De schoolkrantjournalist probeert Trump te benaderen. Wat een niveau.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
De schoolkrantjournalist is weer op reis.
Pokeballs klaarliggen?quote:
Nederland, Japan, Noorwegen, Curacao.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:03 schreef heywoodu het volgende:
Nederland, Marokko, Qatar/Saoedi-Arabië, Turkije jaaaaa
Bijna, maar vooral door de herinneringen aan shows van Frecce Tricolori waar ze eindigen op die fantastische uithaalquote:
Wilde net hetzelfde zeggen, hij moet ook maar hakken gaan dragen.quote:
Dan moet ie naar Heidi kijken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:07 schreef Solotovski het volgende:
Volgens mij weet kevin hart niet eens wat voor vorm een voetbal heeft
Ik dacht al, is Heidi zo lang, of is hij zo klein??quote:
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht al, is Heidi zo lang, of is hij zo klein??
Heidi is model dus die zal sowieso niet klein zijn en ze draagt ongetwijfeld ook hakken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht al, is Heidi zo lang, of is hij zo klein??
Dat is een shemalequote:Op vrijdag 5 december 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Heidi is model dus die zal sowieso niet klein zijn en ze draagt ongetwijfeld ook hakken.
Rustig.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
WAAROM DIE TRALLALALALA Gooi die FUCKING BALLEN in die KUTPOT en BEGIN er aan !
Het is in Amerika, wat had je anders verwacht??quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik trek dit heel slecht, tenenkrommend.
Pak die hete ballen er nou maar uit.
Hollywood Wk, wordt helemaal niks dit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:09 schreef Solotovski het volgende:
Denk dat dit wel echt een top wk gaat worden
Ja, waar is de tijd gebleven met gewoon 13 deelnemers en een paar groepen met ongelijke aantallen landen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Traantje gelaten bij het optreden. het vergaan van originele WK toernooien is officieel ingezet
Echt waar?quote:
kom je altijd zo snel klaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja.quote:
Dachten we ook van Qatarquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hollywood Wk, wordt helemaal niks dit.
Nou nouquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dachten we ook van Qatar
Maar dat waren die doden allemaal meer dan waard
Misschien een idee voor een nieuw topic?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom eigenlijk 12 groepen van 4? Waarom geen 8 groepen van 6
Op die 2 extra wedstrijden zal het ook niet aankomen
Ze hadden eigenlijk jou moeten inschakelen jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom eigenlijk 12 groepen van 4? Waarom geen 8 groepen van 6
Op die 2 extra wedstrijden zal het ook niet aankomen
chocomelquote:
Today I feel Venezuelan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh jongens we mogen niet haten op Gianni, hij is vroeger veel gepest vanwege zijn rode haar
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Cola zero
Volgens mij is dat ook Trump zijn favo drankje.
goed ideequote:Op vrijdag 5 december 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Cola zero
Volgens mij is dat ook Trump zijn favo drankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |