Reken maar van yesquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:42 schreef Harper het volgende:
Grappig dat AM gisteren de week begint met zeggen dat ze het debakel van vorige week laat rusten, en er vervolgens de hele tijd op terug komt. Het heeft dus wel degelijk een impact gehad op haar/het gezin.
Ja precies! Liegenliegenliegen, zo doen we dat bij de Geertsen!quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:42 schreef Harper het volgende:
Grappig dat AM gisteren de week begint met zeggen dat ze het debakel van vorige week laat rusten, en er vervolgens de hele tijd op terug komt. Het heeft dus wel degelijk een impact gehad op haar/het gezin.
Oeeeeiiiii dan zie ik toch liever DBM haar chili dan ZQ haar bruine bonen met mayo 😜quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:42 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
1000% mee eens. Zegt zij... die haar bruine bonen met mayonaise eet.![]()
Dat zou het goed kunnen zijn. Heb laatst haar story gerapporteerd. Beetje verkapt aandelen aanprijzen door letters in woorden te vervangen door sterretjes. En ze is er al vaker voor op de vingers getikt. Kan er slecht tegen als mensen hun gat blijven afvegen met regels die er niet voor niets zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:11 schreef Danielle_ het volgende:
Grappig dag Judith wel meldt dat ze de insta straf onterecht vindt, maar niet vertelt waarom ze de straf gekregen heeft. Ik denk vanwege het aanzetten tot handelen in aandelen of iets ander financieels wat gewoon niet mag op insta.
Ze heeft mij geblokkeerd (ja, zo bont heb ik het gemaakt 😈😂) maar anders zou ik dit ook gerapporteerd hebben! Het stoort me echt enorm, vooral omdat ze er zelf een slaatje uit slaat maar dat maar heel minimaal meldt. Achterbaks vind ik dat…quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
Dat zou het goed kunnen zijn. Heb laatst haar story gerapporteerd. Beetje verkapt aandelen aanprijzen door letters in woorden te vervangen door sterretjes. En ze is er al vaker voor op de vingers getikt. Kan er slecht tegen als mensen hun gat blijven afvegen met regels die er niet voor niets zijn.
Wow, zij die altijd beweert niet te blokkeren blokkeert dus toch. Vraag me wel af wat je daarvoor hebt moeten doenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:58 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze heeft mij geblokkeerd (ja, zo bont heb ik het gemaakt 😈😂) maar anders zou ik dit ook gerapporteerd hebben! Het stoort me echt enorm, vooral omdat ze er zelf een slaatje uit slaat maar dat maar heel minimaal meldt. Achterbaks vind ik dat…
Duidelijk dat ze de douche gisteravond of vanochtend niet gezien heeft. Zelfs een natte lap over haar gezicht was blijkbaar teveel. Ook die oude smerige jas weer aan. Snap werkelijk niets van die vrouw.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith heeft weer haar witte trui aan, 1 dagje niet ivm feestje maar nu dag 7 ongeveer? Ook haar make up van gisteren heeft ze nog niet afgehaald en is uitgelopen. Wat een heerlijk fris type is het toch, ik kan het bijna ruiken door mijn scherm 🤢
Snap ik. Mijn man kan het ook niet aanzien. Ook ik ben niet perfect.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:51 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Oeeeeiiiii dan zie ik toch liever DBM haar chili dan ZQ haar bruine bonen met mayo 😜
Laat ik zeggen dat ik er zelfs haar stories mee gehaald heb. Al lang geleden, was een van de eersten die ze zou blokkeren schreef ze me toen😂quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:01 schreef Nieve het volgende:
[..]
Wow, zij die altijd beweert niet te blokkeren blokkeert dus toch. Vraag me wel af wat je daarvoor hebt moeten doen
Wel een hoog Peppie en Kokkie gehalte die 2 kindernamen bij elkaar als je het mij vraagt 🙈quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Andere Judith is enkele dagen geleden bevallen, mooi kindje!
Ik zat me hier ook over te verbazen. De bibbers krijg ik ervan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith heeft weer haar witte trui aan, 1 dagje niet ivm feestje maar nu dag 7 ongeveer? Ook haar make up van gisteren heeft ze nog niet afgehaald en is uitgelopen. Wat een heerlijk fris type is het toch, ik kan het bijna ruiken door mijn scherm 🤢
Wow wat een eer 😂😂😂quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:17 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik er zelfs haar stories mee gehaald heb. Al lang geleden, was een van de eersten die ze zou blokkeren schreef ze me toen😂
Echt gewoon goor. Dus ze heeft niet eens haar gezicht gewassen gisteren of vanochtend. Viespeukquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Vind het eigenlijk next level bizar dat ze gisteren dus iets anders aan trok en vandaag weer de crunchy trui en voor het gemak niet even in de spiegel kijkt (die hing toch tegenover de trap in de hal 🤷 )quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt gewoon goor. Dus ze heeft niet eens haar gezicht gewassen gisteren of vanochtend. Viespeuk
Staat mij bij dat ze onlangs aangaf 1x per week een was te draaien? Bij haar is het net als vroeger, allemaal 1 x per week om de beurt in een teil met hetzelfde water en dan pas schone onderbroek en kleding aan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk next level bizar dat ze gisteren dus iets anders aan trok en vandaag weer de crunchy trui en voor het gemak niet even in de spiegel kijkt (die hing toch tegenover de trap in de hal 🤷 )
Echt zo raar.. heeft ze echt een 1 set kleding per week regel voor zichzelf? Straks maakt ze weer reclame voor wasmiddel met haar favoriete geurparels 😵💫 maar zo vaak wast ze niet 🤯
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |