Beaujolais met Marjolijn 🍷quote:Op maandag 24 november 2025 19:53 schreef pullup het volgende:
En ik heb er een Beaujolais Nouveau voor bijgehaald
[ afbeelding ]
Hij heeft het in Israel en bij Barca even goed gedaan.quote:Op maandag 24 november 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
Lijkt Jordi je wat als technisch directeur marc
Mjah ze moeten ergens beginnen met opruimenquote:Op maandag 24 november 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft het in Israel en bij Barca even goed gedaan.
Maar heb wel twijfels, veel komt ook door zijn naam.
En de hele club is een zooi, kan hij daar tegenop?
Alleen opruimen doe je niet door er weer iemand neer te zetten.quote:Op maandag 24 november 2025 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ze moeten ergens beginnen met opruimen
O dat is naar om als bijwerking te hebben.quote:Op maandag 24 november 2025 12:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sinds ik hartmedicatie slik kan ik het niet warm krijgennare bijwerking is dat.
Maar ik kleed me erop
Het is zo triest dat die naam ook rondgaat jaquote:Op maandag 24 november 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zolang ze maar van Dick Schreuder afblijven
Is dat zo? Ik maakte eigenlijk een grapjequote:Op maandag 24 november 2025 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is zo triest dat die naam ook rondgaat ja![]()
Ja, in de marge gaat die naam rond.quote:Op maandag 24 november 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik maakte eigenlijk een grapje
Maar zie ze er voor in staat.. Ben nog steeds boos dat destijds Mario Been gejat werd
Voor NEC was dat destijds een enorme opsteker. Ik zal je het hele verhaal besparen maar hier is de conclusie:quote:Op maandag 24 november 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, in de marge gaat die naam rond.
Nou is het niet de naam die ik verwacht van Jordi, dus we gaan het zien.
Wees blij man, maria been![]()
![]()
Het is NEC, en net als veel andere clubs doen die soms mee en gaat het soms matig tot slecht.quote:Op maandag 24 november 2025 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor NEC was dat destijds een enorme opsteker.
Had ie gisteren moeten posten dan had ik langs kunnen gaan, die IKEA zat vlakbij waar ik was en ik heb er zelfs nog gelunchedquote:Op maandag 24 november 2025 22:13 schreef maily het volgende:
Ik las hier van de week iets over Groningen .....
FHF / Ikea Groningen, afhalen bestelling
zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 24 november 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
Volgend jaar zijn ze er vast niet meer
En hoe voel je je nu? Last van je maag? Zweterig? Plekken voor je ogen?quote:Op maandag 24 november 2025 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ie gisteren moeten posten dan had ik langs kunnen gaan, die IKEA zat vlakbij waar ik was en ik heb er zelfs nog gelunched
Gewoon liften, komt vast goedquote:Op maandag 24 november 2025 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck my life. Auto zoon was gemaakt, sta nu in tilburg want hij moet weer werken en ik breng hem dan zodat ik de auto mee kan nemen. Auto weer kapot. Nu thuis zien te komen en geen auto deze weekmopper mopper mopper
Had je vanmiddag moeten posten, toen was ik in Tilburg, ik heb daar zelfs nog pizza gegetenquote:Op maandag 24 november 2025 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck my life. Auto zoon was gemaakt, sta nu in tilburg want hij moet weer werken en ik breng hem dan zodat ik de auto mee kan nemen. Auto weer kapot. Nu thuis zien te komen en geen auto deze weekmopper mopper mopper
quote:Op maandag 24 november 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
En het regent ook nog. En dadelijk moet ik misschien wel mee met de vrachtwagen omdat hij over 3 uur gelost moet zijn.
In de transport weet je het nooitquote:Op maandag 24 november 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Had je vanmiddag moeten posten, toen was ik in Tilburg, ik heb daar zelfs nog pizza gegeten
@:pullup
Kuikensquote:Op maandag 24 november 2025 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de transport weet je het nooitzeker niet in het kuiken vervoer
Kan hij je niet even op het station afzetten? T is vandaar 40 min naar rotterdan csquote:Op maandag 24 november 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
En het regent ook nog. En dadelijk moet ik misschien wel mee met de vrachtwagen omdat hij over 3 uur gelost moet zijn.
Eendenkuikens en geen idee hoe dat zit. Ook al gevraagd aan zoon.quote:Op maandag 24 november 2025 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Kuikens![]()
![]()
@:Puzzie
Maar vogelgriep ....
Dan ga ik nog liever mee op de vrachtwagenquote:Op maandag 24 november 2025 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hij je niet even op het station afzetten? T is vandaar 40 min naar rotterdan cs
tssssssquote:Op maandag 24 november 2025 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever mee op de vrachtwagen
Jij hebt smaak.quote:
Op de vrachtwaggelquote:Op maandag 24 november 2025 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever mee op de vrachtwagen
Is een sproetje!quote:
Goeiemoggelquote:
Doe effe normaal joh.quote:
Nee. We doen vegetarische mysteryboxenquote:
Jip. Mee op de vrachtwaggel. Heeft ie al vaak genoeg gevraagd. Het lot heeft nu beslist voor mij.quote:
Dat rund was 100% vegetarisch, dus kan je gewoon etenquote:Op maandag 24 november 2025 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. We doen vegetarische mysteryboxen
Blijf van mijn kinders af!quote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Mocht van zijn baas met grote bus naar huis rijden. Ik zei, doe maar niet. Toen wilde ze een sleutel komen brengen voor een kleine een caddy, toen zei ik weer doe maar niet. Ik ga wel mee. Dus nu gaan we ergens bij een boer midden in de nacht eendenkuikens lossen.
Zeg nou gewoon dat je die autow gesloopt hebt omdat je mee wilde, dan snappen we het allemaalquote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Mocht van zijn baas met grote bus naar huis rijden. Ik zei, doe maar niet. Toen wilde ze een sleutel komen brengen voor een kleine een caddy, toen zei ik weer doe maar niet. Ik ga wel mee. Dus nu gaan we ergens bij een boer midden in de nacht eendenkuikens lossen.
Heb je ook nachtdienstquote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien kan ik er straks eendje aaien.quote:Op maandag 24 november 2025 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blijf van mijn kinders af!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |