Hoezo zijn dat zieke gedachtes?quote:Op maandag 1 december 2025 13:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jullie hebben allebei zieke gedachtenspinsels.
Volgens mij zijn we bezig in een fatsoenlijke discussie. Ik denk dat Jippie iets te snel was in haar reactie naar mij.quote:Op maandag 1 december 2025 13:07 schreef Isdatzo het volgende:
Kunnen jullie deze discussie elders voortzetten op een fatsoenlijke manier?
Hier haal ik verder gekibbel weg.
quote:Op maandag 1 december 2025 13:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
De december vibes in dit topic ❤️
@Red_85 Jippie is weg LEGGOquote:Op maandag 1 december 2025 13:14 schreef Jippie het volgende:
Maar kan ik even weg zonder dat jullie elkaar de hersens in slaan?
Tot laters!
Ongetwijfeld leest ze het later wel.quote:Op maandag 1 december 2025 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
@:Red_85 Jippie is weg LEGGO
[ afbeelding ]
Jij bent sowieso die derde die zich buiten beeld probeert op te houden maar stiekem de aanstichter is van de ellende.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent sowieso die derde die zich buiten beeld probeert op te houden maar stiekem de aanstichter is van de ellende.
Precies, niet reageren is verstandiger als men weet dat men geen gelijk heeft.quote:Op maandag 1 december 2025 14:41 schreef Qarrad het volgende:
Ondertussen zit torentje gniffelend zijn nekbaard te kammen.
Aanpak torentje is heel makkelijk: totaal negeren. Het is niet alsof het patroon niet duidelijk is: één alinea met een vage, verwarrende claim posten en dan zien hoe mensen er nog op ingaan ook. Niet op reageren en dan ben je klaar.
Gelezen, maar deze discussie is nu wel klaar. Vergeet voortaan de nuance nietquote:Op maandag 1 december 2025 14:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld leest ze het later wel.
quote:Op maandag 1 december 2025 14:41 schreef Qarrad het volgende:
Ondertussen zit torentje gniffelend zijn nekbaard te kammen.
Aanpak torentje is heel makkelijk: totaal negeren. Het is niet alsof het patroon niet duidelijk is: één alinea met een vage, verwarrende claim posten en dan zien hoe mensen er nog op ingaan ook. Niet op reageren en dan ben je klaar.
Klaar!quote:Op maandag 1 december 2025 14:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, niet reageren is verstandiger als men weet dat men geen gelijk heeft.
Als je mij geblokt heb zie je het topic niet.quote:Op maandag 1 december 2025 15:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Waar is het topic van dikke Dirk of mag ik er niet in [geen rechten]? Want de vermissing dikke Dirk is opgelost
https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=2198291
Ik kan jou niet blokken. Waarom denk je dat ik dat kan?quote:Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je mij geblokt heb zie je het topic niet.
Je kan iedere user blokkenquote:Op maandag 1 december 2025 15:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik kan jou niet blokken. Waarom denk je dat ik dat kan?
Als je betaalt zeker?quote:
Ooh is dat een betaalde functie dan.quote:Op maandag 1 december 2025 15:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als je betaalt zeker?
Verder heb ik geen behoefte om users te blokken, zo haatdragend en simpel ben ik niet.
Dat boeit mij toch niet?quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Maar iig fijn dat dikke Dirk niet vermist is! Toch?!
Maar schijnbaar is nu het topic vermistquote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Maar iig fijn dat dikke Dirk niet vermist is! Toch?!
Beter een troltopic vermist dan dikke Dirk vermist.quote:Op maandag 1 december 2025 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar schijnbaar is nu het topic vermist
quote:Op maandag 1 december 2025 15:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Waar is het topic van dikke Dirk of mag ik er niet in [geen rechten]? Want de vermissing dikke Dirk is opgelost
https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=2198291
In de klikoquote:Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je mij geblokt heb zie je het topic niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |