abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:21:45 #251
319979 Fok-it
All is well
pi_220065055
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:19 schreef quo_ het volgende:

[..]
Omdat het een verzonnen naam is.
Mogelijk. Niet bewezen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_220065056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat klopt er precies niet?
Dat je het alleen al nog een keer vraagt.

Mooi voorbeeld van hoe je, ondanks dat je meerdere keren op je ongelijk bent gewezen, in je eigen overtuiging blijft hangen. En er nog een keer redenen bij gaat zoeken ook.

Maar ga vooral verder hoor. Doe maar :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220065075
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:26 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Sure.
Probeer jij dan eens om een misdrijf te voorkomen, zonder tijd, middelen en menskracht. Met je sure.
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:23:33 #254
319979 Fok-it
All is well
pi_220065078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat je het alleen al nog een keer vraagt.

Mooi voorbeeld van hoe je, ondanks dat je meerdere keren op je ongelijk bent gewezen, in je eigen overtuiging blijft hangen. En er nog een keer redenen bij gaat zoeken ook.

Maar ga vooral verder hoor. Doe maar :)
Geef eens bewijs dat het een verzonnen naam is dan? In de bron die gegeven wordt staat dat de mogelijkheid bestaat, meer niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_220065081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:13 schreef Tjoent het volgende:
Men heeft steevast decennialang het verkeerde vakje rood gekleurd in het stemhokje en nu mag 'men' op de blaren zitten.
Fascinerend, het stemgedrag van de Nederlander.

"Heb je het gehoord, van dat meisje van 17..? Erg he"

'Inderdaad heel triest. Maar waar stem jij op..?'

"Uhh, D66..."

|:(
pi_220065098
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:23 schreef torentje het volgende:

[..]
Probeer jij dan eens om een misdrijf te voorkomen, zonder tijd, middelen en menskracht. Met je sure.
Ik weet DE oplossing om dit te voorkomen!! Grenzen dicht! Voorkomen is beter dan genezen, 'sure'.
pi_220065124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]
2nd this.
'sure' :P
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:28:23 #258
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220065128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
"Ik snap niet waarom mensen maar op partijen als pvv blijven stemmen"

Ik bedoel, ik weet wel beter maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom mensen het doen.
Men zou de PVV en FVD zo makkelijk de wind uit de zeilen kunnen halen door asielzoekers en illegalen die de wet overtreden uit te zetten.
En dat is echt iets wat volgens mij 90% van Nederland zou willen.

Maar volgens mij kan dat niet eens want we hebben onszelf met de EU zo vast gezet met allerlei verdragen, dat we er niets mee kunnen doen.
pi_220065133
Gaan jullie je ff druk maken om zijn naam of het verzonnen is of niet. Jeetje man.
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:30:29 #260
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220065142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:13 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Het doet er ook allemaal geen bal meer toe. Men heeft steevast decennialang het verkeerde vakje rood gekleurd in het stemhokje en nu mag 'men' op de blaren zitten. Chris Judes kom maar binnen met je knecht. Was onder Wilders nooit gebeurd.

De mensen die de schaapjes op het droge hebben, vertrekken op termijn wel uit het land. Naar veiligere oorden.
Dat moet je ook nog maar eens zien. Tot nu toe kan Wilders vooral heel goed oneliners bedenken om in te spelen op sentimenten maar ik dank eigenlijk de Heere op mijn blote knietjes dat hij nooit echt beleid heeft kunnen maken want met eendimensionale pijlers à la "alle islam is kut" ga je wetgeving natuurlijk niet kunnen omzeilen. Gelukkig maar.

Ik zou het geweldig vinden als iemand respectvol en doortastend kon aanwijzen wat er wél mogelijk is zodat je zonder je masker van beschaving af hoeft te doen kan zorgen dat het kaf van het koren gescheiden wordt. Maar goed, zo iemand komt er niet tussen bij de huidige politiek want die draait om jezelf zichtbaar maken in plaats van over de inhoud. Of ze krijgen een functie elders totdat ze in een permanente burnout zitten.

Theo Hiddema had een aantal jaren terug een heel helder betoog op juridische gronden over hoe je mensen wél actief uit kon zetten. Zoiets bedoel ik en dan gaarne aangewend door iemand die niet woorden als "kopvod" gebruikt.
pi_220065154
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:28 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Men zou de PVV en FVD zo makkelijk de wind uit de zeilen kunnen halen door asielzoekers en illegalen die de wet overtreden uit te zetten.

Maar volgens mij kan dat niet eens want we hebben onszelf met de EU zo vast gezet met allerlei verdragen, dat we er niets mee kunnen doen.
Nou ja, eerder deze week was er een discussie over hetzelfde onderwerp en toen kon het blijkbaar wel.. kijk hier:
Hexagon in NWS / Illegaal uit Guinee verkracht minderjarig meisje op toilet frietzaak
post #127

Nou ja zeg.
1947-2016
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:32:40 #262
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220065159
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:29 schreef DefKu het volgende:
Gaan jullie je ff druk maken om zijn naam of het verzonnen is of niet. Jeetje man.
Die twee users zoeken elkaar constant op om op dit forum om elkaar af te zeiken.
Zo niet boeiend om te lezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220065172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:25 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Ik weet DE oplossing om dit te voorkomen!! Grenzen dicht! Voorkomen is beter dan genezen, 'sure'.
Daar heb je toch de middelen en de menskracht bij nodig?
pi_220065183
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja joh. Hij identificeerde zich in het centrum ook openlijk als "Desmond".
Het is allemaal door te prikken als je moeite doet. Die tienertoerterroristjes hebben ook gewoon Insta. Staan ze openlijk in een Tunesische badplaats op de foto.
In Nederland: "Nee wij zijn Syrisch".
Nederland: "Okay!"

En dan heb ik een kameraad die destijds bijna uit is gezet naar Irak omdat de IND niet snapte hoe dat werkte met achternamen en hem betichtte van fraude. Die goede man had alles overlegd maar daar konden ze wel mierenneuken en die zou wel actief uitgezet zijn. Is gelukkig niet gebeurd en hij is nu al jaren een gelukkig belastingbetaler met een ICT-baan waar je oren van gaan klapperen.

Maar zo'n pestjong dat openlijk liegt, dan gooit de Nederlandse staat de handen in de lucht "niets aan te doen, sorry!"
De macht van (mogelijke) intimidatie. Zo'n keurige vent springt toch wel door de hoepeltjes heen, een vervelend rotjochie met een lastig achtergrondverhaal? Geef hem z'n zin maar, dan zijn we van hem af. Zo zal dat wel vaker met de Desmond/Judes in het systeem gaan, oogluikend maar z'n gang laten gaan en hopen dat het probleem vanzelf weggaat of in ieder geval niet meer op jouw bordje ligt.
pi_220065206
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die twee users zoeken elkaar constant op om op dit forum om elkaar af te zeiken.
Zo niet boeiend om te lezen.
Welke 2 bedoel je? Ik tel er inmiddels een stuk of 5 hoor.
1947-2016
pi_220065210
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat moet je ook nog maar eens zien. Tot nu toe kan Wilders vooral heel goed oneliners bedenken om in te spelen op sentimenten maar ik dank eigenlijk de Heere op mijn blote knietjes dat hij nooit echt beleid heeft kunnen maken want met eendimensionale pijlers à la "alle islam is kut" ga je wetgeving natuurlijk niet kunnen omzeilen. Gelukkig maar.

Ik zou het geweldig vinden als iemand respectvol en doortastend kon aanwijzen wat er wél mogelijk is zodat je zonder je masker van beschaving af hoeft te doen kan zorgen dat het kaf van het koren gescheiden wordt. Maar goed, zo iemand komt er niet tussen bij de huidige politiek want die draait om jezelf zichtbaar maken in plaats van over de inhoud. Of ze krijgen een functie elders totdat ze in een permanente burnout zitten.

Theo Hiddema had een aantal jaren terug een heel helder betoog op juridische gronden over hoe je mensen wél actief uit kon zetten. Zoiets bedoel ik en dan gaarne aangewend door iemand die niet woorden als "kopvod" gebruikt.
1000 x liever oneliners aanhoren dan verkrachtende en moordende illegalen.

Je kunt prima vluchtelingen opvangen zonder dat het grotendeels moslims zijn of uit landen komen waar geen eens oorlog is. Al die 'vluchtelingen' nemen plek in van mensen die we wel degelijk moeten helpen.
pi_220065221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
De macht van (mogelijke) intimidatie. Zo'n keurige vent springt toch wel door de hoepeltjes heen, een vervelend rotjochie met een lastig achtergrondverhaal? Geef hem z'n zin maar, dan zijn we van hem af. Zo zal dat wel vaker met de Desmond/Judes in het systeem gaan, oogluikend maar z'n gang laten gaan en hopen dat het probleem vanzelf weggaat of in ieder geval niet meer op jouw bordje ligt.
Bij twijfel 'ja'. Er kan anders niet aan hem verdient worden. En met hem, de vergelijkbare gevallen.
1947-2016
pi_220065240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:28 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Die verdragen kunnen we "gewoon" aanpassen of desnoods opzeggen. Het is genoeg geweest.
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 15:44:09 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220065255
welke verdragen zetten ons vast?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:45:15 #270
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220065267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:37 schreef Tjoent het volgende:

[..]
1000 x liever oneliners aanhoren dan verkrachtende en moordende illegalen.

Je kunt prima vluchtelingen opvangen zonder dat het grotendeels moslims zijn of uit landen komen waar geen eens oorlog is. Al die 'vluchtelingen' nemen plek in van mensen die we wel degelijk moeten helpen.
Mijn punt is dat je met die oneliners niet ver gaat komen als je orde wilt scheppen in het asielsysteem.
pi_220065268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Die verdragen kunnen we "gewoon" aanpassen of desnoods opzeggen. Het is genoeg geweest.
Gaat niet gebeuren..
Daar zorgt Brussel wel voor...

Illegaliteit strafbaar maken, dat zou al een begin zijn...

Maar nee, die mensen zijn sieluggg, dus dat doen we niet..
pi_220065289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Het klinkt misschien cynisch, maar als Lisa de dochter van een vooraanstaande politicus geweest was, zouden er waarschijnlijk ineens wél mogelijkheden zijn de verdragen aan te passen.
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 15:48:21 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220065299
welke verdragen moeten aangepast worden om illegalen en uitgeprocedeerde asielzoekers uit te kunnen zetten?
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 15:49:04 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220065304
spoiler: geen een

het mag gewoon beiden van de EU, en het gebeurt ook gewoon
iedereen roept maar wat
pi_220065339
quote:
88s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:48 schreef sp3c het volgende:
welke verdragen moeten aangepast worden om illegalen en uitgeprocedeerde asielzoekers uit te kunnen zetten?
Een van de evrm verdragen die het verhinderd om illegalen en uitgeprocedeerden op te sluiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2026 15:54:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')