Hoop dat de auto een trekhaak heeft. Kan Debbie aan een sleepkabel achter de auto aan.quote:Op maandag 24 november 2025 20:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar als Debbie een rolstoel krijgt met vast frame, betekent dat dat je die dan niet (meer) kan inklappen/opvouwen?
Ze heeft de insta filter uitgezet denk ikquote:Op maandag 24 november 2025 20:15 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat ziet Terugnaarliefde er ontzettend moe uit zeg. Dat manifesteren is blijkbaar vermoeiend?
Ho ho scouting mag ook he. De keuze is reuze.quote:Op maandag 24 november 2025 20:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM gelooft dat het helpt om je kind al vroeg te leren je eigen pad te volgen.
Behalve als je binnen de familie Geerts een hobby wil kiezen. Dan mag je paardrijden.
Ohja, die vergat ik even. En brommers/motors🙈quote:Op maandag 24 november 2025 20:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ho ho scouting mag ook he. De keuze is reuze.
Geen energie dus er moest een rolstoel komen, maar again weer energie voor de zoveelste nieuwr hobby. Ik zit me weer te verbazenquote:Op maandag 24 november 2025 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer wat nieuws bedacht, zuurdesem maken. Ben benieuwd hoeveel zooi ze daar weer voor aan gaat schaffen, en hoelang deze hobby weer gaat duren
Ze heeft ook weinig te delen verder. Het zijn maaltijdfoto’s en verjaardagen en nu dan het gedrocht hahaquote:Op maandag 24 november 2025 20:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Thaila heeft het gedrocht weer in de kamer gezet.
Toch jammer van haar nieuwe zuurdesem hobby 😂quote:Op maandag 24 november 2025 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie haar oven is blijkbaar kapot. Tip: gooi dan ook even dat smerige rooster weg.
Ze is vergeten de wallen weg te manifesteren.quote:Op maandag 24 november 2025 20:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft de insta filter uitgezet denk ik
Ze heeft haar oogleden laten liften. Maar de wallen onder haar ogen mag ze volgende keer laten doen. Wel had ze eindelijk eens iets anders aan dan dat mantelpakjequote:Op maandag 24 november 2025 21:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze is vergeten de wallen weg te manifesteren.
Maar he, ze voelt zich zo goed en is zooo gelukkig
Tegen de tijd dat die starter de oven in kan heeft ze vast al een nieuwe oven. Die is dolgelukkig dat ze weer iets kan kopen.quote:Op maandag 24 november 2025 21:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Toch jammer van haar nieuwe zuurdesem hobby 😂
Ja dat klopt hoor. Heeft MB zelf gedeeld!quote:Op maandag 24 november 2025 20:57 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Deze diagnose heeft ze anders zelf gedeeld hoor?
Ik vroeg me ook echt af wat ze daar dan nog mee doet. Is die pasta dan koud als ze ‘m eten? Bakt ze hem droog op? Kookt ze de pasta nog een minuut voor ze hem serveert?quote:Op maandag 24 november 2025 17:16 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
De pasta voorkoken scheelt toch weer 10 minuten🤣
Ik heb al vaker gedacht: lijkt me leuk om te doen. Maar dan zag ik hoeveel tijd, energie en gedoe het kost, daar heb ik geen trek in na een werkdag.quote:Op maandag 24 november 2025 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer wat nieuws bedacht, zuurdesem maken. Ben benieuwd hoeveel zooi ze daar weer voor aan gaat schaffen, en hoelang deze hobby weer gaat duren
Die is inderdaad vaat blij dat ze weer kan kopenquote:Op maandag 24 november 2025 21:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die starter de oven in kan heeft ze vast al een nieuwe oven. Die is dolgelukkig dat ze weer iets kan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |