Was het maar zo.quote:Op maandag 24 november 2025 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je die autow gesloopt hebt omdat je mee wilde, dan snappen we het allemaal
Getest ........quote:Op maandag 24 november 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was het maar zo.ik word flink getest.
Pfoeh zegquote:
Dat lijkt me niet zo moeilijk tussen de eendjesquote:Op maandag 24 november 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ik positief in het leven moet staan en niet alles kut is.
Die staan in de trailer. Straks zal ik ze iig kunnen zien en horen. Dat is inderdaad het positieve hier aan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk tussen de eendjes
Met de kip caravan. (Ben je nu net thuis) ???quote:
Vannacht eendjes en ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 05:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Met de kip caravan. (Ben je nu net thuis) ???
Jemigquote:
quote:
Was je op vakantie?quote:
Nope. Zoon weggebracht gisteravond, autopech, mee gegaan op de vrachtwagen. Nu net weer thuis.quote:
Ik heb het tot het einde uitgekekenquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het hier niet wat te vroeg voor.
A op die manier. Mijn buuf rijd wel eens met haar man mee die rijd altijd op Italie/quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope. Zoon weggebracht gisteravond, autopech, mee gegaan op de vrachtwagen. Nu net weer thuis.
Morguh Pullupquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het tot het einde uitgekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |