je bedoelt, ik heb dezelfde overweging. Ik kom nog op wat meer plaatsen hier en FOK maakt nog wel een groot deel van mijn leven uit. Maar daarmee keur ik dus soort van stilzwijgend het steeds erger wordende extreemrechtse gedachtegoed van de eigenaar goed. Dat is erg ingewikkeld.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:24 schreef Candaasje het volgende:
Fok maakt voor mij niet zodanig meer deel uit van mijn leven dat ik er voor wil betalen. Ik kom nog hier in dit topic, maar verder mijd ik de meeste subfora en topics als de pest. Ik ben echt niet te spreken over het gedachtengoed dat forumbreed getolereerd en uitgesproken wordt. Dat ik er geen geld aan uit wil geven kan dus betekenen dat ik uiteindelijk geen gebruik meer kan maken van het forum, dat is een consequentie die ik aanvaard.
Maar ook: ‘I don’t negotiate with terrorists’ . Dus los van bovenstaande (!) laat ik me niet chanteren om geld uit te gaan geven door een forum gewoonweg onbruikbaar te maken. Ik ben niet tegen ads, ik heb op mijn telefoon geen ad-blocker, ik snap dat inkomsten (via ads of abbo’s) nodig zijn. En in dit geval hoop ik dat het een foutje is geweest, en dat het wordt aangepast
K&W is prima, kun je gerust doen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:44 schreef fietsie het volgende:
Ik probeer de laatste tijd wat te posten in NWS maar ook daar lukt het niet echt om blij van te worden.
Er komt hier thuis een K&W-waardige klus aan (denk ik) maar ik weet ook niet of ik die ga documentern dit keer.
Ja gewoon doenquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:44 schreef fietsie het volgende:
Er komt hier thuis een K&W-waardige klus aan (denk ik) maar ik weet ook niet of ik die ga documentern dit keer.
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:29 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee waar jullie het over hebben.![]()
@:Jan_Onderwater jij was toch ook erg te spreken over verwarmen middels airco?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:49 schreef AnneX het volgende:
Er ging een meneer het invalidentoilet inDit lukt alleen in Lourdes. Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:49 schreef AnneX het volgende:
Er ging een meneer het invalidentoilet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
En wat is de situatie wat betreft isolatie en zo. Las hier ineens wisselende ervaringen wat betreft dat het direct koud is als je hem uit zet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja
Zeker in combinatie met zonnepanelen maar ook zonder is het duidelijk goedkoper dan gas
Drievoudig glas, dak geīsoleerdquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wat is de situatie wat betreft isolatie en zo. Las hier ineens wisselende ervaringen wat betreft dat het direct koud is als je hem uit zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |