Klopt ik zie dat ook niet zitten, op kleine persoonlijke wapens zoals pepperspray na.quote:Op maandag 1 december 2025 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen. De samenleving bewapenen om zich te kunnen 'beschermen'.
Even kijken hoe het gaat in de VS met de 'bescherming' al daar....
Jij vindt het dus wel prima dat agressieve meerderheden overal de niet-bewapende inwoners van het land belagen?quote:Op maandag 1 december 2025 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen. De samenleving bewapenen om zich te kunnen 'beschermen'.
Even kijken hoe het gaat in de VS met de 'bescherming' al daar....
Wapens om te verdedigen tegen agressieve meerderheden.quote:Op maandag 1 december 2025 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt ik zie dat ook niet zitten, op kleine persoonlijke wapens zoals pepperspray na.
Maar het impliceert niet een oproep tot geweld.
Wie zijn dat?quote:Op maandag 1 december 2025 11:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij vindt het dus wel prima dat agressieve meerderheden overal de niet-bewapende inwoners van het land belagen?
quote:Op maandag 1 december 2025 11:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij vindt het dus wel prima dat agressieve meerderheden overal de niet-bewapende inwoners van het land belagen?
Kunnen jullie deze discussie elders voortzetten op een fatsoenlijke manier?quote:
Jij noemt het 'de waarheid' ik noem het spijkers op laag water zoeken in de vermissingszaak van een verstandelijk beperkte jongen.quote:Op maandag 1 december 2025 11:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Noem je de waarheid vertellen wangedrag, Jippie?
Goede beslissing. Jammer dat het zo moetquote:Op maandag 1 december 2025 11:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is werkelijk om je dood te schamen, ik haal de OP leeg en gooi het op slot.
Sorry @:Starhopper en wel serieuze geïnteresseerden
Ik heb je de hi ha ho reacties wel degelijk weg zien halen, je was er als de kippen bij, altijd als het om Starhopper en co gaat maar dat terzijde.quote:Op maandag 1 december 2025 11:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij noemt het 'de waarheid' ik noem het spijkers op laag water zoeken in de vermissingszaak van een verstandelijk beperkte jongen.
Je kan overigens niet de hihaho-reacties zien die ik heb weggehaald. Maar je bent zeker medeverantwoordelijk voor het feit dat ik het topic heb gesloten.
Alsof het jou ook maar wat interesseert, komediant.quote:Op maandag 1 december 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Goede beslissing. Jammer dat het zo moet
Ik krijg zo het vermoeden dat jij op drift raakt als een jonge vrouw een selfie plaatst?quote:Op maandag 1 december 2025 12:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb je de hi ha ho reacties wel degelijk weg zien halen, je was er als de kippen bij, altijd als het om Starhopper en co gaat maar dat terzijde.
Ik zoek geen spijkers op laag water, het staat gewoon allemaal te zien op FB.
Mag ik toch bijzonder vinden hoe zij met een ' vermissing' omgaan door bewust verkeerde foto' s te herplaatsen en vervolgens selfies te plaatsen direct na een vermissingsoproep? Noem je dat wangedrag dat ik dat bijzonder vindt?
Ik denk dat je nu een beetje aan het projecteren bent en dat een paar users zelf nogal geobsedeerd zijn door wat ik wel of niet vind, denk en schrijf...[ik noem geen namen maar ben natuurlijk niet helemaal achterlijk] En je moet mensen niet wijzer maken...quote:Op maandag 1 december 2025 12:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik krijg zo het vermoeden dat jij op drift raakt als een jonge vrouw een selfie plaatst?
En je fixatie op Starhopper wordt onderhand zorgelijk, gaat het wel goed met je?
Jij ook een fijne dag toegewenst, misschien breekt het zonnetje nog door!quote:Op maandag 1 december 2025 12:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu een beetje aan het projecteren bent en dat een paar users zelf nogal geobseseerd zijn door wat ik wel of niet vind, denk en schrijf...[ik noem geen namen maar ben natuurlijk niet helemaal achterlijk] En je moet mensen niet wijzer maken...
Fijne dag verder.
In het zuiden schijnt altijd de zon!quote:Op maandag 1 december 2025 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag toegewenst, misschien breekt het zonnetje nog door!
Nou nou, zo kan het wel weer met dit soort achterlijke uitspraken. Op de FP had ik je op de reservebank gezet voor deze uitspraak. Hier bepaalt Straatgod de vakanties.quote:
Ik heb het over een gevolg wat je jezelf best kan bedenken, lijkt mij. Even de context Jippie, kijk even waar ik op reageer, het gesprek. Ik stel een vraag en krijg het antwoord via Lord in de Quote. Torentje roept op mensen te bewapenen om zich te verzetten tegen migranten.quote:Op maandag 1 december 2025 12:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou nou, zo kan het wel weer met dit soort achterlijke uitspraken. Op de FP had ik je op de reservebank gezet voor deze uitspraak. Hier bepaalt Straatgod de vakanties.
Overigens doet de link het opeens niet meer nu waarin Torentje expliciet oproept tot het bewapenen van omwonenden om 'zich te kunnen beschermen tegen gewelddadige meerderheden', waar hij vervolgens op antwoord dat het migranten en AZC's zijn.quote:
Het een normaal gevolg vinden dat 'men een AZC uit gaat moorden' is al reden om eens goed in de spiegel te gaan kijken Red. Ik heb begrip voor boosheid en frustraties over criminele asielzoekers en dat mag best geuit worden, maar hier ga je de grens van fatsoen over.quote:Op maandag 1 december 2025 12:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb het over een gevolg wat je jezelf best kan bedenken, lijkt mij. Even de context Jippie, kijk even waar ik op reageer, het gesprek. Ik stel een vraag en krijg het antwoord via Karel in de Quote. Torentje roept op mensen te bewapenen om zich te verzetten tegen migranten.
Serieus, wat denk je wat er gebeurd als je in dit huidige klimaat van de maatschappij, met het gezeik, bedreigingen en vaak geweldadige demonstranten gaat bewapenen tegen migranten?
Lees mn edit even op voorgaande post.quote:Op maandag 1 december 2025 12:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het normaal vinden dat men een AC uit gaat moorden is al reden om eens goed in de spiegel te gaan kijken Red,. Ik heb begrip voor boosheid en frustraties over criminele asielzoekers en dat mag best geuit worden, maar hier ga je de grens van fatsoen over.
Het zal allemaal wel, dan nog had je dat een stuk genuanceerder uit moeten drukken dan dat je dat nu hebt gedaan.quote:Op maandag 1 december 2025 12:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lees mn edit even op voorgaande post.
Het is een uitvloeisel van wat er zou kunnen gebeuren als je de maatschappij bewapend, waar torentje om vraagt, in de huidige sfeer bij een volgend excess van een asielzoeker.
Heb je de bedreigingen gemist naar lokale politici? De protesten? De idiote rellen in Den Haag van de anti asielgroep?
Dan is het oproepen tot bewapenen van de maatschappij om zich te kunnen 'beschermen van de gewelddadige meerderheid, zoals torentje zegt in de verwijderde quotes, juist datgene waar je mij van beschuldigd nu.
Waar je overigens de context even in mist volgens mij. Ik ben daar juist bang voor dat dat gebeurd bij een volgend excess, ik roep er niet om he, ik vraag er niet om. Ik vind het een bijzonder slecht idee om de maatschappij te bewapenen, om dat dat waar jij over valt richting mij, een mogelijk uitvloeisel kan zijn gezien de explosieve situatie.
Wat zou er gebeuren denk je als er weer een 'Lisa' zou plaats vinden en, naar oproep en voorbeeld van torentje, is de maatschappij bewapend? Wat zou er met dat azc kunnen gebeuren? Dat is juist niet normaal, in tegendeel zelfs, dat is ziek.quote:Op maandag 1 december 2025 12:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, dan nog had je dat een stuk genuanceerder uit moeten drukken dan dat je dat nu hebt gedaan.
Jullie hebben allebei zieke gedachtenspinsels.quote:Op maandag 1 december 2025 12:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren denk je als er weer een 'Lisa' zou plaats vinden en, naar oproep en voorbeeld van torentje, is de maatschappij bewapend? Wat zou er met dat azc kunnen gebeuren? Dat is juist niet normaal, in tegendeel zelfs, dat is ziek.
Geen rare gedachte dat er een geweldsexplosie zou plaatsvinden gezien wat er allemaal is gebeurd in de afgelopen tijd met bedreigingen, protesten en geweldsuitbraken in oa den haag.
Ik beschrijf een gevolg van en heb geen idee hoe jij het ziet nu. Ik denk dat je in je reactie iets te snel was met je conclusie.
Na-aperquote:Op maandag 1 december 2025 13:07 schreef Isdatzo het volgende:
Kunnen jullie deze discussie elders voortzetten op een fatsoenlijke manier?
Hier haal ik verder gekibbel weg.
Hoezo zijn dat zieke gedachtes?quote:Op maandag 1 december 2025 13:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jullie hebben allebei zieke gedachtenspinsels.
Volgens mij zijn we bezig in een fatsoenlijke discussie. Ik denk dat Jippie iets te snel was in haar reactie naar mij.quote:Op maandag 1 december 2025 13:07 schreef Isdatzo het volgende:
Kunnen jullie deze discussie elders voortzetten op een fatsoenlijke manier?
Hier haal ik verder gekibbel weg.
quote:Op maandag 1 december 2025 13:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
De december vibes in dit topic ❤️
@Red_85 Jippie is weg LEGGOquote:Op maandag 1 december 2025 13:14 schreef Jippie het volgende:
Maar kan ik even weg zonder dat jullie elkaar de hersens in slaan?
Tot laters!
Ongetwijfeld leest ze het later wel.quote:Op maandag 1 december 2025 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
@:Red_85 Jippie is weg LEGGO
[ afbeelding ]
Jij bent sowieso die derde die zich buiten beeld probeert op te houden maar stiekem de aanstichter is van de ellende.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent sowieso die derde die zich buiten beeld probeert op te houden maar stiekem de aanstichter is van de ellende.
Precies, niet reageren is verstandiger als men weet dat men geen gelijk heeft.quote:Op maandag 1 december 2025 14:41 schreef Qarrad het volgende:
Ondertussen zit torentje gniffelend zijn nekbaard te kammen.
Aanpak torentje is heel makkelijk: totaal negeren. Het is niet alsof het patroon niet duidelijk is: één alinea met een vage, verwarrende claim posten en dan zien hoe mensen er nog op ingaan ook. Niet op reageren en dan ben je klaar.
Gelezen, maar deze discussie is nu wel klaar. Vergeet voortaan de nuance nietquote:Op maandag 1 december 2025 14:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld leest ze het later wel.
quote:Op maandag 1 december 2025 14:41 schreef Qarrad het volgende:
Ondertussen zit torentje gniffelend zijn nekbaard te kammen.
Aanpak torentje is heel makkelijk: totaal negeren. Het is niet alsof het patroon niet duidelijk is: één alinea met een vage, verwarrende claim posten en dan zien hoe mensen er nog op ingaan ook. Niet op reageren en dan ben je klaar.
Klaar!quote:Op maandag 1 december 2025 14:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, niet reageren is verstandiger als men weet dat men geen gelijk heeft.
Als je mij geblokt heb zie je het topic niet.quote:Op maandag 1 december 2025 15:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Waar is het topic van dikke Dirk of mag ik er niet in [geen rechten]? Want de vermissing dikke Dirk is opgelost
https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=2198291
Ik kan jou niet blokken. Waarom denk je dat ik dat kan?quote:Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je mij geblokt heb zie je het topic niet.
Je kan iedere user blokkenquote:Op maandag 1 december 2025 15:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik kan jou niet blokken. Waarom denk je dat ik dat kan?
Als je betaalt zeker?quote:
Ooh is dat een betaalde functie dan.quote:Op maandag 1 december 2025 15:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als je betaalt zeker?
Verder heb ik geen behoefte om users te blokken, zo haatdragend en simpel ben ik niet.
Dat boeit mij toch niet?quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Maar iig fijn dat dikke Dirk niet vermist is! Toch?!
Maar schijnbaar is nu het topic vermistquote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Maar iig fijn dat dikke Dirk niet vermist is! Toch?!
Beter een troltopic vermist dan dikke Dirk vermist.quote:Op maandag 1 december 2025 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar schijnbaar is nu het topic vermist
quote:Op maandag 1 december 2025 15:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Waar is het topic van dikke Dirk of mag ik er niet in [geen rechten]? Want de vermissing dikke Dirk is opgelost
https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=2198291
In de klikoquote:Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je mij geblokt heb zie je het topic niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |