Dit geeft ook openingen voor hier in NL mochten ze hier weer zover gaan. Gewoon ook aanklagen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo dan, die Duitsers weten tenminste hoe je dat tuig aan moet pakken.
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo dan, die Duitsers weten tenminste hoe je dat tuig aan moet pakken.
ZO dan SBE is wel uit gegroeit tot een joekel zegquote:
De altijd boze beroeps terrorist Greta heeft Venetië groen gekleurd vandaag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze vind jij ook wel grappig
Klimaatdebielen krijgen 400.000 boete of 2 jaar gevangenisstraf wegens het verstoren van het vliegverkeer in Hamburg.
https://www.bild.de/polit(...)8022ed2b4653d17dfdff
Meteen dat badeendje erover laten varen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De altijd boze beroeps terrorist Greta heeft Venetië groen gekleurd vandaag.
Doe ik ook vaak jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was vergeten dat je de tijd van het verhaal moest nemen ipv het jaar van opname
134 jaar is toch niet zoveel verschil?quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was vergeten dat je de tijd van het verhaal moest nemen ipv het jaar van opname
Weet niet of ik durf te kijkenquote:
Die zijn nu voorbijquote:
Die waren voorbij ja,quote:
Wat is er nog meer voorbij?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die waren voorbij ja,
net als wat anders
Dit ging over het voetbalquote:
O daar heb ik niets mee sorryquote:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |