Omdat we niet trainenquote:Op zondag 23 november 2025 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom hebben WE een andere strategie?
Huizinga wil graag met z'n handen op zn rug rijden, maar kan niet snel genoeg openenquote:Op zondag 23 november 2025 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom hebben WE een andere strategie?
Bosker heeft volgens Bosker moeite met duwen.quote:
Halve ronden. 55 km/uurquote:Op zondag 23 november 2025 21:46 schreef Felagund het volgende:
Rondetijden onder de 13.0! Ze rijden iets van 100 km/uur!
Ja, dat snap ik, maar dat is niet wat ze zeiden.quote:
Ze gaan er zelfs bij liggenquote:Op zondag 23 november 2025 21:45 schreef hhh38 het volgende:
Kongshaug is niet in vorm, zou me niet veel verbazen als Noorwegen nog achter Nederland en Frankrijk eindigt
Op de 5km moet nog wel wat gebeuren toch?quote:Op zondag 23 november 2025 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Nederland gaat gewoon met 9 mannen en vrouwen naar de OS
Ze worden ook compleet weggereden door drie Amerikanen waar we een paar jaar geleden nog nooit van gehoord hadden.quote:
Er moeten vooral dingen niet gebeuren. Nu staan ze goedquote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de 5km moet nog wel wat gebeuren toch?
Waaronder een Dawson die de 5k af kan sluiten met rondjes 27,5quote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze worden ook compleet weggereden door drie Amerikanen waar we een paar jaar geleden nog nooit van gehoord hadden.
We starten met 3 mannen in de A groep 10km, dat wordt onze reddingquote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de 5km moet nog wel wat gebeuren toch?
Zeker maar wij zijn Nederland dus onze referentie is niet een bronzen medaille of zo.quote:Op zondag 23 november 2025 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waaronder een Dawson die de 5k af kan sluiten met rondjes 27,5
Die trainen samenquote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze worden ook compleet weggereden door drie Amerikanen waar we een paar jaar geleden nog nooit van gehoord hadden.
Net als de rest van de wereld ja, met iemand die bijna een WR rijdt op de 5km.quote:Op zondag 23 november 2025 21:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die mogen na vorige week wat mij betreft thuis blijven. Wat een walgelijke mannetjes.quote:Op zondag 23 november 2025 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Chris Huizinga en Beau Snellink, voor al uw feesten en partijen.
Volgens mij krijgen ze voorrang als ze bij de 4 reserves staan (ranglijst op tijd). Bij de mannen komt dat wel goed, bij de vrouwen wordt dat een probleem.quote:Op zondag 23 november 2025 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Niet live gekeken, maar heeft Italië altijd een plek op de TP op de Spelen?
Jill is hedendaags slang voor de seksuele act van het vingeren. Een Jillert is dus een vingeraar. Daar hoor je geen analist over.quote:Op zondag 23 november 2025 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
Jillert dus weer die spaken in wielen steekt
Ik ben uit 81, maar ik deed dat ook. Samen met mn broer snachts op de bank! Kan me dit nog herinnerenquote:Op zondag 23 november 2025 22:04 schreef wimderon het volgende:
k als 7-jarige basisschoolleerling 's nachts naar de Olym
Ik vind het nog altijd fantastisch dat hij zijn team 'Team Staan' heeft genoemd.quote:Op zondag 23 november 2025 22:07 schreef Mansjester het volgende:
De fabuleuze bochtentechniek van Hein
Dat vond ik ook een sterk verhaal.quote:Op zondag 23 november 2025 22:04 schreef wimderon het volgende:
Tuitert keek als 7-jarige basisschoolleerling 's nachts naar de Olympische Spelen van 1988.
Eerste rit is al gereden.quote:
Het mag ook allemaal wat kosten bij de NOS al dat personeel daar 3 weken in Amerika.quote:Op zondag 23 november 2025 22:07 schreef wimderon het volgende:
De eerste rit gemist vanwege een schoolkrantinterview van Steven Dalebout, ja!
Maar ja, dat lukte 4 jaar geleden ook al niet met veel betere namenquote:Op zondag 23 november 2025 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker maar wij zijn Nederland dus onze referentie is niet een bronzen medaille of zo.
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar Staan blijkt uiteindelijk gewoon een bedrijf dat sponsort.quote:Op zondag 23 november 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd fantastisch dat hij zijn team 'Team Staan' heeft genoemd.
Het blijft toepasselijk met Hein aan het roerquote:Op zondag 23 november 2025 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar Staan blijkt uiteindelijk gewoon een bedrijf dat sponsort.
Zoveel gekke dingen zeiden ze niet toch?quote:Op zondag 23 november 2025 21:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die mogen na vorige week wat mij betreft thuis blijven. Wat een walgelijke mannetjes.
Kijk vorige week even terug.quote:Op zondag 23 november 2025 22:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoveel gekke dingen zeiden ze niet toch?
Ik heb nog geklaagd bij Astrid Wisman vorige week.quote:Op zondag 23 november 2025 22:08 schreef Faraday01 het volgende:
Traditiegetrouw hebben we rit 1 gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2025 22:12 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik heb nog geklaagd bij Astrid Wisman vorige week."Goede constatering, doen we niks mee"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De analyse en interviews zijn ook een stukje service!"quote:Op zondag 23 november 2025 22:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
"Goede constatering, doen we niks mee"
Alsnog erg passend.quote:Op zondag 23 november 2025 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar Staan blijkt uiteindelijk gewoon een bedrijf dat sponsort.
Dat dachten we bij Nils ookquote:Op zondag 23 november 2025 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Kok ooit stopt heeft die tijd ook potentie heel lang te blijven staan.
Gaat het niet over NR's nu?quote:
Kan van de bingokaart!quote:
Dit is relatief wel een veel grotere kloof om te overbruggen. En het gaat dan in de vergelijking met Lemay om het NR en niet het WR.quote:
Omdat er dan een teamsprint is.quote:Op zondag 23 november 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is er in Heerenveen geen ploegenachtervolging eigenlijk?
Ik snap soms geen hol van de ISU
Geen succesquote:Op zondag 23 november 2025 22:21 schreef Starflyer het volgende:
Jackson nu met downstart. Gisteren normale start dacht ik
Of een 9e plek van Anice Das! @wimderonquote:Op zondag 23 november 2025 22:22 schreef Remco het volgende:
[..]
15 jaar geleden waren we blij met een 4e plek van Andrea Nuyt.
Zienerquote:
Golden sweepquote:Op zondag 23 november 2025 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er een overtreffende trap van SWEEP?
Royal sweep!quote:
Janine Smit, Sanneke de Neeling, Floor van den Brandt.quote:Op zondag 23 november 2025 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of een 9e plek van Anice Das! @:wimderon
Omdat de Russinnen niet mee mogen doen.quote:Op zondag 23 november 2025 22:28 schreef hhh38 het volgende:
Waarom kunnen buitenlandse sprinters geen rondjes rijden?
Leerdam, Fludderus en Daleman zijn ook de enige 3 met een PR in de A groep.quote:Op zondag 23 november 2025 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat de Russinnen niet mee mogen doen.
Thijsje Oenemaquote:Op zondag 23 november 2025 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Janine Smit, Sanneke de Neeling, Floor van den Brandt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |