Ik zou het zien als een soort van geuzenpenning.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:59 schreef Gunner het volgende:
Wat zou zo’n ontvanger van zo’n belediging denken.
Eigenlijk wel hé. Want dan weet je dat je goede dingen aan het doen bent als meneer alleen maar op de persoon kan spelen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou het zien als een soort van geuzenpenning.
"despite facts that show the exact opposite"quote:Op woensdag 26 november 2025 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
Trump kan het duidelijk niet meer aan.
Shorter Days, Signs of Fatigue: Trump Faces Realities of Aging in Office
President Trump has always used his stamina and energy as a political strength. But that image is getting harder for him to sustain.
[ afbeelding ]
Reactie Trump:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2025 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
HIHIHI, Epicfaalmans mist dit topic.
KLB / De POL AMV boomers
Kansloos.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
HIHIHI, Epicfaalmans mist dit topic.
KLB / De POL AMV boomers
Als ik in de VS woonde zou ik er ook geen durven kopenquote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zat ergens te lezen dat Trump Mobile in augustus zou uitkomen en veel mensen al 100 Dollar hebben betaald, maar dat er verder niets meer over gezegd is. Sowieso stond er een label op met 'made in the US' maar dat zou er ook niet meer op staan.
Vreemd dat dat een reden zou kunnen zijn.quote:The operator cited the government shutdown as a reason for the delay, without further explanation.
Dan ben je geen echte patriot, communist!quote:Op donderdag 27 november 2025 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik in de VS woonde zou ik er ook geen durven kopenJe centjes gaan naar Trump en je data meteen naar Peter Thiel.
Tenzij het een bewussie is...outcast van de familie? Toedeledokie! Dat zou dan weer Ultra Dark Maga zijnquote:Op donderdag 27 november 2025 13:02 schreef Gunner het volgende:
White House press secretary Karoline Leavitt's relative detained by ICE
Iets met luipaarden en gezichten opeten?
Dude...quote:Op donderdag 27 november 2025 13:14 schreef Vis1980 het volgende:
Happy Thanksgiving allemaal!
Kan niet wachten totdat de visite vanavond huiswaarts gaat.
Sorry, het was uiteindelijk best gezellig, maar ik zie er altijd behoorlijk tegenop, introvert dat ik ben geworden.quote:
Je bent er dankbaar voor, zeg maar. Misschien zouden we daar hier dan een speciale dag voor in het leven kunnen roepen.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik ben blij dat Thanksgiving nog niet is overgewaaid naar hier.
Laten we het maandag noemen.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je bent er dankbaar voor, zeg maar. Misschien zouden we daar hier dan een speciale dag voor in het leven kunnen roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |