Beaujolais met Marjolijn 🍷quote:Op maandag 24 november 2025 19:53 schreef pullup het volgende:
En ik heb er een Beaujolais Nouveau voor bijgehaald
[ afbeelding ]
Hij heeft het in Israel en bij Barca even goed gedaan.quote:Op maandag 24 november 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
Lijkt Jordi je wat als technisch directeur marc
Mjah ze moeten ergens beginnen met opruimenquote:Op maandag 24 november 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft het in Israel en bij Barca even goed gedaan.
Maar heb wel twijfels, veel komt ook door zijn naam.
En de hele club is een zooi, kan hij daar tegenop?
Alleen opruimen doe je niet door er weer iemand neer te zetten.quote:Op maandag 24 november 2025 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ze moeten ergens beginnen met opruimen
O dat is naar om als bijwerking te hebben.quote:Op maandag 24 november 2025 12:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sinds ik hartmedicatie slik kan ik het niet warm krijgennare bijwerking is dat.
Maar ik kleed me erop
Het is zo triest dat die naam ook rondgaat jaquote:Op maandag 24 november 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zolang ze maar van Dick Schreuder afblijven
Is dat zo? Ik maakte eigenlijk een grapjequote:Op maandag 24 november 2025 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is zo triest dat die naam ook rondgaat ja![]()
Ja, in de marge gaat die naam rond.quote:Op maandag 24 november 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik maakte eigenlijk een grapje
Maar zie ze er voor in staat.. Ben nog steeds boos dat destijds Mario Been gejat werd
Voor NEC was dat destijds een enorme opsteker. Ik zal je het hele verhaal besparen maar hier is de conclusie:quote:Op maandag 24 november 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, in de marge gaat die naam rond.
Nou is het niet de naam die ik verwacht van Jordi, dus we gaan het zien.
Wees blij man, maria been![]()
![]()
Het is NEC, en net als veel andere clubs doen die soms mee en gaat het soms matig tot slecht.quote:Op maandag 24 november 2025 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor NEC was dat destijds een enorme opsteker.
Had ie gisteren moeten posten dan had ik langs kunnen gaan, die IKEA zat vlakbij waar ik was en ik heb er zelfs nog gelunchedquote:Op maandag 24 november 2025 22:13 schreef maily het volgende:
Ik las hier van de week iets over Groningen .....
FHF / Ikea Groningen, afhalen bestelling
zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 24 november 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
Volgend jaar zijn ze er vast niet meer
En hoe voel je je nu? Last van je maag? Zweterig? Plekken voor je ogen?quote:Op maandag 24 november 2025 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ie gisteren moeten posten dan had ik langs kunnen gaan, die IKEA zat vlakbij waar ik was en ik heb er zelfs nog gelunched
Gewoon liften, komt vast goedquote:Op maandag 24 november 2025 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck my life. Auto zoon was gemaakt, sta nu in tilburg want hij moet weer werken en ik breng hem dan zodat ik de auto mee kan nemen. Auto weer kapot. Nu thuis zien te komen en geen auto deze weekmopper mopper mopper
Had je vanmiddag moeten posten, toen was ik in Tilburg, ik heb daar zelfs nog pizza gegetenquote:Op maandag 24 november 2025 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck my life. Auto zoon was gemaakt, sta nu in tilburg want hij moet weer werken en ik breng hem dan zodat ik de auto mee kan nemen. Auto weer kapot. Nu thuis zien te komen en geen auto deze weekmopper mopper mopper
quote:Op maandag 24 november 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
En het regent ook nog. En dadelijk moet ik misschien wel mee met de vrachtwagen omdat hij over 3 uur gelost moet zijn.
In de transport weet je het nooitquote:Op maandag 24 november 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Had je vanmiddag moeten posten, toen was ik in Tilburg, ik heb daar zelfs nog pizza gegeten
@:pullup
Kuikensquote:Op maandag 24 november 2025 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de transport weet je het nooitzeker niet in het kuiken vervoer
Kan hij je niet even op het station afzetten? T is vandaar 40 min naar rotterdan csquote:Op maandag 24 november 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
En het regent ook nog. En dadelijk moet ik misschien wel mee met de vrachtwagen omdat hij over 3 uur gelost moet zijn.
Eendenkuikens en geen idee hoe dat zit. Ook al gevraagd aan zoon.quote:Op maandag 24 november 2025 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Kuikens![]()
![]()
@:Puzzie
Maar vogelgriep ....
Dan ga ik nog liever mee op de vrachtwagenquote:Op maandag 24 november 2025 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hij je niet even op het station afzetten? T is vandaar 40 min naar rotterdan cs
tssssssquote:Op maandag 24 november 2025 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever mee op de vrachtwagen
Jij hebt smaak.quote:
Op de vrachtwaggelquote:Op maandag 24 november 2025 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever mee op de vrachtwagen
Is een sproetje!quote:
Goeiemoggelquote:
Doe effe normaal joh.quote:
Nee. We doen vegetarische mysteryboxenquote:
Jip. Mee op de vrachtwaggel. Heeft ie al vaak genoeg gevraagd. Het lot heeft nu beslist voor mij.quote:
Dat rund was 100% vegetarisch, dus kan je gewoon etenquote:Op maandag 24 november 2025 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. We doen vegetarische mysteryboxen
Blijf van mijn kinders af!quote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Mocht van zijn baas met grote bus naar huis rijden. Ik zei, doe maar niet. Toen wilde ze een sleutel komen brengen voor een kleine een caddy, toen zei ik weer doe maar niet. Ik ga wel mee. Dus nu gaan we ergens bij een boer midden in de nacht eendenkuikens lossen.
Zeg nou gewoon dat je die autow gesloopt hebt omdat je mee wilde, dan snappen we het allemaalquote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Mocht van zijn baas met grote bus naar huis rijden. Ik zei, doe maar niet. Toen wilde ze een sleutel komen brengen voor een kleine een caddy, toen zei ik weer doe maar niet. Ik ga wel mee. Dus nu gaan we ergens bij een boer midden in de nacht eendenkuikens lossen.
Heb je ook nachtdienstquote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien kan ik er straks eendje aaien.quote:Op maandag 24 november 2025 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blijf van mijn kinders af!![]()
Was het maar zo.quote:Op maandag 24 november 2025 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je die autow gesloopt hebt omdat je mee wilde, dan snappen we het allemaal
Getest ........quote:Op maandag 24 november 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was het maar zo.ik word flink getest.
Pfoeh zegquote:
Dat lijkt me niet zo moeilijk tussen de eendjesquote:Op maandag 24 november 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ik positief in het leven moet staan en niet alles kut is.
Die staan in de trailer. Straks zal ik ze iig kunnen zien en horen. Dat is inderdaad het positieve hier aan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk tussen de eendjes
Met de kip caravan. (Ben je nu net thuis) ???quote:
Vannacht eendjes en ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 05:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Met de kip caravan. (Ben je nu net thuis) ???
Jemigquote:
quote:
Was je op vakantie?quote:
Nope. Zoon weggebracht gisteravond, autopech, mee gegaan op de vrachtwagen. Nu net weer thuis.quote:
Ik heb het tot het einde uitgekekenquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het hier niet wat te vroeg voor.
A op die manier. Mijn buuf rijd wel eens met haar man mee die rijd altijd op Italie/quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope. Zoon weggebracht gisteravond, autopech, mee gegaan op de vrachtwagen. Nu net weer thuis.
Morguh Pullupquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het tot het einde uitgekeken
Het was niet echt vrijwillig dat ik mee ging in dit geval. Wel de beste oplossing gisteravond.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier. Mijn buuf rijd wel eens met haar man mee die rijd altijd op Italie/
Moest je ver rijden naar zijn werk dan, kon je niet terug naar huis toen je hem afgezet had?quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was niet echt vrijwillig dat ik mee ging in dit geval. Wel de beste oplossing gisteravond.
ik had een natte droomquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
O jee, hopelijk geen lekkagequote:
quote:
Deze dan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
3 kwartier rijden, vlak voordat we bij zijn werk waren lekte de auto weer koelvloeistof dus terug rijden ermee kon niet. Het was 23 uur al en niemand anders aanwezig daar, ik mocht wel met een hele grote bus terug rijden wat ik niet wilde, toen besloten om met mijn zoon mee te gaan want die zou na een uur of 5 weer terug zijn bij zijn op de zaak en dan mij thuis brengen met die hele grote bus. Kapotte auto weer bij garage daar in de buurt gezet vannacht, waar hij afgelopen week zogezegd gemaakt was. Hebben ze dus niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest je ver rijden naar zijn werk dan, kon je niet terug naar huis toen je hem afgezet had?
Een overwachts nachtelijk avontuur. Denk dat je liever in bed lagquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
3 kwartier rijden, vlak voordat we bij zijn werk waren lekte de auto weer koelvloeistof dus terug rijden ermee kon niet. Het was 23 uur al en niemand anders aanwezig daar, ik mocht wel met een hele grote bus terug rijden wat ik niet wilde, toen besloten om met mijn zoon mee te gaan want die zou na een uur of 5 weer terug zijn bij zijn op de zaak en dan mij thuis brengen met die hele grote bus. Kapotte auto weer bij garage daar in de buurt gezet vannacht, waar hij afgelopen week zogezegd gemaakt was. Hebben ze dus niet goed gedaan.
Liever wel en had de auto nodig voor een afspraak vandaag, die gaat dus niet door maar kan ik straks pas voor bellen. En ze hadden de kachel vorige week gemaakt en die deed het ook maar schijnbaar is er toch weer iets losgeschoten waardoor de auto ineens weer veel en snel koelvloeistof ging lekken en een auto kan niet zonder. Of iets niet goed terug aangesloten. Hoe dan ook, kut zooi maar ik ben wel eindelijk mee geweest met hem op de vrachtwagen en gelukkig hoefde hij niet direct door naar het buitenland maar nu naar een boer in lochem. En daarna terug naar huis. Ouderwets een nachtje door voor mij.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een overwachts nachtelijk avontuur. Denk dat je liever in bed lag![]()
Maar wat een slechte zaak van die garage zeg.
O dat is helemaal balen, hopelijk kunnen ze hem snel voor je maken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Liever wel en had de auto nodig voor een afspraak vandaag, die gaat dus niet door maar kan ik straks pas voor bellen. En ze hadden de kachel vorige week gemaakt en die deed het ook maar schijnbaar is er toch weer iets losgeschoten waardoor de auto ineens weer veel en snel koelvloeistof ging lekken en een auto kan niet zonder. Of iets niet goed terug aangesloten. Hoe dan ook, kut zooi maar ik ben wel eindelijk mee geweest met hem op de vrachtwagen en gelukkig hoefde hij niet direct door naar het buitenland maar nu naar een boer in lochem. En daarna terug naar huis. Ouderwets een nachtje door voor mij.
Auto staat iig alweer bij de garage, die zit dichtbij zijn werk. En ik zie het wel. Ik moet me daar voor nu maar even niet te druk om maken. En de wagen koel houden, dan blijf je wel wakker en kletsen en meezingen met muziek hielp ook. Heb het wel heel koud nu maar dat is vrij logisch. In het verleden wel vaker een nachtje doorgegaan, paar jaar geleden nog wel eens. Ik kan het nog.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is helemaal balen, hopelijk kunnen ze hem snel voor je maken.
Trok je het het wakker blijven? Ik zou dat niet trekken denk ik.
Je hebt je weer bewezen Chocoquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Auto staat iig alweer bij de garage, die zit dichtbij zijn werk. En ik zie het wel. Ik moet me daar voor nu maar even niet te druk om maken. En de wagen koel houden, dan blijf je wel wakker en kletsen en meezingen met muziek hielp ook. Heb het wel heel koud nu maar dat is vrij logisch. In het verleden wel vaker een nachtje doorgegaan, paar jaar geleden nog wel eens. Ik kan het nog.
Nicequote:Op dinsdag 25 november 2025 07:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Auto staat iig alweer bij de garage, die zit dichtbij zijn werk. En ik zie het wel. Ik moet me daar voor nu maar even niet te druk om maken. En de wagen koel houden, dan blijf je wel wakker en kletsen en meezingen met muziek hielp ook. Heb het wel heel koud nu maar dat is vrij logisch. In het verleden wel vaker een nachtje doorgegaan, paar jaar geleden nog wel eens. Ik kan het nog.
Mooi zoquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:
Nopequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
wie is hier een beetje handig met user icons?
ik wil deze, maar hij is te groot ......
en ik kan dat ene topic niet vinden ....
Vraag @Lovely of @ToT even die zijn er wel handig in zover ik weetquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
is niet gratis.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
@:maily kan je het hier mee? https://images.net/editor/resize
Was ook al bezig heb hem wel via mijn mail binnen gekregen maar is denk ik te kleinquote:
Kijk, ik wist hetquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
O ja jij kon dat ook he. Solly vergeten.quote:
Ik ben nooit te laat.quote:
Beter laat dan nooitquote:
Achteraan aansluiten graag.quote:
Nog iets leuks gezien?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, dat was een rondje, redelijk rustige, kerstmarkt.
In Aken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, dat was een rondje, redelijk rustige, kerstmarkt.
Veel eten/drinken en kerstdingen. Of het nou echt leuk is......quote:
Ja. Mooie stad ook nogquote:
Nee en nee?quote:
Deze vind jij ook wel grappigquote:
Daar was je net naar op zoekquote:
quote:
Jongen die ik kende uit Maastricht ging ook altijd naar de kerstmarkt in Aken. Vandaar mijn gokjequote:Op dinsdag 25 november 2025 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel eten/drinken en kerstdingen. Of het nou echt leuk is......
En een draaimolen.
[..]
Ja. Mooie stad ook nog
[..]
Nee en nee?
Duitsers zijn stom. maar die opent niet hoorquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze vind jij ook wel grappig
Klimaatdebielen krijgen 400.000 boete of 2 jaar gevangenisstraf wegens het verstoren van het vliegverkeer in Hamburg.
https://www.bild.de/polit(...)8022ed2b4653d17dfdff
T is ook vrij simpel wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Jongen die ik kende uit Maastricht ging ook altijd naar de kerstmarkt in Aken. Vandaar mijn gokje
Wat opent niet?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Duitsers zijn stom. maar die opent niet hoor
Ja het is ook gewoon leuk daar, ben er ook zelfs een paar keer geweest alquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ook vrij simpel wel.
Met de bus is direct en in Aken 4 minuten lopen.
Met de trein is het direct en in Aken 15 minuten lopen
Vanuit Amsterdam/Utrecht moet het met 1 keer overstappen lukken zelfs.
Oh, hier zonder problemenquote:
Best slimquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is ook gewoon leuk daar, ben er ook zelfs een paar keer geweest al
Ja daarom zijn die Duitsers stomquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, hier zonder problemen
Maar goed, de korte samenvatting stond erbij.
Zo dan, die Duitsers weten tenminste hoe je dat tuig aan moet pakken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klimaatdebielen krijgen 400.000 boete of 2 jaar gevangenisstraf wegens het verstoren van het vliegverkeer in Hamburg.
Dit geeft ook openingen voor hier in NL mochten ze hier weer zover gaan. Gewoon ook aanklagen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo dan, die Duitsers weten tenminste hoe je dat tuig aan moet pakken.
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo dan, die Duitsers weten tenminste hoe je dat tuig aan moet pakken.
ZO dan SBE is wel uit gegroeit tot een joekel zegquote:
De altijd boze beroeps terrorist Greta heeft Venetië groen gekleurd vandaag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen dat badeendje erover laten varen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De altijd boze beroeps terrorist Greta heeft Venetië groen gekleurd vandaag.
Doe ik ook vaak jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was vergeten dat je de tijd van het verhaal moest nemen ipv het jaar van opname
134 jaar is toch niet zoveel verschil?quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was vergeten dat je de tijd van het verhaal moest nemen ipv het jaar van opname
Weet niet of ik durf te kijkenquote:
Die zijn nu voorbijquote:
Die waren voorbij ja,quote:
Wat is er nog meer voorbij?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die waren voorbij ja,
net als wat anders
Dit ging over het voetbalquote:
O daar heb ik niets mee sorryquote:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:
Tweede helft al meer gezien dan de hele 1e bij elkaarquote:
Mooi initiatiefquote:
Vraag me alleen af hoe je dat eerste badeendje dat ik net postte op een tafel krijgtquote:
Lok hem met wat eendenkroosquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe je dat eerste badeendje dat ik net postte op een tafel krijgt
Dat lukt misschien,quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt misschien,
maar heb jij een tafel die groot genoeg is?
Nog steeds 0-1quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tweede helft al meer gezien dan de hele 1e bij elkaar
En hoe zet je die nou op een tafel, zeker als er meer zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Florentijn Hofman over enorme kunst en een dikke vette badeend
Iedereen en alles moet wijken voor een badeendje natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe zet je die nou op een tafel, zeker als er meer zijn?
En uitgezetquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De altijd boze beroeps terrorist Greta heeft Venetië groen gekleurd vandaag.
Leuke poging, maar die past niet in de hemaquote:
Slechtste NL ploeg ooit in de CLquote:
Beschamend!quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slechtste NL ploeg ooit in de CL
Dat is het hele seizoen al.quote:
Nounouquote:
Het was ook nog echt vroeg donkerquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn gevoel voor tijd is wel echt kapot nu
Heb het idee dat het 11 uur is ofzo
Nog een kleine maand met steeds vroeger donker wordenquote:
Dan kijken die kids toch voebel?quote:
Je bent de enige niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn gevoel voor tijd is wel echt kapot nu
Heb het idee dat het 11 uur is ofzo
Č tu, brutus?quote:
quote:
quote:Woody Woodpecker first appeared in the short Knock Knock on November 25, 1940. The cartoon ostensibly stars Andy Panda and Papa Panda, but it is Woody who dominates. The woodpecker constantly pesters the two pandas, apparently just for the fun of it. Meanwhile, Andy tries to sprinkle salt on Woody's tail, believing that this will capture the bird. To Woody's surprise, Andy's attempts prevail, and Woody is taken away to the psychiatric hospital but not before his captors prove to be crazier than he is.
Kan die nog? Is die nog niet gecancalled?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Weten jullie ook dat Woody Woodpecker vandaag 85 kaarsjes mag uitblazen?
En dat ga je bewijzen met een paar kaarsjes die NIET uitgaan?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat ga je bewijzen met een paar kaarsjes die NIET uitgaan?
Jimmyquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
RIP
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Had een vreetaanval en twee camembert en croute gefriedLekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smakelijk.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Had een vreetaanval en twee camembert en croute gefriedBohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Merci! Heb ze al op!quote:
Ja herkenbaar, heb ik met chips en nootjes.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Merci! Heb ze al op!
Moet die dingen ook niet voor het grijpen leggen.. té makkelijk.. té lekker
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, heb ik met chips en nootjes.
En chocola. En ... en ..... en ....quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ik het niet in huis heb,....quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Haha, ik kan heel goed van chocola afblijven. Daar neem ik altijd heel gedisciplineerd maar één stukje van. Maar hartige dingen kan ik moeilijk laten staan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
En chocola. En ... en ..... en ....
Nootjes kan ik nog ergens hartig noemen....quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Haha, ik kan heel goed van chocola afblijven. Daar neem ik altijd heel gedisciplineerd maar één stukje van. Maar hartige dingen kan ik moeilijk laten staan.
Hoe noem jij chippies dan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nootjes kan ik nog ergens hartig noemen....
Maar chippies
Eeuh.... lekkuh?quote:
Nou ja snacks dan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.... lekkuh?
Maareh.. Vette, zoute toei valt bij mij niet onder hartig... eerder onder snacks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ja snacks dan.Bij hartig denk ik aan aan QuicheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo... of worteltaart
Keyboard Knight
Ja quiche zou kunnen, maar ook snacks met kaas ofzo. Worteltaart heb ik volgens mij nog nooit gegeten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij hartig denk ik aan aan Quicheofzo... of worteltaart
Een konijn komt bij de bakker en vraagt:quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja quiche zou kunnen, maar ook snacks met kaas ofzo. Worteltaart heb ik volgens mij nog nooit gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een konijn komt bij de bakker en vraagt:
“Heeft u ook worteltaart?”
De bakker zegt: “Nee, die heb ik niet.”
Volgende dag komt het konijn weer:
Bakker: “Nee, nog steeds niet.”
Derde dag komt het konijn weer vragen.
De bakker denkt: laat ik ‘m eens blij maken, en bakt een grote worteltaart.
Het konijn komt binnen en vraagt weer:
De bakker straalt:
“Ja! Vandaag wél!”
Zegt het konijn:Ik kende 'm al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welterusten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bedtijd.. morgen weer vroeg de wekker...
Want? Die kaarsjes gaan wel uitquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ze doet het beter dan die jonkies in ieder geval
[ afbeelding ]
Mooie vogeltjes weer Pullup. Je zou ze een voor 1 in je tuin willen zienquote:
Ja het is wel een kleurige bende danquote:Op woensdag 26 november 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie vogeltjes weer Pullup. Je zou ze een voor 1 in je tuin willen zien
Ja zeker een mooie kleurpracht in je tuin en al die verschillende geluiden die ze produceren.quote:Op woensdag 26 november 2025 06:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is wel een kleurige bende dan
helaas weer druilerige dag met donkere wolken, ideaal weer om van de brug af te springenquote:Op woensdag 26 november 2025 06:54 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen, voorlopig zit dat er niet in meer
quote:
Liever zijn eigen urine drinkenquote:Op woensdag 26 november 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]Er was geen bier genoeg om zijn dorst te stillen
quote:Op woensdag 26 november 2025 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Liever zijn eigen urine drinken![]()
Zal wel een Rotterdammert zijn geweest
ZOu das een bestequote:Op woensdag 26 november 2025 11:14 schreef pullup het volgende:
Rip Gramma @:domnivoor![]()
https://www.yahoo.com/new(...)ldest-015011361.html
quote:
Dotquote:
Hey Marcquote:
Hey Mutske.quote:
Olleke bolleke remi sollekequote:
Benieuwd of dat bij de rechter blijft staan,quote:
Ja dat bleef staan en terecht, is al voor de Rechter geweest. Dure lesquote:Op woensdag 26 november 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat bij de rechter blijft staan,
maar snap het zeker.
12jaar oud zelfsquote:
Freon .quote:Op woensdag 26 november 2025 17:03 schreef RedShoe het volgende:
Een fatbike is een motorrijtuig als de motor meer dan 250 watt levert, de maximale ondersteuning sneller gaat dan 25 km/u, of als er een gashendel op zit waarmee je kunt rijden zonder te trappen. Als een fatbike aan deze eisen voldoet, is deze wettelijk gezien een motorrijtuig en moet je voldoen aan de regels voor motorvoertuigen, zoals een kenteken, verzekering en helmplicht. Een normale fatbike met trapondersteuning tot 25 km/u wordt echter gezien als een normale fiets.
Die steken gewoon ook een middelvinger op.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freon .![]()
Deze ging iets harder. Even Apeldoorn bellen.
Mooi zoquote:Op woensdag 26 november 2025 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die steken gewoon ook een middelvinger op. [ afbeelding ]
Bij jullie gaan ze bepaalde gebieden een verbod instellen voor fatbikes.quote:
Netjes van die wethouder.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:23 schreef chufi het volgende:
Vondelpark wordt als eerste fatbike vrij getest ..
succes met handhavenquote:Op woensdag 26 november 2025 17:23 schreef chufi het volgende:
Vondelpark wordt als eerste fatbike vrij getest ..
Dat hoeft nu ook weer nietquote:Op woensdag 26 november 2025 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij jullie gaan ze bepaalde gebieden een verbod instellen voor fatbikes.
Ze gooien tegenwoordig met boeken.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:27 schreef chufi het volgende:
Ze mogen hier ook wel die dingen verbieden ... tuig is het
Wel crossmotoren.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:28 schreef Lovely het volgende:
Gelukkig zie je die fatbikes hier niet zo heel veel
Nog goede boeken ookquote:Op woensdag 26 november 2025 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gooien tegenwoordig met boeken.
Ja hier in de straat komt er wel eens een voorbijquote:
Met spek?quote:
Ik vind haar wel een leuke dame. Als in wat ze doet. Goede interviews, en dit wat haar overkwam nam ze ook vrij luchtig op.quote:
Ik luister niet zoveel naar de radio, eigenlijk nooitquote:Op woensdag 26 november 2025 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een leuke dame. Als in wat ze doet. Goede interviews, en dit wat haar overkwam nam ze ook vrij luchtig op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |