Het was niet echt vrijwillig dat ik mee ging in dit geval. Wel de beste oplossing gisteravond.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier. Mijn buuf rijd wel eens met haar man mee die rijd altijd op Italie/
Moest je ver rijden naar zijn werk dan, kon je niet terug naar huis toen je hem afgezet had?quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was niet echt vrijwillig dat ik mee ging in dit geval. Wel de beste oplossing gisteravond.
ik had een natte droomquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het hier niet wat te vroeg voor.
O jee, hopelijk geen lekkagequote:
quote:
Deze dan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het hier niet wat te vroeg voor.
3 kwartier rijden, vlak voordat we bij zijn werk waren lekte de auto weer koelvloeistof dus terug rijden ermee kon niet. Het was 23 uur al en niemand anders aanwezig daar, ik mocht wel met een hele grote bus terug rijden wat ik niet wilde, toen besloten om met mijn zoon mee te gaan want die zou na een uur of 5 weer terug zijn bij zijn op de zaak en dan mij thuis brengen met die hele grote bus. Kapotte auto weer bij garage daar in de buurt gezet vannacht, waar hij afgelopen week zogezegd gemaakt was. Hebben ze dus niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest je ver rijden naar zijn werk dan, kon je niet terug naar huis toen je hem afgezet had?
Een overwachts nachtelijk avontuur. Denk dat je liever in bed lagquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
3 kwartier rijden, vlak voordat we bij zijn werk waren lekte de auto weer koelvloeistof dus terug rijden ermee kon niet. Het was 23 uur al en niemand anders aanwezig daar, ik mocht wel met een hele grote bus terug rijden wat ik niet wilde, toen besloten om met mijn zoon mee te gaan want die zou na een uur of 5 weer terug zijn bij zijn op de zaak en dan mij thuis brengen met die hele grote bus. Kapotte auto weer bij garage daar in de buurt gezet vannacht, waar hij afgelopen week zogezegd gemaakt was. Hebben ze dus niet goed gedaan.
Liever wel en had de auto nodig voor een afspraak vandaag, die gaat dus niet door maar kan ik straks pas voor bellen. En ze hadden de kachel vorige week gemaakt en die deed het ook maar schijnbaar is er toch weer iets losgeschoten waardoor de auto ineens weer veel en snel koelvloeistof ging lekken en een auto kan niet zonder. Of iets niet goed terug aangesloten. Hoe dan ook, kut zooi maar ik ben wel eindelijk mee geweest met hem op de vrachtwagen en gelukkig hoefde hij niet direct door naar het buitenland maar nu naar een boer in lochem. En daarna terug naar huis. Ouderwets een nachtje door voor mij.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een overwachts nachtelijk avontuur. Denk dat je liever in bed lag![]()
Maar wat een slechte zaak van die garage zeg.
O dat is helemaal balen, hopelijk kunnen ze hem snel voor je maken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Liever wel en had de auto nodig voor een afspraak vandaag, die gaat dus niet door maar kan ik straks pas voor bellen. En ze hadden de kachel vorige week gemaakt en die deed het ook maar schijnbaar is er toch weer iets losgeschoten waardoor de auto ineens weer veel en snel koelvloeistof ging lekken en een auto kan niet zonder. Of iets niet goed terug aangesloten. Hoe dan ook, kut zooi maar ik ben wel eindelijk mee geweest met hem op de vrachtwagen en gelukkig hoefde hij niet direct door naar het buitenland maar nu naar een boer in lochem. En daarna terug naar huis. Ouderwets een nachtje door voor mij.
Auto staat iig alweer bij de garage, die zit dichtbij zijn werk. En ik zie het wel. Ik moet me daar voor nu maar even niet te druk om maken. En de wagen koel houden, dan blijf je wel wakker en kletsen en meezingen met muziek hielp ook. Heb het wel heel koud nu maar dat is vrij logisch. In het verleden wel vaker een nachtje doorgegaan, paar jaar geleden nog wel eens. Ik kan het nog.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is helemaal balen, hopelijk kunnen ze hem snel voor je maken.
Trok je het het wakker blijven? Ik zou dat niet trekken denk ik.
Je hebt je weer bewezen Chocoquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Auto staat iig alweer bij de garage, die zit dichtbij zijn werk. En ik zie het wel. Ik moet me daar voor nu maar even niet te druk om maken. En de wagen koel houden, dan blijf je wel wakker en kletsen en meezingen met muziek hielp ook. Heb het wel heel koud nu maar dat is vrij logisch. In het verleden wel vaker een nachtje doorgegaan, paar jaar geleden nog wel eens. Ik kan het nog.
Nicequote:Op dinsdag 25 november 2025 07:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Auto staat iig alweer bij de garage, die zit dichtbij zijn werk. En ik zie het wel. Ik moet me daar voor nu maar even niet te druk om maken. En de wagen koel houden, dan blijf je wel wakker en kletsen en meezingen met muziek hielp ook. Heb het wel heel koud nu maar dat is vrij logisch. In het verleden wel vaker een nachtje doorgegaan, paar jaar geleden nog wel eens. Ik kan het nog.
Mooi zoquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:
Nopequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
wie is hier een beetje handig met user icons?
ik wil deze, maar hij is te groot ......
en ik kan dat ene topic niet vinden ....
Vraag @Lovely of @ToT even die zijn er wel handig in zover ik weetquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
is niet gratis.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
@:maily kan je het hier mee? https://images.net/editor/resize
Was ook al bezig heb hem wel via mijn mail binnen gekregen maar is denk ik te kleinquote:
Kijk, ik wist hetquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:30 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
O ja jij kon dat ook he. Solly vergeten.quote:
Ik ben nooit te laat.quote:
Beter laat dan nooitquote:
Achteraan aansluiten graag.quote:
Nog iets leuks gezien?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, dat was een rondje, redelijk rustige, kerstmarkt.
In Aken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, dat was een rondje, redelijk rustige, kerstmarkt.
Veel eten/drinken en kerstdingen. Of het nou echt leuk is......quote:
Ja. Mooie stad ook nogquote:
Nee en nee?quote:
Deze vind jij ook wel grappigquote:
Daar was je net naar op zoekquote:
quote:
Jongen die ik kende uit Maastricht ging ook altijd naar de kerstmarkt in Aken. Vandaar mijn gokjequote:Op dinsdag 25 november 2025 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel eten/drinken en kerstdingen. Of het nou echt leuk is......
En een draaimolen.
[..]
Ja. Mooie stad ook nog
[..]
Nee en nee?
Duitsers zijn stom. maar die opent niet hoorquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze vind jij ook wel grappig
Klimaatdebielen krijgen 400.000 boete of 2 jaar gevangenisstraf wegens het verstoren van het vliegverkeer in Hamburg.
https://www.bild.de/polit(...)8022ed2b4653d17dfdff
T is ook vrij simpel wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Jongen die ik kende uit Maastricht ging ook altijd naar de kerstmarkt in Aken. Vandaar mijn gokje
Wat opent niet?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Duitsers zijn stom. maar die opent niet hoor
Ja het is ook gewoon leuk daar, ben er ook zelfs een paar keer geweest alquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ook vrij simpel wel.
Met de bus is direct en in Aken 4 minuten lopen.
Met de trein is het direct en in Aken 15 minuten lopen
Vanuit Amsterdam/Utrecht moet het met 1 keer overstappen lukken zelfs.
Oh, hier zonder problemenquote:
Best slimquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is ook gewoon leuk daar, ben er ook zelfs een paar keer geweest al
Ja daarom zijn die Duitsers stomquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, hier zonder problemen
Maar goed, de korte samenvatting stond erbij.
Zo dan, die Duitsers weten tenminste hoe je dat tuig aan moet pakken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze vind jij ook wel grappig
Klimaatdebielen krijgen 400.000 boete of 2 jaar gevangenisstraf wegens het verstoren van het vliegverkeer in Hamburg.
https://www.bild.de/polit(...)8022ed2b4653d17dfdff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |