Ben benieuwd waarom ze op het strafbankje zit, zal wel door die aandelen linkjes die ze deelt komen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:26 schreef Harper het volgende:
Wat zit Judith toch te zeuren over zichtbaarheid en likes. Blijkbaar vinden mensen haar account de laatste tijd minder interessant en heeft ze daardoor minder engagement. Misschien moet ze daar iets aan doen in plaats van bedelen om meer likes.
Ik vind bv elke dag een serie Bob x jaar geleden foto´s echt vreselijk oninteressant. En al het geneuzel over geld ook.
Kipkorn katsu 🫣quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:05 schreef poohenzo het volgende:
[..]
hahaha ze durft het ook gewoon kip katsu te noemen. Ergens moet ik er heel erg hard om lachen omdat het wel een parodie lijkt. Pas als je je realiseert dat het in haar wereld echt kip katsu is dan springen de tranen je in de ogen.
Hier ook, we hebben zovaak kinderthuiszorg gehad, vind dit best onverantwoord.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:36 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Zij zit zo in mijn irritatie zone wat betreft die sonde en dat gezeur over borstvoeding. "Ik zie het als een teken dat ze borstvoeding wilt omdat ze de sonde eruit trok"
Rot op, ieder kind trekt die sonde er continu uit. Ik hoefde niet eens meer de naam van m'n kind te zeggen als ik de kinderthuiszorg belde, zo vaak trok ie hem eruit, haha. En dat gezeur over die tas en al die spullen, bahbah.
Het tweede voorbeeld vind ik raar. Of beter gezegd, ik ben het niet eens met de groene vlag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:16 schreef proud_mami het volgende:
Aha … Juul is dus één van AM’s experts. Zie haar laatste stories over het vlaggensysteem en grensoverschrijdend gedrag, dat leert Juul dus o.a. op haar opleiding. Maar dat voorbeeld wat AM dan weer kiest 🤦🏼♀ echt hoor, die vrouw snapt er echt niks van.
Net als je denkt dat er toch iets van voortschrijdend inzicht gaande is, krijg je dit soort shit weer. Ik heb echt nooit geloofd dat ze dom is, maar ik begin te twijfelen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:16 schreef proud_mami het volgende:
Aha … Juul is dus één van AM’s experts. Zie haar laatste stories over het vlaggensysteem en grensoverschrijdend gedrag, dat leert Juul dus o.a. op haar opleiding. Maar dat voorbeeld wat AM dan weer kiest 🤦🏼♀ echt hoor, die vrouw snapt er echt niks van.
Precies. Maar ze heeft zelf die link niet gelegd, vrees ik. En gaat ze niet doen waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:31 schreef Harper het volgende:
Edit: Of eigenlijk: dit tweede voorbeeld is misschien wel precies wat er in haar gezin speelt. Iedereen doet leuk mee. Dus alles is goed.
Maar durft er wel iemand van het gezin nee te zeggen? Of is de druk om mee te doen te hiervoor te groot?
Precies. Alles is een verkooppraatje en een ‘ik wil veren in mijn reet want wat mij toch allemaal is aangedaan..’quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:51 schreef Maretakje het volgende:
AM en een interview in de Mijn Geheim, net zoals vele andere wist ik niet dat dat blad nog bestaat. Ik geef wel eerlijk toe, toen wij heel vroeger de leesmap hadden dan las ik dat blad ook, vond de verhalen stom en ongeloofwaardig haha.
Het interview zal wel een verkooppraatje voor haar boek worden:
Wat Niemand Weet; Ik Krijg Zoveel Haat Door Tim Hofman
Lees er alles van in mijn boek.
Hahaha ja echt gênant. Als ze ooit in Japan zou belanden zou ze niet weten wat haar overkwam als ze een katsudon zou bestellen. Het heeft echt niks met een katsudon te maken, behalve dat er toevallig rijst in zit en ze volgens mij nog wel kewpie gebruikte. Maar ook de edamame horen hier helemaal niet bij. Maar goed, ze heeft toen ook zoveel over zich heen gekregen toen ze een prutje met kerrie kruiden roti durfde te noemen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:05 schreef poohenzo het volgende:
[..]
hahaha ze durft het ook gewoon kip katsu te noemen. Ergens moet ik er heel erg hard om lachen omdat het wel een parodie lijkt. Pas als je je realiseert dat het in haar wereld echt kip katsu is dan springen de tranen je in de ogen.
Het gaat alleen om het rechterbakje hè? Dus 1 boterham zonder korst. Die wafel en een bifi. Mijn kleuter vindt dat wel te weinig. Er gaan hier iig altijd 2 boterhammen mee.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:46 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Weinig vind ik het in elk geval ook niet, zeker niet voor een kleuter.
Mijn kinderen aten op de basisschool nooit meer dan dit.
Eens! Absoluut geen groene vlag wat mij betreft idd vanwege groepsdruk. Past idd ook bij ‘wij Geertsen’.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:31 schreef Harper het volgende:
[..]
Het tweede voorbeeld vind ik raar. Of beter gezegd, ik ben het niet eens met de groene vlag.
Iedereen weet hoe groot "peer pressure" kan zijn, zeker bij pubers. Dus of het daadwerkelijk vrijwillig, zonder druk of dwang is?
Verder vraag ik me af wat dit te maken heeft met de kritiek op haar kanaal. Zeer weinig, wat mij betreft.
Edit: Of eigenlijk: dit tweede voorbeeld is misschien wel precies wat er in haar gezin speelt. Iedereen doet leuk mee. Dus alles is goed.
Maar durft er wel iemand van het gezin nee te zeggen? Of is de druk om mee te doen te hiervoor te groot?
Aan de andere kant: wél iets waar je met de jongens over moet praten, maar niet iets waar ze bijv. straf voor hoeven te krijgen (als het echt vol bravoure gebeurt, en niemand zich gedwongen voelt). Ik denk dat we hier gewoon echt te weinig context voor hebben (zo'n groep van 8 ofzo op het plaatje lijkt me sowieso minder realistisch, maar een stuk of drie kan ik me ergens nog voorstellen).quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Eens! Absoluut geen groene vlag wat mij betreft idd vanwege groepsdruk. Past idd ook bij ‘wij Geertsen’.
Heeft ze daar al niet vaker straf voor gekregen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:11 schreef Danielle_ het volgende:
Grappig dag Judith wel meldt dat ze de insta straf onterecht vindt, maar niet vertelt waarom ze de straf gekregen heeft. Ik denk vanwege het aanzetten tot handelen in aandelen of iets ander financieels wat gewoon niet mag op insta.
En het is natuurlijk niet precies rood/groen/zwart/nog meer kleuren. Wat voor de een groen kan zijn, kan bij iemand anders voelen als rood ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Aan de andere kant: wél iets waar je met de jongens over moet praten, maar niet iets waar ze bijv. straf voor hoeven te krijgen (als het echt vol bravoure gebeurt, en niemand zich gedwongen voelt). Ik denk dat we hier gewoon echt te weinig context voor hebben (zo'n groep van 8 ofzo op het plaatje lijkt me sowieso minder realistisch, maar een stuk of drie kan ik me ergens nog voorstellen).
Ze zegt: er zijn allemaal richtlijnen, maar die skippen we. Dit lijkt me JUIST het belangrijkst van dat hele vlaggensysteem
Nee, dit, 100%!!!quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het is natuurlijk niet precies rood/groen/zwart/nog meer kleuren. Wat voor de een groen kan zijn, kan bij iemand anders voelen als rood ofzo.
Want het moet niet zo zijn dat er wordt gezegd ‘joh, het was een groene vlag, dus helemaal niks erg’.
1000% mee eens. Zegt zij... die haar bruine bonen met mayonaise eet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:40 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik zie liever AM haar kip katsu dan DBM haar Chili con Carne met ananas en rookworst 🤢
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |