Ik zou het zien als een soort van geuzenpenning.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:59 schreef Gunner het volgende:
Wat zou zo’n ontvanger van zo’n belediging denken.
Eigenlijk wel hé. Want dan weet je dat je goede dingen aan het doen bent als meneer alleen maar op de persoon kan spelen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou het zien als een soort van geuzenpenning.
"despite facts that show the exact opposite"quote:Op woensdag 26 november 2025 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
Trump kan het duidelijk niet meer aan.
Shorter Days, Signs of Fatigue: Trump Faces Realities of Aging in Office
President Trump has always used his stamina and energy as a political strength. But that image is getting harder for him to sustain.
[ afbeelding ]
Reactie Trump:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2025 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
HIHIHI, Epicfaalmans mist dit topic.
KLB / De POL AMV boomers
Kansloos.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
HIHIHI, Epicfaalmans mist dit topic.
KLB / De POL AMV boomers
Als ik in de VS woonde zou ik er ook geen durven kopenquote:Op donderdag 27 november 2025 12:49 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zat ergens te lezen dat Trump Mobile in augustus zou uitkomen en veel mensen al 100 Dollar hebben betaald, maar dat er verder niets meer over gezegd is. Sowieso stond er een label op met 'made in the US' maar dat zou er ook niet meer op staan.
Vreemd dat dat een reden zou kunnen zijn.quote:The operator cited the government shutdown as a reason for the delay, without further explanation.
Dan ben je geen echte patriot, communist!quote:Op donderdag 27 november 2025 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik in de VS woonde zou ik er ook geen durven kopenJe centjes gaan naar Trump en je data meteen naar Peter Thiel.
Tenzij het een bewussie is...outcast van de familie? Toedeledokie! Dat zou dan weer Ultra Dark Maga zijnquote:Op donderdag 27 november 2025 13:02 schreef Gunner het volgende:
White House press secretary Karoline Leavitt's relative detained by ICE
Iets met luipaarden en gezichten opeten?
Dude...quote:Op donderdag 27 november 2025 13:14 schreef Vis1980 het volgende:
Happy Thanksgiving allemaal!
Kan niet wachten totdat de visite vanavond huiswaarts gaat.
Sorry, het was uiteindelijk best gezellig, maar ik zie er altijd behoorlijk tegenop, introvert dat ik ben geworden.quote:
Je bent er dankbaar voor, zeg maar. Misschien zouden we daar hier dan een speciale dag voor in het leven kunnen roepen.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik ben blij dat Thanksgiving nog niet is overgewaaid naar hier.
Laten we het maandag noemen.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je bent er dankbaar voor, zeg maar. Misschien zouden we daar hier dan een speciale dag voor in het leven kunnen roepen.
Hm…quote:Op donderdag 27 november 2025 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik ben blij dat Thanksgiving nog niet is overgewaaid naar hier.
Oh nee, dit is een 'bewussie' hoor. Helaas. Geen sprake van leopards eating faces.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:02 schreef Gunner het volgende:
White House press secretary Karoline Leavitt's relative detained by ICE
Iets met luipaarden en gezichten opeten?
Daarom gebruik ik een adblockerquote:Op woensdag 26 november 2025 13:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed met dit weblog. Ik krijg inmiddels 4 (!) reclames tegelijkertijd in beeld en probeer dit nu heel handig daar precies tussenin te typen
Bregman is natuurlijk een held die alleen niet de vinger op de zere plekken legt maar zijn handen in de open wonden van deze tijd steekt
Vergeet de verplichte jongerenvereniging niet: Trump Youthquote:Op donderdag 27 november 2025 13:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte patriot, communist!
Een beetje zelfrespecterende Amerikaan heeft Trump Mobile, Trump coin, Trump Sneakers, Trump Bible en twee petjes met 'Trump was right all the time' en 'Trump 2028'.
Uiteraard moet je de autostickers niet vergeten met leuzen als 'I love the Cinstitution', 'Hang Pence' en nogmaals 'Trump 2028'.
Family values!quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Oh nee, dit is een 'bewussie' hoor. Helaas. Geen sprake van leopards eating faces.
Man is hertrouwd, vrouw is al 10 jaar uit beeld maar heeft nog wel contact met haar zoon waar ze zelfs naar toe was om op te halen op moment van aanhouding. Vrouw zat in het proces om de green card te bemachtigen.
Pomerleau added that Ferreira is “in the middle of applying for her green card, which she’s been waiting for for 27 years.”
He said Ferreira arrived in 1998 under the federally protected DACA program and was in the process of getting her residency.
She's in the process of actually getting her residency and she was abruptly arrested and taken from her young child right before Thanksgiving.'
Je had liever gehad dat ze moord en brand schreeuwde en haar persoonlijke contacten had gebruikt om alsnog een green card voor haar te regelen? Iets zegt mij dat het halve topic hier terecht hypocrisie zou schreeuwen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Oh nee, dit is een 'bewussie' hoor. Helaas. Geen sprake van leopards eating faces.
Man is hertrouwd, vrouw is al 10 jaar uit beeld maar heeft nog wel contact met haar zoon waar ze zelfs naar toe was om op te halen op moment van aanhouding. Vrouw zat in het proces om de green card te bemachtigen.
Pomerleau added that Ferreira is “in the middle of applying for her green card, which she’s been waiting for for 27 years.”
He said Ferreira arrived in 1998 under the federally protected DACA program and was in the process of getting her residency.
She's in the process of actually getting her residency and she was abruptly arrested and taken from her young child right before Thanksgiving.'
Edit:
Het feit dat KKKaroline Leavitt en familie niet hebben gereageerd in het openbaar en geen #ophef maken is ook wel veelzeggend wat dat betreft.
Dat is het punt niet, Salina vind dat Leavitt haar positie had moeten misbruiken om de illegaal in kwestie te ontzien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:08 schreef Barbusse het volgende:
Ze zat, zoals zovelen, in het proces van het verkrijgen van een green card of citizen ship. Dus waarom oppakken en uitzetten?
Nee, dat stel ik nergens. Rare conclusie die je trekt. Beter lezen helpt misschien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je had liever gehad dat ze moord en brand schreeuwde en haar persoonlijke contacten had gebruikt om alsnog een green card voor haar te regelen? Iets zegt mij dat het halve topic hier terecht hypocrisie zou schreeuwen.
Nope, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, Salina vind dat Leavitt haar positie had moeten misbruiken om de illegaal in kwestie te ontzien.
Overigens is ze illegaal het land binnengekomen, ik vind niet dat je dat moet belonen.
Nonsense, het feit dat ze geen publieke reactie geeft is juist erg professioneel. Jij had graag een publieke reactie gezien met als doel dat het beleid verandert wordt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, dat stel ik nergens. Rare conclusie die je trekt. Beter lezen helpt misschien.
Ik zei dat het gebrek aan reacte van haar familie's kant voldoende zegt over of het een "bewussie" was.
Beter lezen voortaan.
[..]
Nope, dat zeg ik niet.![]()
Beter lezen.
Waar haal jij die domme conclusies toch vandaan?
Jij vult wel érg veel voor anderen in hé.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nonsense, het feit dat ze geen publieke reactie geeft is juist erg professioneel. Jij had graag een publieke reactie gezien met als doel dat het beleid verandert wordt.
Vervolgens had je dan hier gepost dat ze een hypocriet zou zijn omdat ze openlijk het beleid bekritiseerd nu het haar “familie” betreft.
Waarom praat jij altijd in onzin en aannames? Krijg je daarvoor betaald of zo?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, Salina vind dat Leavitt haar positie had moeten misbruiken om de illegaal in kwestie te ontzien.
Overigens is ze illegaal het land binnengekomen, ik vind niet dat je dat moet belonen.
Op dit punt is het een soort wild om zich heen slaan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd in onzin en aannames? Krijg je daarvoor betaald of zo?
Je noemde duidelijk Leavitt en haar familie en je bekritiseert het gebrek aan kritiek over de gang van zaken van de families kant. Je eigen bronnen vermelden zelf dat de moeder in kwestie al zeker tien jaar geen deel meer uitmaakt van de familie. Over hoe het koppel uit elkaar is gegaan is helemaal niets bekend. Kortom genoeg redenen om geen kritiek te leveren maar dat wist je natuurlijk zelf ook wel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij vult wel érg veel voor anderen in hé.
Is dat nu je modus operandi cq standaard discussietechniek?
En Leavitt hoeft zelf niet te reageren hé. Ik heb het over de familie die angstvallig stil blijft.
Nee hoor, dit blijft een bewussie.
En ze hoeven die dame ook niet te helpen. Stel ik nergens. Sterker nog, die dame zat al in het proces om de green card te bemachtigen dus waarom zou hulp dan nodig zijn?
Maar gelukkig hebben we Chivaz die het altijd beter weet én altijd weet hoe users reageren en denken.
Genot.
Waarom zeg je dat niet tegen Salina die de aanname maakt dat de illegaal in kwestie sympathie verdient van de familie Leavitt en haar vervolgens gelijkstelt aan de KKK?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd in onzin en aannames? Krijg je daarvoor betaald of zo?
Maar dat trump journalisten voor 'piggie' uitmaakt,quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:17 schreef Chivaz het volgende:
en haar vervolgens gelijkstelt aan de KKK?
Wéér een nutteloze aanname. Twee zelfs!quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je noemde duidelijk Leavitt en haar familie en je bekritiseert het gebrek aan kritiek over de gang van zaken van de families kant. Je eigen bronnen vermelden zelf dat de moeder in kwestie al zeker tien jaar geen deel meer uitmaakt van de familie. Over hoe het koppel uit elkaar is gegaan is helemaal niets bekend. Kortom genoeg redenen om geen kritiek te leveren maar dat wist je natuurlijk zelf ook wel.
Waar het jou om gaat is dat je het jammer vind dat er geen kritiek is geleverd vanuit Leavitt waardoor jij geen leuke post kan maken dat ze een hypocriet is.
Vervolgens maak je dan maar een post waar je Leavitt gelijkstelt aan de KKK en haar een gebrek aan empathie aanwrijft.
Die bijnaam komt uit haar omgeving he.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:28 schreef Salina het volgende:
Oh, die KKKaroline woordgrap. Ik zag die hoofdletter K en Kon de verleiding niet weerstaan. My bad.
En dat terwijl de asielaanvraag onder Trump is goedgekeurd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:48 schreef Salina het volgende:
Ander nieuws:
De nieuwe "Quiet, Piggy." is alweer binnen.
“Because they let them in,” Trump snapped. “Are you stupid? Are you a stupid person? Because they came in on a plane, along with thousands of other people that shouldn’t be here, and you’re just asking questions, because you’re a stupid person.”
[ [url=https://twitter.com/RapidResponse47/status/1994200197178515648?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1994200197178515648%7Ctwgr%5Ef42572442bd1d104b7a53d852027cc56ff95cacb%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.thedailybeast.com%2Fdonald-trump-rages-at-stupid-female-reporter-for-correcting-him%2F]x[/url] ]
Dit gaan we steeds vaker zien en men gaat het steeds gewoner vinden.
QUIET PIGGY!
ARE YOU STUPID?
*verzamel hier alle quotes*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |