Ben haar na haar schaatstijd nog wel eens tegengekomen op de uni in Groningenquote:Op zondag 23 november 2025 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Thijsje OenemaAl kon die nog wel echt wat.
Ohquote:
Ze werkt nu bij ASML hoorde ik via via.quote:Op zondag 23 november 2025 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben haar na haar schaatstijd nog wel eens tegengekomen op de uni in Groningen
Volgens haar LinkedIn profiel klopt dat.quote:Op zondag 23 november 2025 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze werkt nu bij ASML hoorde ik via via.
Japanners blijven er sowieso jong uit zien op hogere leeftijd.quote:Op zondag 23 november 2025 22:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou je toch ook niet zeggen, dat die Abraham al heeft gezien.
In Salt Lake nog 33.67quote:Op zondag 23 november 2025 22:49 schreef Felagund het volgende:
Koshkin is een echte sprinter, de 500 meter is te lang voor hem.
Vroeger wel, nu gaat het buiten de top 6 gewoon op volgorde van het klassement. Top 6 wordt per keer geloot.quote:Op zondag 23 november 2025 22:50 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat je tijdens zon weekend een binnen en een buiten bocht kreeg
SPOILER: Team Pursuit WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2nd 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2nd 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Blondin kon amper volgen in de team pursuit en gaat zo de mass start rijden. Derhalve heeft ze besloten om ook de team sprint nog maar te rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Volgens mij was dat bewust, ze liet zelfs nog een slag lopen in de laatste bocht om niet achterop Maltais te botsen.quote:Op zondag 23 november 2025 23:06 schreef wimderon het volgende:
Blondin kon amper volgen in de team pursuit en gaat zo de mass start rijden. Derhalve heeft ze besloten om ook de team sprint nog maar te rijden.
Maar ze rijdt inderdaad wel erg veel (zoals ieder seizoen)![]()
Ach Groenewoud.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: