Sure.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Zou men niet bezuinigd hebben op de professionals dan hadden die meer tijd, middelen en menskracht gehad om dergelijke incidenten te voorkomen.
Ja, dat bedoelde ik met dat we niet weten waar ze blijven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zat ook nog eens illegaal in het azc toch?
Hij is niet de norm, maar wel de verpersoonlijking van alles wat er niet deugt aan ..eigenlijk alles als het op asiel aankomt.
"Ik snap niet waarom mensen maar op partijen als pvv blijven stemmen"quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik met dat we niet weten waar ze blijven.
We hadden/hebben hier een opvang voor statushouders. Dat ging goed in het begin, maar ze hebben er stiekem minderjarige veiligelanders in gefietst inmiddels en sindsdien zijn er dus gedoetjes o.a. dat er veel meer mensen in zitten dan er zouden wonen.
Dus dan zit je als omgeving maar ook als inwonende statushouder met dat teringtuig opgezadeld waarvan je geen idee hebt wie het zijn en waar ze toe in staat zijn.
Er woont onder andere een frêle Somalisch meisje met een status, heel schuw. Voor haar hou ik echt mijn hart vast want als je denkt dat die jongens nul respect hebben voor ons als samenleving, dan heb je nog niet gezien hoe ze op Afrikaanse mensen reageren.
Te makkelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat zou het mooi zijn als de camera's in zijn cel even niet werken ala Epstein.
Had men massaal moeten doen vanaf 2006. Keer op keer op keer op keer...quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"Ik snap niet waarom mensen maar op partijen als pvv blijven stemmen"
Ik bedoel, ik weet wel beter maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom mensen het doen.
Ja joh. Hij identificeerde zich in het centrum ook openlijk als "Desmond".quote:
We hebben sinds 2006 alleen maar (overwegend) rechtse kabinetten gehad. Nog rechtser stemmen gaat niet helpen. Bovendien willen ze niet eens wat aan dit soort gezeik doen omdat dat hun bestaansrecht aantast (zie dezelfde vvd nu weer reutelen over streng asielbeleid, hebben verdomme een decennia lang de tijd gehad) en daarnaast omdat goedkope arbeid heel erg rechts is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Had men massaal moeten doen vanaf 2006. Keer op keer op keer op keer...
VVD is geen PVV.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We hebben sinds 2006 alleen maar (overwegend) rechtse kabinetten gehad. Nog rechtser stemmen gaat niet helpen. Bovendien willen ze niet eens wat aan dit soort gezeik doen omdat dat hun bestaansrecht aantast (zie dezelfde vvd nu weer reutelen over streng asielbeleid, hebben verdomme een decennia lang de tijd gehad) en daarnaast omdat goedkope arbeid heel erg rechts is.
Ja en pvv heeft ook de kans gehad en die hebben het in een nog korter tijdsbestek net zo hard verneukt. Faber heeft geen hol voor elkaar gekregen.quote:
Dat is jouw visie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja en pvv heeft ook de kans gehad en die hebben het in een nog korter tijdsbestek net zo hard verneukt. Faber heeft geen hol voor elkaar gekregen.
Nee dat is geen visie, dat is prima te kwantificeren, hell. Wilders is doodleuk weggerend toen het er op aan kwam.quote:
Nee, de PVV heeft geen eerlijke kans gehad en de VVD huichelt al 2 decennia succesvol dat het tegen de massa-immigratie en meer EU is. De demografische verandering moet en zal door, de VVD zat dan ook in het kabinet dat weigerde Fortuyn te beveiligen en de VVD is dan ook de vrijheid van meningsuiting stukje bij beetje aan het afbreken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja en pvv heeft ook de kans gehad en die hebben het in een nog korter tijdsbestek net zo hard verneukt. Faber heeft geen hol voor elkaar gekregen.
Nee de pvv heeft prima haar kans gehad en die compleet verneukt. Het was niet alleen Fabers gierende incompetentie, Wilders is ook gewoon weggerend toen het er op aan kwam.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, de PVV heeft geen eerlijke kans gehad en de VVD huichelt al 2 decennia succesvol dat het tegen de massa-immigratie en meer EU is. De demografische verandering moet en zal door, de VVD zat dan ook in het kabinet dat weigerde Fortuyn te beveiligen en de VVD is dan ook de vrijheid van meningsuiting stukje bij beetje aan het afbreken.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:57 schreef Fok-it het volgende:
De achternaam van een verdachte afkorten in de media is gewoon gebruikelijk. Bijzonder hoe dat kennelijk een 'giller' zou zijn.
Misschien ook eens wat anders proberen dan zwakbegaafde gifjes. Kom op. Je kunt het.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:57 schreef Fok-it het volgende:
De achternaam van een verdachte afkorten in de media is gewoon gebruikelijk. Bijzonder hoe dat kennelijk een 'giller' zou zijn.
https://nos.nl/collectie/(...)-op-advocaat-wiersumquote:26 jaar cel voor neef Taghi, mede voor rol bij moord op advocaat Wiersum
De rechtbank in Amsterdam heeft Anouar T. veroordeeld tot 26 jaar cel, mede vanwege zijn betrokkenheid bij de moord op advocaat Derk Wiersum in 2019. T. is de neef van Ridouan Taghi. Tegen hem was 26 jaar en 8 maanden geëist. Acht medeverdachten kregen ook een gevangenisstraf.
Misschien een bron die aantoont dat zijn naam verzonnen zou zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:59 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.geenstijl.nl/5188318/chris-jude
Zoiets dan maar?
Ja? Taghi was toch al veroordeeld?quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)-op-advocaat-wiersum
Zo bedoel je?
Hier bijvoorbeeld, anders via Parool:quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien een bron die aantoont dat zijn naam verzonnen zou zijn?
Ja?quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Taghi was toch al veroordeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |