Sja. Ze doen ook weinig om dat beeld te veranderen. Veel bla-bla, weinig daden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw negativiteit op de hele EU is stuitend
Starmer en Macron met historisch lage approval ratings.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die heeft ook door dat met de Amerikanen en de Russen tegen hem en die Europeanen als enige vrienden aan zijn kant het een hopeloos verhaal wordt.
Na deze oorwassing zal het beter worden. Maar op dit moment wordt het financieel beleid door de Fransen bepaald, ons buitenlandbeleid door een Est, onze industriepolitiek is lang bepaald door Timmermans.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja. Ze doen ook weinig om dat beeld te veranderen.
Tandeloze bureaucraten die door Poetin en Trump alle hoeken van de kamer worden getoond. Stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:47 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Starmer en Macron met historisch lage approval ratings.
Deze is wel een beetje gemeen. Kijk ik heb heel veel respect voor gasten zoals jou die zo'n beroep kiezen. Maar voor mij is het echt niets, ik ben een comfort beestje eerste klas. Daarnaast heeft het me ook nooit "geroepen". Ik bedoel oorlog was toch iets wat voor ons nooit meer ging gebeuren. Jaren 90 galore.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb jij een mililtaire achtergrond? Heb je jezelf al aangemeld als reservist of beroeps?
Die hele stinkende Oekraïne is ook niet één druppel bloed van mijn kinderen waard.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Precies, maar laten we wel wezen: ook de mensen die dit opmerken zijn vaak te beroerd om uit eigen beweging een werkelijk offer te maken - en dat terwijl ze hier bewust van zijn. Dat is nog veel kwalijker.
Dat is in dit conflict heel duidelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat de meesten -ook hier- best gevechtsbereid zijn voor het goede.
Maar wat is het goede?
De EU =/= europese NATO landen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Jouw negativiteit op de hele EU is stuitend
Dit gaat om het ego van twee seniele gekken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:54 schreef halfway het volgende:
Daarbij, het gaat alle partijen alleen maar om geld en grondstoffen.
En al helemaal omdat de oorlog waarschijnlijk te voorkomen was.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die hele stinkende Oekraïne is ook niet één druppel bloed van mijn kinderen waard.
Dat er geld naar toe gaat is heel wat anders. Wat dat betreft is Europa echt niet zuinig geweest. Het geld moet ook te verwerken zijn daar. Met 1 miljard meer had je nog niet zomaar 1 miljoen artikleriegranaten op het doel gekregen. Ik denk niet dat geld de bottleneck is geweest.
Maar of wat obscure gehuchten in Oost-Oekraïne nu onder Russisch of Oekrains bestuur vallen, nee, daar ga ik het leven van mijn kinderen niet voor op de waagschaal stellen. Geen enkele ouder. En de politiek weet dat het politieke zelfmoord is daaraan te beginnen.
Dat is ook niet helemaal fair, maar idd in deze casus heeft de EU het polderen vanuit ons landje overgenomen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja. Ze doen ook weinig om dat beeld te veranderen. Veel bla-bla, weinig daden.
Zeker. Daarom moeten de garanties zo hard mogelijk zijn. Waaronder dus op z'n minst een lidmaatschap van de NAVO…quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ook als ze wel toe zouden kunnen treden bij de NAVO is dat geen garantie.
Precies. Laat die slapjanussen er zelf mee dealen in plaats van voor een dubbeltje de Oekraïners op te jutten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:52 schreef fjs het volgende:
Heb het al vaker gezegd. Als ik Zelensky was zou ik alle landgenoten oproepen om naar west-Europa te vluchten/vertrekken. En als dan Rusland aan de oostgrens van Europa staat zeggen: zo nou is het jullie probleem Europa met je slappe geouwehoer!
Wellicht moet je een carrière als helderziende nastreven?quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Een vrede die die naam niet mag hebben, aangezien Rusland die in de praktijk niet zal respecteren….
Tekenend wederom dat je dat als startpunt neemt en niet de Russische bemoeienis in de decennia daarvoor…quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, triest. Het misleiden van Oekraïne begon al in 2014 op het euromaidanplein
Starmer heeft ondertussen defensie ook al tegen zich met zijn waardeloze onzin... Lekker militairen die de puinzooi tijdens "de Troubles" hebben lopen oplossen onder de bus flikkeren...quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:47 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Starmer en Macron met historisch lage approval ratings.
Schaamteloos.quote:
Maar zie jij zelf niet hoe lomp en je medestanders zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Precies. Laat die slapjanusen er zelf mee dealen in plaats van voor een dubbeltje de Oekraïners op te jutten.
Helaas is de historie wat dit betreft niet echt hoopgevend. Maar wellicht heb jij voorbeelden van verdragen van de afgelopen decennia waar Rusland zich wel aan heeft gehouden?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wellicht moet je een carrière als helderziende nastreven?
Praktisch gezien maakt dat daar weinig uit. Net als recent onder de Tories zal Labour het ook nog jaren uitzingen zonder nieuwe verkiezingen oid.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Starmer heeft ondertussen defensie ook al tegen zich met zijn waardeloze onzin... Lekker militairen die de puinzooi tijdens "de Troubles" hebben lopen oplossen onder de bus flikkeren...
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |