Omdat we niet trainenquote:Op zondag 23 november 2025 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom hebben WE een andere strategie?
Huizinga wil graag met z'n handen op zn rug rijden, maar kan niet snel genoeg openenquote:Op zondag 23 november 2025 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom hebben WE een andere strategie?
Bosker heeft volgens Bosker moeite met duwen.quote:
Halve ronden. 55 km/uurquote:Op zondag 23 november 2025 21:46 schreef Felagund het volgende:
Rondetijden onder de 13.0! Ze rijden iets van 100 km/uur!
Ja, dat snap ik, maar dat is niet wat ze zeiden.quote:
Ze gaan er zelfs bij liggenquote:Op zondag 23 november 2025 21:45 schreef hhh38 het volgende:
Kongshaug is niet in vorm, zou me niet veel verbazen als Noorwegen nog achter Nederland en Frankrijk eindigt
Op de 5km moet nog wel wat gebeuren toch?quote:Op zondag 23 november 2025 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Nederland gaat gewoon met 9 mannen en vrouwen naar de OS
Ze worden ook compleet weggereden door drie Amerikanen waar we een paar jaar geleden nog nooit van gehoord hadden.quote:
Er moeten vooral dingen niet gebeuren. Nu staan ze goedquote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de 5km moet nog wel wat gebeuren toch?
Waaronder een Dawson die de 5k af kan sluiten met rondjes 27,5quote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze worden ook compleet weggereden door drie Amerikanen waar we een paar jaar geleden nog nooit van gehoord hadden.
We starten met 3 mannen in de A groep 10km, dat wordt onze reddingquote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de 5km moet nog wel wat gebeuren toch?
Zeker maar wij zijn Nederland dus onze referentie is niet een bronzen medaille of zo.quote:Op zondag 23 november 2025 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waaronder een Dawson die de 5k af kan sluiten met rondjes 27,5
Die trainen samenquote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze worden ook compleet weggereden door drie Amerikanen waar we een paar jaar geleden nog nooit van gehoord hadden.
Net als de rest van de wereld ja, met iemand die bijna een WR rijdt op de 5km.quote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die mogen na vorige week wat mij betreft thuis blijven. Wat een walgelijke mannetjes.quote:Op zondag 23 november 2025 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Chris Huizinga en Beau Snellink, voor al uw feesten en partijen.
Volgens mij krijgen ze voorrang als ze bij de 4 reserves staan (ranglijst op tijd). Bij de mannen komt dat wel goed, bij de vrouwen wordt dat een probleem.quote:Op zondag 23 november 2025 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Niet live gekeken, maar heeft Italië altijd een plek op de TP op de Spelen?
Jill is hedendaags slang voor de seksuele act van het vingeren. Een Jillert is dus een vingeraar. Daar hoor je geen analist over.quote:Op zondag 23 november 2025 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
Jillert dus weer die spaken in wielen steekt
Ik ben uit 81, maar ik deed dat ook. Samen met mn broer snachts op de bank! Kan me dit nog herinnerenquote:Op zondag 23 november 2025 22:04 schreef wimderon het volgende:
k als 7-jarige basisschoolleerling 's nachts naar de Olym
Ik vind het nog altijd fantastisch dat hij zijn team 'Team Staan' heeft genoemd.quote:Op zondag 23 november 2025 22:07 schreef Mansjester het volgende:
De fabuleuze bochtentechniek van Hein
Dat vond ik ook een sterk verhaal.quote:Op zondag 23 november 2025 22:04 schreef wimderon het volgende:
Tuitert keek als 7-jarige basisschoolleerling 's nachts naar de Olympische Spelen van 1988.
Eerste rit is al gereden.quote:
Het mag ook allemaal wat kosten bij de NOS al dat personeel daar 3 weken in Amerika.quote:Op zondag 23 november 2025 22:07 schreef wimderon het volgende:
De eerste rit gemist vanwege een schoolkrantinterview van Steven Dalebout, ja!
Maar ja, dat lukte 4 jaar geleden ook al niet met veel betere namenquote:Op zondag 23 november 2025 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker maar wij zijn Nederland dus onze referentie is niet een bronzen medaille of zo.
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar Staan blijkt uiteindelijk gewoon een bedrijf dat sponsort.quote:Op zondag 23 november 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd fantastisch dat hij zijn team 'Team Staan' heeft genoemd.
Het blijft toepasselijk met Hein aan het roerquote:Op zondag 23 november 2025 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar Staan blijkt uiteindelijk gewoon een bedrijf dat sponsort.
Zoveel gekke dingen zeiden ze niet toch?quote:Op zondag 23 november 2025 21:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die mogen na vorige week wat mij betreft thuis blijven. Wat een walgelijke mannetjes.
Kijk vorige week even terug.quote:Op zondag 23 november 2025 22:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoveel gekke dingen zeiden ze niet toch?
Ik heb nog geklaagd bij Astrid Wisman vorige week.quote:Op zondag 23 november 2025 22:08 schreef Faraday01 het volgende:
Traditiegetrouw hebben we rit 1 gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2025 22:12 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik heb nog geklaagd bij Astrid Wisman vorige week."Goede constatering, doen we niks mee"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De analyse en interviews zijn ook een stukje service!"quote:Op zondag 23 november 2025 22:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
"Goede constatering, doen we niks mee"
Alsnog erg passend.quote:Op zondag 23 november 2025 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar Staan blijkt uiteindelijk gewoon een bedrijf dat sponsort.
Dat dachten we bij Nils ookquote:Op zondag 23 november 2025 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Kok ooit stopt heeft die tijd ook potentie heel lang te blijven staan.
Gaat het niet over NR's nu?quote:
Kan van de bingokaart!quote:
Dit is relatief wel een veel grotere kloof om te overbruggen. En het gaat dan in de vergelijking met Lemay om het NR en niet het WR.quote:
Omdat er dan een teamsprint is.quote:Op zondag 23 november 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is er in Heerenveen geen ploegenachtervolging eigenlijk?
Ik snap soms geen hol van de ISU
Geen succesquote:Op zondag 23 november 2025 22:21 schreef Starflyer het volgende:
Jackson nu met downstart. Gisteren normale start dacht ik
Of een 9e plek van Anice Das! @wimderonquote:Op zondag 23 november 2025 22:22 schreef Remco het volgende:
[..]
15 jaar geleden waren we blij met een 4e plek van Andrea Nuyt.
Zienerquote:
Golden sweepquote:Op zondag 23 november 2025 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er een overtreffende trap van SWEEP?
Royal sweep!quote:
Janine Smit, Sanneke de Neeling, Floor van den Brandt.quote:Op zondag 23 november 2025 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of een 9e plek van Anice Das! @:wimderon
Omdat de Russinnen niet mee mogen doen.quote:Op zondag 23 november 2025 22:28 schreef hhh38 het volgende:
Waarom kunnen buitenlandse sprinters geen rondjes rijden?
Leerdam, Fludderus en Daleman zijn ook de enige 3 met een PR in de A groep.quote:Op zondag 23 november 2025 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat de Russinnen niet mee mogen doen.
Thijsje Oenemaquote:Op zondag 23 november 2025 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Janine Smit, Sanneke de Neeling, Floor van den Brandt.
Ben haar na haar schaatstijd nog wel eens tegengekomen op de uni in Groningenquote:Op zondag 23 november 2025 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Thijsje OenemaAl kon die nog wel echt wat.
Ohquote:
Ze werkt nu bij ASML hoorde ik via via.quote:Op zondag 23 november 2025 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben haar na haar schaatstijd nog wel eens tegengekomen op de uni in Groningen
Volgens haar LinkedIn profiel klopt dat.quote:Op zondag 23 november 2025 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze werkt nu bij ASML hoorde ik via via.
Japanners blijven er sowieso jong uit zien op hogere leeftijd.quote:Op zondag 23 november 2025 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou je toch ook niet zeggen, dat die Abraham al heeft gezien.
In Salt Lake nog 33.67quote:Op zondag 23 november 2025 22:49 schreef Felagund het volgende:
Koshkin is een echte sprinter, de 500 meter is te lang voor hem.
Vroeger wel, nu gaat het buiten de top 6 gewoon op volgorde van het klassement. Top 6 wordt per keer geloot.quote:Op zondag 23 november 2025 22:50 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat je tijdens zon weekend een binnen en een buiten bocht kreeg
SPOILER: Team Pursuit WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2nd 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2nd 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Blondin kon amper volgen in de team pursuit en gaat zo de mass start rijden. Derhalve heeft ze besloten om ook de team sprint nog maar te rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Gaan we in de massastart nog wat presteren?Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail![]()
Volgens mij was dat bewust, ze liet zelfs nog een slag lopen in de laatste bocht om niet achterop Maltais te botsen.quote:Op zondag 23 november 2025 23:06 schreef wimderon het volgende:
Blondin kon amper volgen in de team pursuit en gaat zo de mass start rijden. Derhalve heeft ze besloten om ook de team sprint nog maar te rijden.
Maar ze rijdt inderdaad wel erg veel (zoals ieder seizoen)![]()
Ach Groenewoud.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Groenewoud toch nog knap tweede.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Ik heb de indruk dat Schut denkt dat de hele race afgestemd wordt op de aanwezigheid van Stolz, hij heeft het pas een keer of 5 gezegd.
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van.![]()
De dames lijken in ieder geval behoorlijk safe voor het maximaal aantal plekken op de massastart op de Spelen, nu de mannen nogOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die Stolz-adoratie van de NOS... verschrikkelijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik hoor ze ook elke fucking keer zeggen dat Stolz nooit voluit gaatquote:Op zondag 23 november 2025 23:47 schreef hhh38 het volgende:
STOLZ STOLZ STOLZ STOLZ STOLZ
"...Giovannini wint"Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ach, Albertus. Stolz doet prima mee, maar het is niet zo dat je geklopt bent als je met 'm naar de eindsprint gaat.
En Korea mist een type Lee.![]()
Ze doen alsof Chung meedoet omdat Lee niet meer meedoet, terwijl die altijd een duo waren.quote:Op zondag 23 november 2025 23:48 schreef wimderon het volgende:
Ach, Albertus. Stolz doet prima mee, maar het is niet zo dat je geklopt bent als je met 'm naar de eindsprint gaat.
En Korea mist een type Lee.![]()
Hoolwerf werd geblokt door een Italiaan tijdens de eindsprint. Normaal is dat een diskwalificatie.No Dyson Barrier is going to stop me!
Waarom zou Stolz bewust niet willen winnen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat niet, maar hij deed er ook niet echt zijn best voor.quote:Op zondag 23 november 2025 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou Stolz bewust niet willen winnen?No Dyson Barrier is going to stop me!
Omdat iedereen vals spel vermoedt als hij alles met groot verschil wintquote:Op zondag 23 november 2025 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou Stolz bewust niet willen winnen?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Team Zaanlander zal straks bij het OKT wel weer ongenadig gaan schroeien en dankjewel zeggen tegen de rest voor de quotumplaatsen
Gewoon per afstand de beste schaatser vrij geven voor de laatste WB. Dan blijven de Zaanlanders vanzelf overquote:Op zondag 23 november 2025 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Team Zaanlander zal straks bij het OKT wel weer ongenadig gaan schroeien en dankjewel zeggen tegen de rest voor de quotumplaatsen![]()
![]()
Alleen China's tijd is gecorrigeerd, dacht ik te zienNo Dyson Barrier is going to stop me!
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Omdat anders op de Spelen iedereen naar hem gaat kijken zodra er iemand aanzet. Zoals bijvoorbeeld Swings een tijd gehad heeft. Ik zei vooraf aan Salt Lake ook dat hij beter niet dik zou moeten winnen, ook al zou hij het kunnen. Of hij ook zo ver doordenkt vraag ik me af.quote:Op zondag 23 november 2025 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou Stolz bewust niet willen winnen?![]()
Klopt, al waren het twee eenlingen die nooit wat voor elkaar deden. En Lee is/was naar mijn idee net iets sneller.quote:Op zondag 23 november 2025 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze doen alsof Chung meedoet omdat Lee niet meer meedoet, terwijl die altijd een duo waren.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dat is echt ronduit debiel. Dit, of welk onderdeel dan ook, kun je alleen op tijd doen als je niet rechtstreeks tegen elkaar rijdt. Hongarije profiteert natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2025 00:18 schreef hhh38 het volgende:
Oost-Europa te zwak.
Blijft belachelijk dat dit op tijd gaat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
![]()
Ervanuitgaande dat NOS de regels wel goed kent (valt altijd nog te betwijfelen).
Mannen 500; redelijk veilig
Mannen 1000; veilig
Mannen 1500; veilig
Mannen 5000; Too close to call. Huiziga 6e, 27 punten voor nummer 15. Snellink 1 punt achter nummer 15 voor #3
Mannen 10.000; Too close to call; Bergsma ook nog eens 9e, 1 punt voor nummer 10
MS; redelijk veilg
TP; 6 punten voor nummer 7, werk aan de winkel nog. (ook maar 2 punten achter #3)
Mannen hangt het voor de verandering van de lange afstanden af. Werk te doen nog in de laatste 2 WB's.
Vrouwen 500; veilig
Vrouwen 1000; veilig
Vrouwen 1500; veilig
Vrouwen 3000; werk te doen met Groenewoud op P13 (3e NLse), 1 punt voor nummer 15. In 't Hof 17e, vlak achter Groenewoud ook.
Vrouwen 5000; werk te doen met Kerkhoff op #10 en dus Groenewoud op 13. Groenewoud staat 12 punten achter P9.
MS; veilig
TP; redelijk veilig (24 punten voor plek 6,7,8)
Even los gezien van valpartijen, calamiteiten. Werk te doen op lange afstanden dus en natuurlijk TP (immers krijg je daardoor ook de maximale plekken)Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dit onderdeel is imho beter/leuker als knockout waar de beste teee doorgaan. 4 heats kwartfinale, 2 heats halve finale en een finale.quote:Op maandag 24 november 2025 08:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is echt ronduit debiel. Dit, of welk onderdeel dan ook, kun je alleen op tijd doen als je niet rechtstreeks tegen elkaar rijdt. Hongarije profiteert natuurlijkNo Dyson Barrier is going to stop me!
Bij de mannen scheelt het dat de A groep bezetting goed is, met promotie voor Snellink en nipte handhaving van Bergsma. Die zullen ook niet degraderen bij de 10km in Heerenveen. Huizinga staat er sowieso al goed voor. Daarmee lijken die top 15 en top 9 niet in gevaar.quote:Op maandag 24 november 2025 10:37 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Ervanuitgaande dat NOS de regels wel goed kent (valt altijd nog te betwijfelen).
Mannen 1000; veilig
Mannen 1500; veilig
Mannen 5000; Too close to call. Huiziga 6e, 27 punten voor nummer 15. Snellink 1 punt achter nummer 15 voor #3
Mannen 10.000; Too close to call; Bergsma ook nog eens 9e, 1 punt voor nummer 10
MS; redelijk veilg
TP; 6 punten voor nummer 7, werk aan de winkel nog. (ook maar 2 punten achter #3)
Mannen hangt het voor de verandering van de lange afstanden af. Werk te doen nog in de laatste 2 WB's.
Vrouwen 500; veilig
Vrouwen 1000; veilig
Vrouwen 1500; veilig
Vrouwen 3000; werk te doen met Groenewoud op P13 (3e NLse), 1 punt voor nummer 15. In 't Hof 17e, vlak achter Groenewoud ook.
Vrouwen 5000; werk te doen met Kerkhoff op #10 en dus Groenewoud op 13. Groenewoud staat 12 punten achter P9.
MS; veilig
Even los gezien van valpartijen, calamiteiten. Werk te doen op lange afstanden dus en natuurlijk TP (immers krijg je daardoor ook de maximale plekken)
Bij de vrouwen denk ik dat Groenewoud en/of In 't Hof nog wel die stap omhoog gaan maken.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dat is ook de enige manier om het een klein beetje eerlijk te doen. De hele huidige opzet is gewoon per definitie niet eerlijk.quote:Op maandag 24 november 2025 11:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit onderdeel is imho beter/leuker als knockout waar de beste teee doorgaan. 4 heats kwartfinale, 2 heats halve finale en een finale.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
De Noren lijken ook wel een potentieel probleem te hebben voor de maximale startplekken. Op de 5000m is Kongshaug (nu 15e) gedegradeerd naar de B-groep, Hendriksen (13e) staat ook kantjeboord. En bij de TP zijn ze ook gedegradeerd naar de B-groep dus daar kan een top 6 ook wel eens op de tocht staan met een beetje pech
[ Bericht 1% gewijzigd door TheVulture op 25-11-2025 15:59:05 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je bedoelt de team pursuit denk ik, niet de teamsprint? Die laatste is nog niet gereden, en is ook geen olympisch onderdeel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:19 schreef TheVulture het volgende:
De Noren lijken ook wel een potentieel probleem te hebben voor de maximale startplekken. Op de 5000m is Kongshaug (nu 15e) gedegradeerd naar de B-groep, Hendriksen (13e) staat ook kantjeboord. En bij de TS zijn ze ook gedegradeerd naar de B-groep dus daar kan een top 6 ook wel eens op de tocht staan met een beetje pechYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Kerkhoff staat nu 10e in het WB-klassement, maar er staan 3 Canadese dames voor haar, dus geschoond is ze 9e. Die plek zou dus net voldoende zijn voor de maximale startplekken bij de dames.quote:Op maandag 24 november 2025 10:37 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen 1000; veilig
Mannen 1500; veilig
MS; redelijk veilg
Vrouwen 500; veilig
Vrouwen 1000; veilig
Vrouwen 1500; veilig
MS; veilig
Even los gezien van valpartijen, calamiteiten. Werk te doen op lange afstanden dus en natuurlijk TP (immers krijg je daardoor ook de maximale plekken)![]()
Ah die had ik even gemistquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:13 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Kerkhoff staat nu 10e in het WB-klassement, maar er staan 3 Canadese dames voor haar, dus geschoond is ze 9e. Die plek zou dus net voldoende zijn voor de maximale startplekken bij de dames.desondanks nog steeds alles dicht bij elkaar
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Excuus, de teampursuit inderdaadquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt de team pursuit denk ik, niet de teamsprint? Die laatste is nog niet gereden, en is ook geen olympisch onderdeel.
Bert nu bij Eva Jinek omdat hij binnenkort stopt. Met fragmenten uit de oude doos.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Komend weekend WB in Heerenveen!
Schijnbaar hebben ze het programma om moeten gooien omdat er 44 aanmeldingen waren voor de B-groep 10km![]()
![]()
Octostart.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:59 schreef hhh38 het volgende:
Komend weekend WB in Heerenveen!
Schijnbaar hebben ze het programma om moeten gooien omdat er 44 aanmeldingen waren voor de B-groep 10kmwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Friday, 5. December 2025
13:15 5000m Women Division B
15:13 1500m Men Division B
16:55 1000m Women Division B
18:55 5000m Women
20:06 1500m Men
20:57 1000m Women
Saturday, 6. December 2025
8:45 10000m Men Division B
12:11 1500m Women Division B
14:15 10000m Men
16:21 1500m Women
17:12 1000m Men
18:00 1000m Men Division B
Sunday, 7. December 2025
10:50 500m Women Division B
11:40 500m Men Division B
12:36 Mass Start Women Division B
12:57 Mass Start Men Division B
14:00 Mass Start Women
14:00 Mass Start Men
14:15 500m Women
14:43 500m Men
16:23 Team Sprint Women
16:43 Team Sprint Men![]()
Gewoon 37 vrouwen op de 5km in de B-DivisieBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
En pas 4 vrouwen die onder de 7:00 hebben gereden. Daar gaan er een hoop bijkomen gezien de resultaten op de 3km dit jaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:00 schreef hole1988 het volgende:
Gewoon 37 vrouwen op de 5km in de B-Divisie
Rosner kan zo een minuut van haar 7:54 afhalen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: