abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220064593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja en pvv heeft ook de kans gehad en die hebben het in een nog korter tijdsbestek net zo hard verneukt. Faber heeft geen hol voor elkaar gekregen.
Nee, de PVV heeft geen eerlijke kans gehad en de VVD huichelt al 2 decennia succesvol dat het tegen de massa-immigratie en meer EU is. De demografische verandering moet en zal door, de VVD zat dan ook in het kabinet dat weigerde Fortuyn te beveiligen en de VVD is dan ook de vrijheid van meningsuiting stukje bij beetje aan het afbreken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220064601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, de PVV heeft geen eerlijke kans gehad en de VVD huichelt al 2 decennia succesvol dat het tegen de massa-immigratie en meer EU is. De demografische verandering moet en zal door, de VVD zat dan ook in het kabinet dat weigerde Fortuyn te beveiligen en de VVD is dan ook de vrijheid van meningsuiting stukje bij beetje aan het afbreken.
Nee de pvv heeft prima haar kans gehad en die compleet verneukt. Het was niet alleen Fabers gierende incompetentie, Wilders is ook gewoon weggerend toen het er op aan kwam.

Met de VVD wel eens.
pi_220064670
Vandaar dat het minderheidskabinet de twee asielwetten van Faber wil overnemen... incompetent hoor.
pi_220064704
twitter


_O- wat een giller.
  woensdag 11 februari 2026 @ 14:57:08 #230
319979 Fok-it
All is well
pi_220064738
De achternaam van een verdachte afkorten in de media is gewoon gebruikelijk. Bijzonder hoe dat kennelijk een 'giller' zou zijn.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_220064754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:57 schreef Fok-it het volgende:
De achternaam van een verdachte afkorten in de media is gewoon gebruikelijk. Bijzonder hoe dat kennelijk een 'giller' zou zijn.
  woensdag 11 februari 2026 @ 14:59:09 #232
319979 Fok-it
All is well
pi_220064767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:58 schreef Tjoent het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Misschien ook eens wat anders proberen dan zwakbegaafde gifjes. Kom op. Je kunt het.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_220064788
‘Hoorde stemmen dat hij een meisje moet verkrachten’ yeah right flikker toch op :') als je zin hebt in seks en het niet kan krijgen dan ga je naar de Wallen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:00:44 #235
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220064790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:57 schreef Fok-it het volgende:
De achternaam van een verdachte afkorten in de media is gewoon gebruikelijk. Bijzonder hoe dat kennelijk een 'giller' zou zijn.
quote:
26 jaar cel voor neef Taghi, mede voor rol bij moord op advocaat Wiersum

De rechtbank in Amsterdam heeft Anouar T. veroordeeld tot 26 jaar cel, mede vanwege zijn betrokkenheid bij de moord op advocaat Derk Wiersum in 2019. T. is de neef van Ridouan Taghi. Tegen hem was 26 jaar en 8 maanden geëist. Acht medeverdachten kregen ook een gevangenisstraf.
https://nos.nl/collectie/(...)-op-advocaat-wiersum

Zo bedoel je?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:00:54 #236
319979 Fok-it
All is well
pi_220064795
quote:
Misschien een bron die aantoont dat zijn naam verzonnen zou zijn?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:01:48 #237
319979 Fok-it
All is well
pi_220064809
quote:
Ja? Taghi was toch al veroordeeld?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:03:30 #238
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220064828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Misschien een bron die aantoont dat zijn naam verzonnen zou zijn?
Hier bijvoorbeeld, anders via Parool:

https://www.rtl.nl/nieuws(...)urnalist%20deelt.%22
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:03:55 #239
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220064833
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja? Taghi was toch al veroordeeld?
Ja?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:05:13 #240
319979 Fok-it
All is well
pi_220064850
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:03 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ja?
Ja, dus dan hoef je de achternaam niet af te schermen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_220064859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja, dus dan hoef je de achternaam niet af te schermen.
...
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:07:13 #242
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220064877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:11 schreef Tjoent het volgende:

[..]
[ x ]

Jaaaaaa, want sinds zijn jeugd hoort hij immers al stemmen...
Lobotomie, dan zijn ze ook stil.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:07:50 #243
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220064882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja, dus dan hoef je de achternaam niet af te schermen.
Net als een verzonnen naam dus.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:08:54 #244
319979 Fok-it
All is well
pi_220064898
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:03 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hier bijvoorbeeld, anders via Parool:

https://www.rtl.nl/nieuws(...)urnalist%20deelt.%22
Daarin wordt het als mogelijkheid gezien. Wat niet heel vreemd is verder, maar geen voldongen feit. Dus het AD heeft alle redenen om die achternaam af te korten want dit is de enige naam die op dit moment voorhanden is.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_220064912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee de pvv heeft prima haar kans gehad en die compleet verneukt. Het was niet alleen Fabers gierende incompetentie, Wilders is ook gewoon weggerend toen het er op aan kwam.

Met de VVD wel eens.
Hij was veruit de grootste en had een meerderheid maar mocht geen premier worden, terwijl Jetten die nipt gewonnen bleek te hebben na buitenlandse inmenging en het overtreden van de kieswet door Amsterdam zonder meerderheid wel vanzelfsprekend premier wordt. De VVD jaste de spreidingswet nog snel even door de 1e kamer.

Plasterk mocht geen premier worden, Markuszower mocht geen minister worden, de RvS en de rechterlijke macht sloegen druk aan het saboteren, ministers van andere partijen gingen dramas maken.Er kwam meteen een enorme mediacampagne om de betekenis van de democratische rechtsstaat in het verkiezingsprogramma van GL te veranderen. Het strengste immigratiebeleid ooit mocht gewoon niet van alle antidemocratische krachten, het is succesvol gesaboteerd. Daar was Wilders zelf bij en hij heeft dat laten gebeuren, maar democratisch deugt het van geen kant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220064920
Mannenprobleem toch?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij zat ook nog eens illegaal in het azc toch?

Hij is niet de norm, maar wel de verpersoonlijking van alles wat er niet deugt aan ..eigenlijk alles als het op asiel aankomt.
Het is de verpersoonlijking van waarom er niet zo naief gedaan moet worden over 'geen mens is illegaal' en 'illegalen verdienen ook een plek'. Een verpersoonlijking wat er zo fout is aan de complete houding van de 'medemenselijke' partijen als gl-pvda en de christenen om jan en allemaal zomaar welkom in ons land te heten. Het is ook een verpersoonlijking van het hele europese kutbeleid en dat je je eigen land harder moet beschermen en je dus beter af bent als je dat gewoon doet ipv te gaan wachten op die bureaucratische profiteurs in Brussel. Samen met die aanhang, als er niet zo was getraineerd over de afgelopen decenia had Lisa gewoon nog geleefd.

Dit soort psychopaten worden gewoon binnengelaten en bij twijfel kunnen ze ergens in een linkse stad met 'menselijkheid' hoog in het vaandel een plekje vinden, op straat spelen en zo de Lisa's van hun fiets trekken.

Maar hey, dan is het een mannenprobleem, dan ligt het aan de bosjes, dan is het de lantaarnpaal.

Levensgevaarlijk dat gewegkijk. Cynisch wordt je er van.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220064959
quote:
81s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:05 schreef nostra het volgende:

[..]
...
* Double facepalm *

}:|
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220064963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hij was veruit de grootste en had een meerderheid maar mocht geen premier worden, terwijl Jetten die nipt gewonnen bleek te hebben na buitenlandse inmenging en het overtreden van de kieswet door Amsterdam zonder meerderheid wel vanzelfsprekend premier wordt. De VVD jaste de spreidingswet nog snel even door de 1e kamer.

Plasterk mocht geen premier worden, Markuszower mocht geen minister worden, de RvS en de rechterlijke macht sloegen druk aan het saboteren, ministers van andere partijen gingen dramas maken.Er kwam meteen een enorme mediacampagne om de betekenis van de democratische rechtsstaat in het verkiezingsprogramma van GL te veranderen. Het strengste immigratiebeleid ooit mocht gewoon niet van alle antidemocratische krachten, het is succesvol gesaboteerd. Daar was Wilders zelf bij en hij heeft dat laten gebeuren, maar democratisch deugt het van geen kant.
Het doet er ook allemaal geen bal meer toe. Men heeft steevast decennialang het verkeerde vakje rood gekleurd in het stemhokje en nu mag 'men' op de blaren zitten. Chris Judes kom maar binnen met je knecht. Was onder Wilders nooit gebeurd.

De mensen die de schaapjes op het droge hebben, vertrekken op termijn wel uit het land. Naar veiligere oorden.
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:19:13 #249
319979 Fok-it
All is well
pi_220065016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
* Double facepalm *

}:|
Wat klopt er precies niet?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_220065024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:57 schreef Fok-it het volgende:
De achternaam van een verdachte afkorten in de media is gewoon gebruikelijk. Bijzonder hoe dat kennelijk een 'giller' zou zijn.
Omdat het een verzonnen naam is.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')