Kuikensquote:Op maandag 24 november 2025 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de transport weet je het nooitzeker niet in het kuiken vervoer
Kan hij je niet even op het station afzetten? T is vandaar 40 min naar rotterdan csquote:Op maandag 24 november 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
En het regent ook nog. En dadelijk moet ik misschien wel mee met de vrachtwagen omdat hij over 3 uur gelost moet zijn.
Eendenkuikens en geen idee hoe dat zit. Ook al gevraagd aan zoon.quote:Op maandag 24 november 2025 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Kuikens![]()
![]()
@:Puzzie
Maar vogelgriep ....
Dan ga ik nog liever mee op de vrachtwagenquote:Op maandag 24 november 2025 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hij je niet even op het station afzetten? T is vandaar 40 min naar rotterdan cs
tssssssquote:Op maandag 24 november 2025 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever mee op de vrachtwagen
Jij hebt smaak.quote:
Op de vrachtwaggelquote:Op maandag 24 november 2025 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever mee op de vrachtwagen
Is een sproetje!quote:
Goeiemoggelquote:
Doe effe normaal joh.quote:
Nee. We doen vegetarische mysteryboxenquote:
Jip. Mee op de vrachtwaggel. Heeft ie al vaak genoeg gevraagd. Het lot heeft nu beslist voor mij.quote:
Dat rund was 100% vegetarisch, dus kan je gewoon etenquote:Op maandag 24 november 2025 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. We doen vegetarische mysteryboxen
Blijf van mijn kinders af!quote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Mocht van zijn baas met grote bus naar huis rijden. Ik zei, doe maar niet. Toen wilde ze een sleutel komen brengen voor een kleine een caddy, toen zei ik weer doe maar niet. Ik ga wel mee. Dus nu gaan we ergens bij een boer midden in de nacht eendenkuikens lossen.
Zeg nou gewoon dat je die autow gesloopt hebt omdat je mee wilde, dan snappen we het allemaalquote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Mocht van zijn baas met grote bus naar huis rijden. Ik zei, doe maar niet. Toen wilde ze een sleutel komen brengen voor een kleine een caddy, toen zei ik weer doe maar niet. Ik ga wel mee. Dus nu gaan we ergens bij een boer midden in de nacht eendenkuikens lossen.
Heb je ook nachtdienstquote:Op maandag 24 november 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien kan ik er straks eendje aaien.quote:Op maandag 24 november 2025 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blijf van mijn kinders af!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |