Ja, die kende ik al.quote:Op zondag 30 november 2025 09:44 schreef Perrin het volgende:
Alleen een verrassing voor mensen met hun kop in het zand.
[ x ]
Zie de post van Perrin.quote:
Dit commentaar geld voor alle Amerikaanse presidenten. Ik zie dat het gedachtegoed van Tucker Carlson een beetje tractie begint te krijgen hier, dat is uiteraard een positieve ontwikkeling zolang het maar niet doorslaat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het doet er niet toe wat ik wil. Trump heeft zich niet te bemoeien met de interne aangelegenheden van een souvereine staat, wie daar ook de baas moge zijn.
Ik weet wel waar ik liever zou willen wonen……quote:En overigens gaat het in Venezuela vele malen wettelijker eraan toe dan in jouw heilstaat USA, en een buschauffeur is tenminste een eerlijk beroep. Trump zou een eerlijk beroep nog niet herkennen als het knalgeel geverfd voor hem op tafel zou dansen, zingend 'Eerlijk duurt het langst'.
Nou, de groetjes dan he!quote:Op zondag 30 november 2025 10:39 schreef Chivaz het volgende:
Ik weet wel waar ik liever zou willen wonen……
Toen was het gunstig voor de VS dat dat ding niet actief zou worden, want dan konden ze lekker LPG afzetten. Nu is het weer lekker opportuun om 'm wel te willen gebruiken. In handen van Trump jr. ofzo. Hypocriete opportunistenquote:Op zondag 30 november 2025 11:09 schreef Szura het volgende:
Nord Stream weer starten, hoe hadden ze dat voor zich gezien? Gaat geen Europees land meer aan meewerken.
Bovendien: in de eerste termijn Trump was de VS juist mordicus tegen Nord Stream en dreigden ze zelfs sancties op te leggen, was nog openlijk ruzie over met de Duitse minister Sigmar Gabriel. Zie bv: https://www.politico.eu/a(...)ed-russia-sanctions/. En achteraf hadden die Amerikanen het helemaal goed gezien dat die hele Nord Stream een uitstekend black mail-middel voor de Russen was en een manier om Oekraïne te omzeilen.
Welk geld bedoel je hier nu precies?quote:Op zondag 30 november 2025 10:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit commentaar geld voor alle Amerikaanse presidenten.
op je plek blijven zitten is waarschijnlijk medeplichtig zijn aan een oorlogsmisdaad. En terwijl Hegseth waarschijnlijk van Trump wel gratie verleend krijgt (vlak voordat Trump het witte huis verlaat), is het lang niet vanzelfsprekend dat al die officieren dat ook krijgen.quote:Op zondag 30 november 2025 15:08 schreef Perrin het volgende:
Helaas vertrekken de integere mensen. De gewetenslozen blijven zitten.
[ x ]
Ik geloof echt niet dat Trump ook maar iemand uit zijn kabinet een pardon gaat geven. Hij geeft niks om hen. Zijn loyaliteit gaat alleen naar zichzelf en zijn kinderen. En dat laatste volgens mij ook niet eens van harte.quote:Op zondag 30 november 2025 15:14 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
op je plek blijven zitten is waarschijnlijk medeplichtig zijn aan een oorlogsmisdaad. En terwijl Hegseth waarschijnlijk van Trump wel gratie verleend krijgt (vlak voordat Trump het witte huis verlaat), is het lang niet vanzelfsprekend dat al die officieren dat ook krijgen.
Het ligt eraan hoeveel ze betalen, dat is alles wat telt bij een pardon.quote:Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Trump ook maar iemand uit zijn kabinet een pardon gaat geven. Hij geeft niks om hen. Zijn loyaliteit gaat alleen naar zichzelf en zijn kinderen. En dat laatste volgens mij ook niet eens van harte.
Oh, ja. Dat was ik even vergetenquote:Op zondag 30 november 2025 17:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoeveel ze betalen, dat is alles wat telt bij een pardon.
En rijke veroordeelde (uiteraard Republikeinse) fraudeurs net als hij krijgen natuurlijk ook allemaal een pardon.quote:Op zondag 30 november 2025 17:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoeveel ze betalen, dat is alles wat telt bij een pardon.
quote:Mr. Trump has used the unfettered presidential clemency power to forgive an array of white-collar crimes and to make political points, including by casting prosecutions of his supporters as corrupt witch hunts like those that he claims had targeted him.
Maar ojee wat een corruptie in Oekraïne. Vreselijk.quote:Op zondag 30 november 2025 22:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En rijke veroordeelde (uiteraard Republikeinse) fraudeurs net als hij krijgen natuurlijk ook allemaal een pardon.
[ afbeelding ]
Trump Frees Fraudster Just Days Into Seven-Year Prison Sentence
David Gentile had been found guilty for his role in what prosecutors described as a $1.6 billion scheme that defrauded thousands of investors.
[..]
De USA mag de komende 20 jaar helemaal niks meer zeggen over corruptie in enig ander land. Wat een beerput heeft Trump ervan gemaakt.quote:Op zondag 30 november 2025 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar ojee wat een corruptie in Oekraïne. Vreselijk.
Vrij recent zag ik een user nog zeiken dat vijf jaar geleden een Democraat de borgtocht van relschoppers had betaald.quote:Op zondag 30 november 2025 22:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En rijke veroordeelde (uiteraard Republikeinse) fraudeurs net als hij krijgen natuurlijk ook allemaal een pardon.
[ afbeelding ]
Trump Frees Fraudster Just Days Into Seven-Year Prison Sentence
David Gentile had been found guilty for his role in what prosecutors described as a $1.6 billion scheme that defrauded thousands of investors.
[..]
Was dat niet @Chivaz die dat argument steevast onjuist gebruikt tegen Kamala Harris om relschoppers 'vrij te krijgen'?quote:Op zondag 30 november 2025 23:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vrij recent zag ik een user nog zeiken dat vijf jaar geleden een Democraat de borgtocht van relschoppers had betaald.
Dat is echt onzin hoor. We zagen het ook bij Iran. Manufacturing consent zijn ze heel goed in in Amerika.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
De ironie is dat de Trump-stemmers helemaal geen oorlog willen. Althans, hoe vaak ik in de aanloop naar de verkiezingen ik Trump-stemmers wel niet hun stem op Trump heb horen verdedigen met het argument dat er onder hem geen oorlogen zouden zijn.
Maar goed, ze zullen er vast wel een draai aan weten te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |