abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219338693
Bakje van dbm dochter zouden mijn kinderen ook van kortsluiten.. die wafel en bifi hebben sterke smaak die in de overige items trekken in de trommel... dus die boterhammen met 🤷 iets smaken straks naar hetgeen erop zit EN kaasmaiswafel EN bifi 🤢
pi_219338728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 08:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Bakje van dbm dochter zouden mijn kinderen ook van kortsluiten.. die wafel en bifi hebben sterke smaak die in de overige items trekken in de trommel... dus die boterhammen met 🤷 iets smaken straks naar hetgeen erop zit EN kaasmaiswafel EN bifi 🤢
En als ze daadwerkelijk alles opeet is het niet weinig zoals ze zelf zegt. Want dan eet de jongste van mij elke dag weinig want die eet alleen boterham en fruit. Geen worst en rijstwafel.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219338823
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 08:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤢
pi_219338833
quote:
Vind het ook een bijzondere combinatie, ik had er een zakje omgedaan, zodat alles gewoon smaakt naar waar het naar hoort te smaken 😅.
pi_219338854
quote:
Bifi is zo vet, slecht en veel kcal. 😂
Schrok daar echt van.

Maar goed. Ze weet zelf het best wat haar kind eet toch .
pi_219338857
Weinig vind ik het in elk geval ook niet, zeker niet voor een kleuter.
Mijn kinderen aten op de basisschool nooit meer dan dit.
pi_219338893
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 08:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vind het ook een bijzondere combinatie, ik had er een zakje omgedaan, zodat alles gewoon smaakt naar waar het naar hoort te smaken 😅.
Idd gewoon zakjes erom... en echt weinig is het ook niet 🤷
pi_219338911
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 08:46 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Bifi is zo vet, slecht en veel kcal. 😂
Schrok daar echt van.

Maar goed. Ze weet zelf het best wat haar kind eet toch .

Blijkbaar niet echt aangezien kind schijnbaar niets eet behalve bifi
pi_219338921
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 08:46 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Weinig vind ik het in elk geval ook niet, zeker niet voor een kleuter.
Mijn kinderen aten op de basisschool nooit meer dan dit.
Echt? Hier wisselt het wel eens hoor. Maar vandaag 2 volkoren boterhammen kip, 4 mini paprikas, framboos en druif, cashewnootjes, en kwark. 😅

En altijd afwisselend. Weet nog wat voor afschuw ik had voor altijd hetzelfde te eten. 😅

Als ze zelf met de macros bezig is. Probeer met kiddos ook.

Dus eiwitten,vetten,koolhydraten. En fruit en groente natuurlijk. En ja er zit veel verschil in bifi, maar niet de goeie.
pi_219339014
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 20:57 schreef Lostit het volgende:
Die kip katsu bowl van AM met een kipcorn. Echt een belediging voor de Japanse eetcultuur.
hahaha ze durft het ook gewoon kip katsu te noemen. Ergens moet ik er heel erg hard om lachen omdat het wel een parodie lijkt. Pas als je je realiseert dat het in haar wereld echt kip katsu is dan springen de tranen je in de ogen.
pi_219339093
AM

Ze wil zich altijd inlezen voor een interview, want ze zegt altijd graag wat ze denkt maar dat is soms niet helemaal handig.

Goh.

Dus moet ze zich nu voorbereiden voor een artikel in de Mijn Geheim. (Dat dat blad nog steeds bestaat!)
pi_219339129
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM

Ze wil zich altijd inlezen voor een interview, want ze zegt altijd graag wat ze denkt maar dat is soms niet helemaal handig.

Goh.

Dus moet ze zich nu voorbereiden voor een artikel in de Mijn Geheim. (Dat dat blad nog steeds bestaat!)
En het geheim is Ik Buitte Mijn Kinderen Uit En Ga Daar Rustig Mee Door? Wat moet zij in zo’n blad joh.
pi_219339157
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:05 schreef poohenzo het volgende:

[..]
hahaha ze durft het ook gewoon kip katsu te noemen. Ergens moet ik er heel erg hard om lachen omdat het wel een parodie lijkt. Pas als je je realiseert dat het in haar wereld echt kip katsu is dan springen de tranen je in de ogen.
Het grappige is, ze haalt altijd haar maaltijden van Allerhande. Daar staat inderdaad en recept voor Kip katsu bowl. Maar de kip (zelf te paneren etc) heeft ze dus vervangen door kipcorn.
pi_219339191
Ik ging even kijken naar DBM, maar is dit allemaal voor het meisje? Ik dacht dat het voor allebei was en dat het linkse bankje alleen voor haar was.
pi_219339193
Wat zit Judith toch te zeuren over zichtbaarheid en likes. Blijkbaar vinden mensen haar account de laatste tijd minder interessant en heeft ze daardoor minder engagement. Misschien moet ze daar iets aan doen in plaats van bedelen om meer likes.

Ik vind bv elke dag een serie Bob x jaar geleden foto´s echt vreselijk oninteressant. En al het geneuzel over geld ook.
pi_219339210
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:26 schreef Mirp het volgende:
Ik ging even kijken naar DBM, maar is dit allemaal voor het meisje? Ik dacht dat het voor allebei was en dat het linkse bankje alleen voor haar was.
Links is voor zoon en rechts voor het meisje
pi_219339216
Oh en laurakemeling, wat onverstandig zeg. Ze zegt gewoon letterlijk 'ik trek het niet om uren op de spoed te gaan zitten'. Serieus? Dus dan maar zelf rommelen met dat kleine kwetsbare meisje. Zo triest.
pi_219339223
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Links is voor zoon en rechts voor het meisje
Huh maar voor zoon is dat toch ook weer super weinig voor een hele dag? Ik snap er niks van denk ik.

Aanvulling, nog een keer gekeken, ik heb niks gezegd.
pi_219339271
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:28 schreef Mirp het volgende:
Oh en laurakemeling, wat onverstandig zeg. Ze zegt gewoon letterlijk 'ik trek het niet om uren op de spoed te gaan zitten'. Serieus? Dus dan maar zelf rommelen met dat kleine kwetsbare meisje. Zo triest.
Zij zit zo in mijn irritatie zone wat betreft die sonde en dat gezeur over borstvoeding. "Ik zie het als een teken dat ze borstvoeding wilt omdat ze de sonde eruit trok"
Rot op, ieder kind trekt die sonde er continu uit. Ik hoefde niet eens meer de naam van m'n kind te zeggen als ik de kinderthuiszorg belde, zo vaak trok ie hem eruit, haha. En dat gezeur over die tas en al die spullen, bahbah.
pi_219339304
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:36 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Zij zit zo in mijn irritatie zone wat betreft die sonde en dat gezeur over borstvoeding. "Ik zie het als een teken dat ze borstvoeding wilt omdat ze de sonde eruit trok"
Rot op, ieder kind trekt die sonde er continu uit. Ik hoefde niet eens meer de naam van m'n kind te zeggen als ik de kinderthuiszorg belde, zo vaak trok ie hem eruit, haha. En dat gezeur over die tas en al die spullen, bahbah.
Ik volg haar niet meer, maar ging door hier even kijken. Maar ik vind het inderdaad best heftig hoor. Inderdaad 'een teken om borstvoeding te geven', doe normaal hoor. Een paar weken geleden lag het arme meisje toch nog levensgevaarlijk ziek op de IC?
  dinsdag 25 november 2025 @ 09:52:49 #121
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219339383
quote:
AM

Goh.

Dat blad is precies het blad wat haar oliedomme doelgroep leest.
pi_219339425
Hvk... boefjes Z klimt overal op en L doet hem na...

Newsflash voor de werpende lichtbron... dat is idd niet 100% af te leren.. en ja ze proberen het allemaal... maar lachend staan filmen gaat het ze zeker niet duidelijk maken dat het niet slim is om te doen!
Misschien toch iets minder filmen en beginnen met opvoeden voor je straks een filmpje hebt met hoe je kind niet aangeboren hersenschade opliep?
pi_219339489
quote:
AM

Goh.

Ben benieuwd 🫣 (wist trouwens ook niet dat dit nog steeds bestond)
pi_219339495
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:17 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En het geheim is Ik Buitte Mijn Kinderen Uit En Ga Daar Rustig Mee Door? Wat moet zij in zo’n blad joh.
Ze blijft de media ook maar opzoeken, bizar
pi_219339501
Aha … Juul is dus één van AM’s experts. Zie haar laatste stories over het vlaggensysteem en grensoverschrijdend gedrag, dat leert Juul dus o.a. op haar opleiding. Maar dat voorbeeld wat AM dan weer kiest 🤦🏼♀ echt hoor, die vrouw snapt er echt niks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')