abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219307251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik heb het niet over trump maar over de bevolking
Ze zijn allemaal hetzelfde die fanatieke hypocrieten daar.
pi_219307258
Trump's mooie eenvoudige uitleg waarom hij denkt dat het belangrijk is dat een land een God moet hebben
https://www.facebook.com/reel/1454520195814833

[ Bericht 7% gewijzigd door CruzerXtreme op 21-11-2025 07:11:18 ]
pi_219307327
Hoe gaat de VS Oekraïne dwingen dan?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219307390
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 06:53 schreef CruzerXtreme het volgende:
Trump's mooie eenvoudige uitleg waarom hij denkt dat het belangrijk is dat een land een God moet hebben
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219307521
quote:
88s.gif Op donderdag 20 november 2025 22:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
blijft suggestieve drek
Mijn hemel, geef ais mod alsjeblieft even het goede voorbeeld door op een fatsoenlijke manier discussies aan te gaan.
Цой жив
pi_219307546
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 06:53 schreef CruzerXtreme het volgende:
niet gekeken
pi_219307577
Het volledige 28-puntenplan is vannacht gelekt.

Zoals verwacht. Oekraïne moet alles opgeven en er staat geen enkele wezenlijke concessie van Rusland tegenover. De “veiligheidsgaranties” zijn boterzacht. Alle sancties gaan eraf en Rusland mag overal weer volledig aan meedoen. Alle oorlogsmisdadigers gaan vrijuit.

Alles is erop gericht om Rusland zo snel mogelijk economisch te laten herstellen zodat de invasie op een later moment kan worden voortgezet. De opbrengsten zijn voor de VS, de kosten voor Europa, Oekraïne is alles kwijt en Rusland is de lachende derde. Dit lijkt me voor zowel Oekraïne als Europa totaal onacceptabel.
pi_219307598
“Rusland erkent de soevereiniteit van Oekraïne” en vervolgens “de Krim, Donetsk en Loehansk zijn Russisch” en nog 27 andere punten die niets met soevereiniteit te maken hebben.

Het hele stuk is gewoon een Russisch dictaat.
  vrijdag 21 november 2025 @ 08:32:18 #184
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219307610
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 03:52 schreef Cherni het volgende:

[..]
Nee

https://www.nieuwsblad.be(...)fstal/106454169.html

https://www.gooieneemland(...)krane/106631051.html

https://www.bnr.nl/nieuws(...)r-complex-mijnenveld

Bovendien buiten het risico vanwege rechtszaken heeft Azie al laten weten dat het vertrouwen om in de EU te investeren er niet makkelijker op zal worden, De kans is groot dat de Euro niet meer als betrouwbare munt word gezien. En buiten diverse andere problemen zal Rusland hetzelde doen om westerse tegoeden te confisqueren. Maar goed Belgie is er totaal niet gerust op maar von der Leyen ziet geen enkel probleem. Maar niemand binnen de EU echt op papier garant staan voor Belgie mocht het mis gaan. Maar goed dan is alleen Belgie failliet :)
Ik moet het ook nog maar zien. Je gebruikt een valuta nu als wapen. Overheid en mensen denken nu wel na om
hier geld of activa aan te kopen. Bij fout gedrag kan dat tot confiscaties leiden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 09:13:52 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219307761
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 november 2025 08:06 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Mijn hemel, geef ais mod alsjeblieft even het goede voorbeeld door op een fatsoenlijke manier discussies aan te gaan.
Nee ald je anderen de maat neemt met dit soort termen dan moet je niet niet miepen als je ze terugkrijgt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219307776
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 08:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Dit lijkt me voor zowel Oekraïne als Europa totaal onacceptabel.
De VS èn Rusland weten dat Europa op zichzelf een tandeloze tijger is. Wij kunnen hier alles van vinden, maar ik denk dat een al te grote bek op zetten niet heel erg slim is.
Er komt een moment dat de VS zegt OK Europa, zoek het lekker uit. Er was (een optie/kans voor/op) vrede, nu lopen jullie te bitchen dan los het ook maar zelf op.

En ik denk dat dat moment sneller kan komen dan ons lief is. Trump is totaal onberekenbaar, dat moeten "we" toch inmiddels wel jn de smiezen hebben.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219307778
Waarmee ik overigens niet zeg dat ik het allemaal ok vind. Voordat ik weer als putinpijper uitgemaakt wordt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219307794
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee ald je anderen de maat neemt met dit soort termen dan moet je niet niet miepen als je ze terugkrijgt
Hou nou eens op joh ik heb niemand de maat genomen. En alles wat ik heb gezegd heb ik onderbouwd met feiten en data. Dan kan je wel beginnen dat dat ook suggestief is maar kan je dit hele forum wel sluiten.

Dat Qanon hier alleen maar complottweetjes dropt zonder enige context of uitleg is ook gewoon waar, en ik zie niet in waarom dat niet benoemd zou mogen worden of wat daar hypocriet aan zou zijn, aangezien je me dat eerder in het topic ook al hebt verweten.
  vrijdag 21 november 2025 @ 09:28:06 #189
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219307824
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 01:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Fair enough. Maar wat betaalden we in de jaren 60/70/80?
2,5 % van BNP is rijkelijk weinig vergeleken met wat de Amerikanen er in gepompt hebben.

Niet voor niets gaan er nu ook stemmen op om het defensieibudget tot 5% te laten stijgen.
pi_219307849
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dus jij vergelijkt de drek waar de user QAnon steeds maar weer mee komt, met een uitspraak van iemand die niet meer voor 100% vertrouwt dat Amerika ingrijpt bij aanval op een Navo land.

Je vertoont treurig postgedrag, niet alleen nu, dit zie ik al veel langer bij jou.
Цой жив
pi_219307863
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat we hier pas in actie komen als de boel al in de fik staat :')
  vrijdag 21 november 2025 @ 09:39:36 #192
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219307888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:34 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat we hier pas in actie komen als de boel al in de fik staat :')
In actie komen? Hoe kom je daarbij?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 21 november 2025 @ 09:41:39 #193
38496 Perrin
pi_219307900
quote:

Zoals verwacht. Oekraïne moet alles opgeven en er staat geen enkele wezenlijke concessie van Rusland tegenover. De “veiligheidsgaranties” zijn boterzacht. Alle sancties gaan eraf en Rusland mag overal weer volledig aan meedoen. Alle oorlogsmisdadigers gaan vrijuit.

Alles is erop gericht om Rusland zo snel mogelijk economisch te laten herstellen zodat de invasie op een later moment kan worden voortgezet. De opbrengsten zijn voor de VS, de kosten voor Europa, Oekraïne is alles kwijt en Rusland is de lachende derde. Dit lijkt me voor zowel Oekraïne als Europa totaal onacceptabel.
Je kunt het wel onacceptabel vinden maar als je verder weinig in de melk te brokkelen hebt..

Europa is slap, besluiteloos, oud, krakkemikkig en angstig. Oekraine houdt het maar net uit en loopt op haar laatste benen. Soms moet je eerlijk toegeven dat je een krachteloze papieren tijger bent en hopen dat de haaien in de vijver je genadig zijn.

De VS heeft ons gedumpt en wij in Europa zijn totaal onvoorbereid voor de wereld van morgen of zelfs vandaag. Laten we ons lekker druk maken om kleinigheden, daar zijn we veel beter in. Geopolitiek moet je aan spelers overlaten die wél wat kunnen en durven.
pi_219307903
quote:

Dat dit nu zo gepusht wordt, inclusief alle voorspelbare bots hier, is voor mij vooral teken dat Rusland er zwak voor staat. Europa zou nu met extra pakket aan militaire steun moeten komen.
pi_219307911
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je kunt het wel onacceptabel vinden maar als je verder weinig in de melk te brokkelen hebt..

Europa is slap, besluiteloos, oud, krakkemikkig en angstig. Oekraine houdt het maar net uit en loopt op haar laatste benen. Soms moet je eerlijk toegeven dat je een krachteloze papieren tijger bent en hopen dat de haaien in de vijver je genadig zijn.
Je hoopt dat achter de schermen de ideeën over een nucleaire paraplu door Engeland en Frankrijk meer vorm heeft gekregen.
pi_219307925
Lekkere jaren '30 vibe van de vorige eeuw. Nu zijn het de Russen die zich de ballen uit de broek lachen. Nog een jaartje of 2-3 en ze hebben heel Oekraïne en ze vallen doodleuk ergens een Baltisch land binnen of zo.
Zonder wrijving geen glans
pi_219307926
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

De VS heeft ons gedumpt en wij in Europa zijn totaal onvoorbereid voor de wereld van morgen of zelfs vandaag. Laten we ons lekker druk maken om kleinigheden, daar zijn we veel beter in. Geopolitiek moet je aan spelers overlaten die wél wat kunnen en durven.
Het probleem is vooral dat Europa niet bereid is haar belangen desnoods militair af te dwingen. En het mag vooral allemaal niets kosten.
  vrijdag 21 november 2025 @ 09:50:54 #198
38496 Perrin
pi_219307954
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
Lekkere jaren '30 vibe van de vorige eeuw. Nu zijn het de Russen die zich de ballen uit de broek lachen. Nog een jaartje of 2-3 en ze hebben heel Oekraïne en ze vallen doodleuk ergens een Baltisch land binnen of zo.
En dit keer hebben we geen daddy Amerika die ons komt redden.

Europa is hopeloos. Een bejaard continent waar men de toekomst uit handen heeft gegeven. En dat is een hele prestatie als je ziet waar we 20-30 jaar geleden stonden. We hadden de beste uitgangspositie ter wereld en hebben het als droplullen verkwanseld.
pi_219307968
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
En dit keer hebben we geen daddy Amerika die ons komt redden. Europa is hopeloos. Een bejaard continent waar men de toekomst uit handen heeft gegeven. En dat is een hele prestatie als je ziet waar we 20-30 jaar geleden stonden.
Europa zal wel uiteenvallen denk ik. Polen bijvoorbeeld gaan echt niet wachten tot de Russen voor de deur staan.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 09:55:08 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219307979
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:31 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dus jij vergelijkt de drek waar de user QAnon steeds maar weer mee komt, met een uitspraak van iemand die niet meer voor 100% vertrouwt dat Amerika ingrijpt bij aanval op een Navo land.
Absoluut, ik heb eerder in dit topic beargumenteerd waarom en dat jullie er direct zo van beginnen te trippen is misschien een mooie aanleiding om niet meer met zulke termen te strooien

quote:
Je vertoont treurig postgedrag, niet alleen nu, dit zie ik al veel langer bij jou.
Ow jeetje!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')