Ow get mijn visuele brein trekt dit dus niet... heb geen smetvrees maar 🤢quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:03 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Staat mij bij dat ze onlangs aangaf 1x per week een was te draaien? Bij haar is het net als vroeger, allemaal 1 x per week om de beurt in een teil met hetzelfde water en dan pas schone onderbroek en kleding aan.
Ah wat slim en logisch dat je dat ook gewoon kan rapporteren!quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
Dat zou het goed kunnen zijn. Heb laatst haar story gerapporteerd. Beetje verkapt aandelen aanprijzen door letters in woorden te vervangen door sterretjes. En ze is er al vaker voor op de vingers getikt. Kan er slecht tegen als mensen hun gat blijven afvegen met regels die er niet voor niets zijn.
Dit, en dan ook nog de combinatie van badwater delen erbij 🤢quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk next level bizar dat ze gisteren dus iets anders aan trok en vandaag weer de crunchy trui en voor het gemak niet even in de spiegel kijkt (die hing toch tegenover de trap in de hal 🤷 )
Echt zo raar.. heeft ze echt een 1 set kleding per week regel voor zichzelf? Straks maakt ze weer reclame voor wasmiddel met haar favoriete geurparels 😵💫 maar zo vaak wast ze niet 🤯
Dit is dus echt het ultieme voorbeeld van hoe ik me een ‘volgmoeke’ inbeeldquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:03 schreef Barbamamaatje het volgende:
Die Hennie bij AM..... zeg ij ajb dat dat een typetje van Laviesanne is
Vooral het feit dat ze er zelf voordeel aan heeft en dit niet altijd even transparant deelt vind ik echt tenenkrommend. Daarnaast mag je volgens mij alleen financieel advies geven als je daar de juiste diploma's voor hebt. En die heeft ze voor zover wij weten niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:23 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ah wat slim en logisch dat je dat ook gewoon kan rapporteren!
Je ziet het vaker met woorden als covid en Palestina dat vind ik niet zo hatelijk als Judith die doet alsof ze zelf financieel adviseur is.
Je vergeet erbij te zetten op zon- en feestdagen 🫣quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit, en dan ook nog de combinatie van badwater delen erbij 🤢
Maar zij vragen toestemming aan de kinderen hè?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:01 schreef Vingerkeautje het volgende:
Deze zou AM eens moeten zien: Bekijk deze YouTube-video
Misschien uit medelijden? Herkenning? Stond er niet zoiets bij als ‘.. blijf jezelf dan kom je in contact met dezelfde soort mensen’?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:00 schreef Meke het volgende:
Even hè, die Hennie zegt: oh leuk, allemaal nieuwe volgers door AM. Maar het enige wat AM gedeeld heeft is toch een gezamenlijke fotoDat betekent dat mensen dus iemand gaan volgen nadat AM je tagt als gewoon regulier persoon? Dat vind ik toch ook wel heftig, geloof ik.
Als ze af gaan korten wordt het Pip en Kik 🥺quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:17 schreef tialtngo het volgende:
[..]
Wel een hoog Peppie en Kokkie gehalte die 2 kindernamen bij elkaar als je het mij vraagt 🙈
Dit... eigelijk ook heftig dat annemarie daar niet bij nadenkt dat dat kan gebeuren en dat deze hennie misschien ook negatieve berichten zou kunnen krijgenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:00 schreef Meke het volgende:
Even hè, die Hennie zegt: oh leuk, allemaal nieuwe volgers door AM. Maar het enige wat AM gedeeld heeft is toch een gezamenlijke fotoDat betekent dat mensen dus iemand gaan volgen nadat AM je tagt als gewoon regulier persoon? Dat vind ik toch ook wel heftig, geloof ik.
Ik denk dat de druk van AM enorm is. Ik denk ook dat er een kant is bij AM die wij niet kennen. Die is alleen zichtbaar als de dingen niet gaan zoals zij wil. Ik heb een heel sterk vermoeden dat het hele gezin om haar heen leeft.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:31 schreef Harper het volgende:
[..]
Het tweede voorbeeld vind ik raar. Of beter gezegd, ik ben het niet eens met de groene vlag.
Iedereen weet hoe groot "peer pressure" kan zijn, zeker bij pubers. Dus of het daadwerkelijk vrijwillig, zonder druk of dwang is?
Verder vraag ik me af wat dit te maken heeft met de kritiek op haar kanaal. Zeer weinig, wat mij betreft.
Edit: Of eigenlijk: dit tweede voorbeeld is misschien wel precies wat er in haar gezin speelt. Iedereen doet leuk mee. Dus alles is goed.
Maar durft er wel iemand van het gezin nee te zeggen? Of is de druk om mee te doen te hiervoor te groot?
En dit is precies waarom fluflu’s kunnen bestaan hè.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:10 schreef lila01 het volgende:
Ik heb me laten influencen door Iris Z.! 😁
Bestelling gedaan bij Rosental ( Black weeks korting + nog 5% extra met IRISBW)
Ik probeer daarom altijd naar een gewone korting te zoeken, niet gekoppeld aan een influencer. Het merk of de winkel kan blijkbaar korting geven, dus dan ook aan mij maar wel zonder dat ik daarmee mensen rijk maak die totaal niets aan de maatschappij toevoegen met hun baan als influencer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En dit is precies waarom fluflu’s kunnen bestaan hè.
Ik moet vooral lachen dat ze het op een plat bord eten... In welke wereld zou je dat hemelsnaam doenquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:08 schreef Lostit het volgende:
[..]
Hahaha ja echt gênant. Als ze ooit in Japan zou belanden zou ze niet weten wat haar overkwam als ze een katsudon zou bestellen. Het heeft echt niks met een katsudon te maken, behalve dat er toevallig rijst in zit en ze volgens mij nog wel kewpie gebruikte. Maar ook de edamame horen hier helemaal niet bij. Maar goed, ze heeft toen ook zoveel over zich heen gekregen toen ze een prutje met kerrie kruiden roti durfde te noemen.
Goed filmpje zeg!quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar zij vragen toestemming aan de kinderen hè?
Doe het uit liefde!
Weten dat ze fout bezig zijn, maar de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.
Enzo.
Je weet tog.. 🙄
Sanneke voelt zich, terecht trouwens, aangesproken door de hele discussie. En aangezien ze vindt dat ze niks kan door ass/obesitas/wind, zal ze toch de rest van haar leven haar gezin moeten inzetten om geld te verdienen. Arme Sanneke.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:59 schreef Nieve het volgende:
[..]
Goed filmpje zeg!
Ik zie Sanneke er ook weer reageren ergens, het onderwerp zit haar wel hoog he?
Ze blijft haar totaal kromme standpunt maar verdedigen..
Maar wie kan zonder haar schoonmaaktips? En planner?, (geld verdienen onder het mom van belangrijk )quote:Op maandag 24 november 2025 19:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet in de podcast van Boos. Het was ook zo'n beetje het enige argument. "Mijn content is heel belangrijk voor mijn volgers."
Werkelijk niemand, maar dan ook niemand, gaat dood of eet een boterham minder zonder haar content.
Sterker nog: ik denk dat iedereen die haar volgt er mentaal en financieel gezonder van wordt als ze er mee stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |