quote:Op maandag 1 december 2025 10:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Och, hoe kan je dit nu serieus nemen als zelfs zijn eigen zus met fakefoto' s van andere zoekacties op haar FB zet?
[ <Knip> ]
Zullen we dan maar stoppen met alle vermissingtopics van iedereen ouder dan 14?quote:Op maandag 1 december 2025 10:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Och, hoe kan je dit nu serieus nemen als zelfs zijn eigen zus met fakefoto' s van andere zoekacties op haar FB zet?
[ <Knip> ]
Nee waarom? Het mag wel wat geloofwaardiger zijn imo. Of vindt jij het wel de moeite waard als zelfs zijn eigen zus het niet de moeite waard vindt om de juiste informatie te verstrekken?quote:Op maandag 1 december 2025 10:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zullen we dan maar stoppen met alle vermissingtopics van iedereen ouder dan 14?
Wat begrijp je niet?quote:
Scherpquote:Op maandag 1 december 2025 10:59 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Dit zijn foto' s van andere zoekacties van vermisten danwel doodgevonden mensen! Zoals je kunt zien lopen de agenten in shirts en dat lijkt me rond deze tijd van het jaar toch wel koud.
Oké. En dan?quote:Op maandag 1 december 2025 10:59 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Dit zijn foto' s van andere zoekacties van vermisten danwel doodgevonden mensen! Zoals je kunt zien lopen de agenten in shirts en dat lijkt me rond deze tijd van het jaar toch wel koud.
Ik denk dat zijn zuster wil benadrukken dat de politie naar hem zoekt.quote:Op maandag 1 december 2025 10:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee waarom? Het mag wel wat geloofwaardiger zijn imo. Of vindt jij het wel de moeite waard als zelfs zijn eigen zus het niet de moeite waard vindt om de juiste informatie te verstrekken?
Jij hebt geen broer of zus waar je je zorgen om zou maken als ze vermist zijn?quote:Zijn familie en politie maken zich ernstig zorgen om de jongeman, die een verstandelijke beperking heeft.
Zeker wel en dan zou ik zorgen dat alles klopt en ik zou ook niet snel een paar selfies direct na de oproep om uit te kijken plaatsen zodat iedereen kan zien hoe mooi ik ben.quote:Op maandag 1 december 2025 11:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt geen broer of zus waar je je zorgen om zou maken als ze vermist zijn?
Pfff waar maak je je druk om, selfies horen bij de jongeren van tegenwoordig.quote:Op maandag 1 december 2025 11:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zeker wel en dan zou ik zorgen dat alles klopt en ik zou ook niet snel een paar selfies direct na de oproep om uit te kijken plaatsen zodat iedereen kan zien hoe mooi ik ben.
Heb zijn naam even gegoogled en nergens lees ik de berichten die jij hier plaatst.quote:Op maandag 1 december 2025 11:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zeker wel en dan zou ik zorgen dat alles klopt en ik zou ook niet snel een paar selfies direct na de oproep om uit te kijken plaatsen zodat iedereen kan zien hoe mooi ik ben.
Het is werkelijk om je dood te schamen, ik haal de OP leeg en gooi het op slot.quote:Op maandag 1 december 2025 11:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb zijn naam even gegoogled en nergens lees ik de berichten die jij hier plaatst.
Je bent er zelf dus ook erg naar op zoek?
Wat denk je hoe het voor de familie is om dit topic te lezen? Want in Google komt dit topic snel naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |