Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Groen gras enzoquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
een volkszanger die niet kan zingen
Haha nu je het zegt.... alsof deelname verschil gemaakt hadquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Best jammer dat Flo dit niet mag doen
Mister BibberFloquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Best jammer dat Flo dit niet mag doen
Zou wat zijn voor de Vossenquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Erik, de zelfbenoemde 'legendkiller' deze gaat spelen ...
Waarom?quote:
Niet gehaald is geen punten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:12 schreef schetterklep het volgende:
Denk vossen 250 en dan 150 door 3. Iedereen wat behalve slangen
Dat is ook de bedoeling, die zitten dwars.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Het is wel heel erg ZwarteRatteShow
Ik snap het wel, dat Febo nix kon die huidige club ½dooie ..quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, die zitten dwars.
Je weet dat groep Floor altijd weer bovenaan komt, dus tactisch begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ik persoonlijk vind dat Flo dit niet sportief opvat en Angelo hobbelt met hem mee, agressief mannetje en Mercedes precies hetzelfde.
De ratten moeten iemand uitsluiten en ja dan kan jij(jullie) diegenen zijn.
Dat denk je, dat is gewoon niet waar. Vaak genoeg dat het Floris bondje niet bovenaan eindigde.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet dat groep Floor altijd weer bovenaan komt, dus tactisch begrijp ik het wel.
Heeft de meeste finales gespeeld van allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk je, dat is gewoon niet waar. Vaak genoeg dat het Floris bondje niet bovenaan eindigde.
Ja als je er een jaar zit.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft de meeste finales gespeeld van allemaal.
Dat weer wel, ik ben benieuwd wanneer de Rattewissel gaat komen, dit nog 3 weken zo gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Febo kan zich in de handen wrijven, de opzet van de Ratten is na 2 opdrachten al zeer effectief gebleken!
Waarom niet? Maanden lang gezever van Roma en die eeuwige ruzies van Demi en Geert vonden ze ook primaquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat weer wel, ik ben benieuwd wanneer de Rattewissel gaat komen, dit nog 3 weken zo gaat 'm niet worden
Op dat gezever had Febo geen invloed, op wie Rat mag spelen wel, dat zal binnenkort wel blijken, niets liever dan een jankmuiltje wisselen met een Ratquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waarom niet? Maanden lang gezever van Roma en die eeuwige ruzies van Demi en Geert vonden ze ook prima
Het is niet zoals bij de zwarte schapen, er is niks gezegd over een rattenwissel. Tenzij Febo er een brief in gooit blijven zij gewoon ratten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op dat gezever had Febo geen invloed, op wie Rat mag spelen wel, dat zal binnenkort wel blijken, niets liever dan een jankmuiltje wisselen met een Rat
SPOILER: uitleg rattenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Wat een topaflevering, echt een juweeltje! Die Ratten zijn een gouden vondst gebleken en de FEBO zijn maar wat blij met hun keuzes voor Fadi en Diego, die kunnen op een verlenging van hun contract rekenen als ze zo door gaan! Fleuris helemaal viesmad, dat ventje is niets gewend man. Echt een egoist puur zang, alles moet om hem draaien als het niet gaat zoals meneertje het wil. Ik vond dat gestook van Jan toen bekend werd dat ze de opdracht niet mochten spelen wel leuk, hij bleef nog even zuigen bij die Slangen terwijl Fleuris alleen maar bozer werd. Top TV! Wel mooi dat de Vossen de 250 punten binnen harkte.
Dat vroeg ik mij ook af.quote:
Zeer zeker wel. Reuring bij de Slangetjes.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Die ratten voegen geen moer toe, nog 3 weken die misser uitzingen
Mijn reactie als ik Angelo hoor zingen en haar gitaar hoor spelen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Top aflevering!
[ afbeelding ]
Helemaal knettah!
Nu je ze noemt. Wat een verademing is het zonder die twee.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waarom niet? Maanden lang gezever van Roma en die eeuwige ruzies van Demi en Geert vonden ze ook prima
En terecht. Wen er maar aan...quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Die Ratten hebben echt het buskruit niet uitgevonden. Ze hebben geen idee hoe ze dit spel moeten spelen. De bedoeling is nivellering, niet de nummer 1 laten spelen. Als je de kans hebt moet je die altijd uitsluiten, niet een voorsprong van bijna 500 laten pakken.
En de Floris-obsessie van Diégo is eng. Die oogjes erbij als hij over Floris praat.
Floris heeft wel pech wat dat betreft, ten eerste is het finale spel anders 4 personen (als dat zo blijft) en dus de kans weer minder plus iemand die de pest aan hem heeft als rat. Ik kan me zijn frustratie wel een beetje voorstellen. Aan de andere kant is het aan de Ratten de keus om een bondje uit te schakelen en ja dan kies je de sterkste. De vossen gaan die pole positie niet lang volhouden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Die Ratten hebben echt het buskruit niet uitgevonden. Ze hebben geen idee hoe ze dit spel moeten spelen. De bedoeling is nivellering, niet de nummer 1 laten spelen. Als je de kans hebt moet je die altijd uitsluiten, niet een voorsprong van bijna 500 laten pakken.
En de Floris-obsessie van Diégo is eng. Die oogjes erbij als hij over Floris praat.
Ik denk niet dat ze met zn vieren spelen. Want als de Ratten winnen speelt maar 1 Rat. Tegen iemand van een ander bondje. Toch?quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris heeft wel pech wat dat betreft, ten eerste is het finale spel anders 4 personen (als dat zo blijft) en dus de kans weer minder plus iemand die de pest aan hem heeft als rat. Ik kan me zijn frustratie wel een beetje voorstellen. Aan de andere kant is het aan de Ratten de keus om een bondje uit te schakelen en ja dan kies je de sterkste. De vossen gaan die pole positie niet lang volhouden.
Het zou slimmer van die 4 zijn om zich niet zo te laten kennen. Vooral ook die Angelo, dat is ook wel een beetje sneu.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris heeft wel pech wat dat betreft, ten eerste is het finale spel anders 4 personen (als dat zo blijft) en dus de kans weer minder plus iemand die de pest aan hem heeft als rat. Ik kan me zijn frustratie wel een beetje voorstellen. Aan de andere kant is het aan de Ratten de keus om een bondje uit te schakelen en ja dan kies je de sterkste. De vossen gaan die pole positie niet lang volhouden.
Kweet niet, er staat dat er één persoon de finale van de ratten kan spelen. Hoeveel er van een bondje van 4 er de finale mogen spelen weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze met zn vieren spelen. Want als de Ratten winnen speelt maar 1 Rat. Tegen iemand van een ander bondje. Toch?
Angelo laat zich meeslepen in de negatieve sfeer, dat is jammer. Ik vind Angelo wel ok. Lada Mercedes loopt de boel ook lekker op te fokken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou slimmer van die 4 zijn om zich niet zo te laten kennen. Vooral ook die Angelo, dat is ook wel een beetje sneu.
Ze kunnen om en om Slangen ander bondje, Slangen, ander bondje, etc...quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezuss volgende spel moet de ratten weer een ander bondje pakken.. ze komen allemaal aan de beurt, en volgende week weer, en die week daarna weer..
En dan nu beweren dat het bij hem nooit persoonlijk was.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:27 schreef schetterklep het volgende:
Ik heb wel meer gezien in al die maanden wat "niet eerlijk" was. En nu Flo ernstig boos maar die was ooit ook aan het stoken en anderen tabak door het toilet laten spoelen. En Julia heeft het nu wel eens goed want Flo heeft zich dat bezoek wel bewust af laten troggelen
Ik vind het ook wel best. 14 maanden lang jezelf heiliger voordoen dat je bent, dan kun je de pech hebben dat er eens nieuwe mensen binnen komen die niet meteen achter in je reet willen kruipen.quote:Op woensdag 19 november 2025 02:40 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel mooi juist en van lef getuige dat nieuwelingen, al dan niet aangespoord door de FEBO die Fleuris eens van repliek geven op een ludieke wijze. Meestal willen die nieuwelingen maar wat graag in een bondje 'met de grote Fleuris' omdat de winkans groter was in het verleden met hem in een bondje. Gelukkig geen schapen die 2 vooralsnog.
quote:Op woensdag 19 november 2025 09:17 schreef Giggio het volgende:
Moet toegeven: Floris had even tot 10 moeten tellen en gewoon niet reageren op die ratten, dan tref je die het meest.
Diégo vind ik gewoon een creap: grote waffel, lekker lijf maar weinig gepresteerd tot nu toe
Die gaat nog wel een keer onderuit of over de streep
Dit soort figuren verziekt voor mij het hele programma, als dit de nieuwe trend voor DB gaat worden haak ik vanzelf wel af.
Kijk liever naar een Roma die Floris probeert een spiegel voor te houden.
Spot on inderdaad. En je moet niet bij die spelers zijn maar bij de FEBO als er spelregels veranderen. Die nieuwe Ratten maken alleen maar gebruik van de mogelijkheid die ze geboden krijgen van de FEBO en gaan hier m.i. puik mee om. Nu even stilzitten als je geschoren wordt Fleuris, anders weet je waar de poort is...quote:Op woensdag 19 november 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel best. 14 maanden lang jezelf heiliger voordoen dat je bent, dan kun je de pech hebben dat er eens nieuwe mensen binnen komen die niet meteen achter in je reet willen kruipen.
Daarnaast, als je zelf koning bibber bent en een ander als het tegenzit 'motorisch gestoord' noemt en nu durft te jammeren over dingen persoonlijk maken, verdien je inderdaad een spiegel. Of gewoon je koffer, Roma erbij in, kunnen ze samen spiegels kopen
Lekker man!quote:Op woensdag 19 november 2025 10:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik zie net in een voorstukje dat die ratten aangeven dat de vossen geen enkele verdienopdracht gaan blokkeren. Ze willen dat Fatima en Erik de finale spelen gaven ze aan. Dus de ho*r uithangen werkt. Ik kijk niet meer want vind het niks aan, o twijk zulke ventjes in het echte leven ook. En waarom zou Fatima een finale verdienen terwijl ze geen punten binnen haalt
Ze ligt lekker bij hun blijkbaar, dat Mama zowat alle mannen daar af"piept" zal haar kijkende kindje wel begrijpen.. A working girl has to do what it has to doquote:Op woensdag 19 november 2025 10:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik zie net in een voorstukje dat die ratten aangeven dat de vossen geen enkele verdienopdracht gaan blokkeren. Ze willen dat Fatima en Erik de finale spelen gaven ze aan. Dus de ho*r uithangen werkt. Ik kijk niet meer want vind het niks aan, o twijk zulke ventjes in het echte leven ook. En waarom zou Fatima een finale verdienen terwijl ze geen punten binnen haalt
Mooi, dan wordt het Gieren, Slangen, Haaien, Slangen, Gieren, Slangen........quote:Op woensdag 19 november 2025 10:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Gaat niet lang duren todat Febo gaat ingrijpen, op deze manier het Spel uit balans trekkenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Mooi, dan wordt het Gieren, Slangen, Haaien, Slangen, Gieren, Slangen........
Genieton!
Oh, maar toen Floris met 1200 punten, meer dan 700 punten los stond van de nummer 2 was er geen probleem?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren todat Febo gaat ingrijpen, op deze manier het Spel uit balans trekken
Dit soort mensen haalt het niveau wel naar beneden, maar het is ook duidelijk dat je Angelo makkelijk een gele of rode kaart aan kunt smeren, door het bloed onder zijn nagels vandaan te halen. Want dat laatste mag! Maar dreigen, schelden of zelfs meppen, niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Oef die Angelo had ook een maandje nodig om z'n ware aard te laten zien, wat laat die gast zich kennen zeg.
Zie Lisa nog wel zeggen "hier Marlijn, neem 'm maar"
Nou ja, wegpesten vind ik ook niet nodig, maar als het spel eens wat harder gespeeld lijkt te worden (voor zover je het zo kunt noemen) en je reageert op deze manier ben je gewoon een droeftoeter.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit soort mensen haalt het niveau wel naar beneden, maar het is ook duidelijk dat je Angelo makkelijk een gele of rode kaart aan kunt smeren, door het bloed onder zijn nagels vandaan te halen. Want dat laatste mag! Maar dreigen, schelden of zelfs meppen, niet.
En zingen kan hij ook niet, blijkbaar een toebedeelde rol vanuit de FEBO omdat hij eigenlijk niets kan, dan bestempelen je maar als volkszanger.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Oef die Angelo had ook een maandje nodig om z'n ware aard te laten zien, wat laat die gast zich kennen zeg.
Zie Lisa nog wel zeggen "hier Marlijn, neem 'm maar"
Dat waren Floris zijn bondje's eigen verdienste..quote:Op woensdag 19 november 2025 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, maar toen Floris met 1200 punten, meer dan 700 punten los stond van de nummer 2 was er geen probleem?
Het spel is het spel. En de Febo heeft deze twist bedacht. Ze hadden ook kunnen zeggen dat de ratten alle bondjes even vaak moesten uitsluiten. Maar dat hebben ze niet gedaan.
Daarbij is het de eerste keer dat ze worden uitgesloten en hebben de Vossen ervan geprofiteerd door de opdracht wel te halen.
Het is ook van de zotte te stellen dat de Ratten 'verplicht' zijn degene die bovenaan staat te blokkeren, want "dan breng je het weer een beetje in balans". Ik kan me voorstellen als ze vermoeden zelf niet eerste te kunnen worden, dat ze een bondje gaan helpen met rattenstreken tegen degenen die in de buurt komen.
Mooie tv!
Heb het niet per se over wegpesten, maar het spel zo spelen dat hij bloedlink wordt. Die houdt zich niet in, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou ja, wegpesten vind ik ook niet nodig, maar als het spel eens wat harder gespeeld lijkt te worden (voor zover je het zo kunt noemen) en je reageert op deze manier ben je gewoon een droeftoeter.
Overigens meteen weer het idee opperen om de ratten uit te hongeren is ook vrij persoonlijk te noemen
De vossen hebben ook verdiend gewonnen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat waren Floris zijn bondje's eigen verdienste..
Volgens mij lieten de twee Ratten al aardig doorschemeren dat ze voor de chaos gaan en niet voor de ranking. Het boeit hun volgens mij niet of ze eerste of laatste worden. Zo kunnen ze dus meer bommetjes droppen, omdat teams die wel via het spel denken niet verwachten dat ze hen uitsluiten. Ik kan het mis hebben hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Er kwam zelfs nog een bondgenoten scheidsrechter om het te sussen. De eerste keer sinds het programma.quote:
Hoezo? Jij kent Diego niet eens in het echt. Jij hebt hem nog niet leren kennen. Wat een vooroordelen.quote:Op woensdag 19 november 2025 01:49 schreef kater1 het volgende:
Die Diego van de ratten vind ik een eng mannetje. Waarom zo'n hekel aan Floris, je ziet hem nu pas in het echt en nu kun je hem gaan leren kennen i.p.v. al die vooroordelen en 'we gaan hem kapotmaken'.
Ik zou dat ook doen. Puur om de Slangen dwars te zitten n.a.v. hun kinderachtige reacties.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Mooi, dan wordt het Gieren, Slangen, Haaien, Slangen, Gieren, Slangen........
Genieton!
Daar vrees ik ook voor. Ergens worden de spelregels aangepast.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren todat Febo gaat ingrijpen, op deze manier het Spel uit balans trekken
Haha ja, weet niet of die scheidsrechter nou zoveel indruk maakte; ze schreeuwden gewoon doorquote:Op woensdag 19 november 2025 13:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er kwam zelfs nog een bondgenoten scheidsrechter om het te sussen. De eerste keer sinds het programma.
(misschien vaker gebeurd buiten de uitzendingen om)
Oh ja, klopt. Die had volgens mij niet zo'n bondgenoten pakje aan, toch?quote:Op woensdag 19 november 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
Eerder werden trouwens Jorrit en Eduardo uit elkaar gehaald door een Febo mannetje, maar die moest wel nog eerst uit het Febo-hok komen en die kreeg een blur over z'n gezicht
Dat laatste zou jammer zijn. Het is natuurlijk wel zo dat als een van de ratten naar huis gaat, stel dat Fadi mammie te erg mist, dan moet er een nieuwe rat gekozen worden. Geen idee of Diego een maatje mag kiezen of dat de loods dat doet. In het laatste geval zou dat zomaar Angelo of Floris kunnen worden.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kent Diego niet eens in het echt. Jij hebt hem nog niet leren kennen. Wat een vooroordelen.
[..]
Ik zou dat ook doen. Puur om de Slangen dwars te zitten n.a.v. hun kinderachtige reacties.Als Rat kan je toch niet naar huis. En intussen zou ik Floris blijven inpeperen dat ie deze maand daar voor saus zit.
![]()
[..]
Daar vrees ik ook voor. Ergens worden de spelregels aangepast.
Geloof me maar dat ze van de Vossen eten krijgen. En ik heb ook niet de indruk dat de andere bondjes nu zo achter de Slangen staan, eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Heb begint wel heel kinderachtig te worden. Het is een spel en ze gaan mensen afstraffen omdat ze het spel spelen
Ze laten zich echt wel kennen zeg, EN die kop van Floris. Vind het echt een naar mannetje.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Geloof me maar dat ze van de Vossen eten krijgen. En ik heb ook niet de indruk dat de andere bondjes nu zo achter de Slangen staan, eigenlijk.
Dr. Bibber mocht met zijn mondje stapelen, die bibbert nietquote:Op woensdag 19 november 2025 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
De vossen hebben ook verdiend gewonnen.
Geloof ook niet dat Dr. Bibber het beter had gedaan en er is niets mis met het blokkeren van de Slangen.
Ja hij ging gelijk dreigen, ze hadden hem er gelijk uit moeten zetten.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Wel mooi, Jan gaf ze van repliek en deed wat deugdelijke woorden, maar zodra hij weg was barsten de boel alsnog los....
Zeker, Jan mag van mij nog wel wat meer zuigenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij ging gelijk dreigen, ze hadden hem er gelijk uit moeten zetten.
Vind het wel mooi van Jan hoe hij het aanpakte
Naar mannetje die Angelo? Goed dat hij gelijk werd aangepakt.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, Jan mag van mij nog wel wat meer zuigen
Ik vond dat "ik ga je pakken, kom dan.." wel leuk, dat geeft weer een lekker DGK gevoelquote:Op woensdag 19 november 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar mannetje die Angelo? Goed dat hij gelijk werd aangepakt.
Jammer geen waarschuwing bij een volgende keer moven
Ik vond het meer kinderachtig en niet tegen het spel kunnen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond dat "ik ga je pakken, kom dan.." wel leuk, dat geeft weer een lekker DGK gevoel
Ik snap niet waar dat Godcomplex vandaan komt. Het is een jongere van 22! Hoe bijzonder is hij?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze laten zich echt wel kennen zeg, EN die kop van Floris. Vind het echt een naar mannetje.
DIe ratten krijgen ook de opdracht om dit te doen. Het hoort bij het spel
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik snap niet waar dat Godcomplex vandaan komt. Het is een jongere van 22! Hoe bijzonder is hij?
Er zijn zelfs jongeren die hem imiteren, zelfde kapsel, zelfde kapsonemaniertjes. Vreselijk!!
Hij meent echt dat hij de baas is in de loods en wel even uit kan maken wie wel of niet de Ratten van eten mogen voorzien. Hij bepaalt dat gewoon niet!! Als de Vossen de Ratten voeren, eten de Ratten uit hun hand en worden ze niet geblokkeerd. Simpel genoeg. Als de Slangen of Haaien oproepen om de Ratten zonder eten te zetten, dan zijn ze zo snel mogelijk weer aan de beurt om geblokkeerd te worden.
En je geloofd nog steeds niet dan 'ie een levensgrote AlfaVeer in zijn reetje heeft zitten..cadeautje van Febo, zoveel aandacht dat ze hem straks wel dubbel moeten betalenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor.
Ik begrijp uberhaupt niet dat hij weer terug is gekomen. Heeft een relatie buiten, maar hij vindt daar zitten belangrijker en denkt heel wat te zijn. Ik moet hem niet
Ik snap niet dat mensen hun prive opgeven voor dit soort programma's helemaal niet als er kinderen of relaties in het spel zijnquote:Op woensdag 19 november 2025 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En je geloofd nog steeds niet dan 'ie een levensgrote AlfaVeer in zijn reetje heeft zitten..cadeautje van Febo, zoveel aandacht dat ze hem straks wel dubbel moeten betalen
Dat is het makkelijkst te verklaren.. de poen, niet die nul, nul kans op een ton maar de maandelijkse vergoeding en het contract wat ze tekenenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hun prive opgeven voor dit soort programma's helemaal niet als er kinderen of relaties in het spel zijn
"Kom dan" zei volgens mij Fadi. Als reactie op "pas maar op dat ik jou niet pak!" van Angelo.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond dat "ik ga je pakken, kom dan.." wel leuk, dat geeft weer een lekker DGK gevoel
De ratten hebben de opdracht om rattestreken uit te voeren, opdrachten vanuit de productie. Daar kunnen ze niets aan doen. De eerste streek was bezoek afpakken, Floris was zelf haantje de voorste om erom te vragen, als zijn wens dan voldaan wordt dan heb je geen reden tot klagen.( Ook de rest van het bondje moet hem aankijken en niet de ratten).quote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De eerste x dat Floris in DBG zat, kon ik hem moeilijk handelen. Ik vind hem nu echt heel anders dan die eerste periode en die Ratten vergeten dat ze ooit in een gewoon bondje zullen komen, als iemand ze wil. Ik begrijp wat de opdracht van de Ratten is, maar als je er zelf zit en eerst wordt je bezoek afgepakt, daarna een spel mag je niet meedoen, dan ben je pissed en dat mag.
Maar omdat het team van Floris pissed is, mag dat zo te lezen niet. Wat als het met de Vossen was gebeurd, hoe was Fatima dan tekeer gegaan, maar zij likt zich lekker bij de Ratten in, goed voorbeeld voor haar zoontje.
Heeft er al met 2 liggen wippen en de kale rat zal wel de volgende zijn.
Over Iedereen die zo reageerd zou hetzelfde zeggen of het ene of het andere team is. Ze krijgen nu eenmaal de opdracht om iets te doen.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De eerste x dat Floris in DBG zat, kon ik hem moeilijk handelen. Ik vind hem nu echt heel anders dan die eerste periode en die Ratten vergeten dat ze ooit in een gewoon bondje zullen komen, als iemand ze wil. Ik begrijp wat de opdracht van de Ratten is, maar als je er zelf zit en eerst wordt je bezoek afgepakt, daarna een spel mag je niet meedoen, dan ben je pissed en dat mag.
Maar omdat het team van Floris pissed is, mag dat zo te lezen niet. Wat als het met de Vossen was gebeurd, hoe was Fatima dan tekeer gegaan, maar zij likt zich lekker bij de Ratten in, goed voorbeeld voor haar zoontje.
Teleurstelling en boos zijn is ook onderdeel van een spel. Soms boos op jezelf, soms op een ander. Zo gaat het ook in de sport en is normale menselijke reactie, vooral in een opgesloten setting als in die loods zal het sneller naar boven komen en zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:17 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
De ratten hebben de opdracht om rattestreken uit te voeren, opdrachten vanuit de productie. Daar kunnen ze niets aan doen. De eerste streek was bezoek afpakken, Floris was zelf haantje de voorste om erom te vragen, als zijn wens dan voldaan wordt dan heb je geen reden tot klagen.( Ook de rest van het bondje moet hem aankijken en niet de ratten).
Met de spelen zijn als eerste de Haaien uitgesloten, daar hoor je niemand over.
Dat het bondje Floris nu wordt uitgesloten is ook onderdeel van het spel of zijn ze alleen maar tevreden als zij überhaupt niet uitgesloten worden????
Kortom ze worden boos omdat een ander het spel speelt
Ze gaan nog een stapje verderquote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat komt omdat hij op vakantie mocht, en alle commentaren kent.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zouden ze misschien wel willen, maar ze mogen niet 2x hetzelfde bondje uitsluiten, dus de slangen spelen de volgende keer gewoon weer mee.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:37 schreef spapaars het volgende:
Als de Ratten telkens weer een bondje mogen uitsluiten, spelen de Slangen deze maand geen enkele spel meer.
Dus komt elke bondje aan de beurt?quote:Op woensdag 19 november 2025 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zouden ze misschien wel willen, maar ze mogen niet 2x hetzelfde bondje uitsluiten, dus de slangen spelen de volgende keer gewoon weer mee.
Als de ratten zelf geen punten meer verdienen omdat het twee debielen zijn, zal hun gekregen uitsluitrecht ook niet lang meer durenben ik bangquote:Op woensdag 19 november 2025 18:37 schreef spapaars het volgende:
Als de Ratten telkens weer een bondje mogen uitsluiten, spelen de Slangen deze maand geen enkele spel meer.
Dat is aan de ratten, zolang ze maar niet 2x dezelfde achter elkaar pakken. Ze hebben de eerste keer de haaien uitgesloten, nu de slangen. Dus als ze bij de volgende weer de haaien doen en dan daarna weer de slangen kunnen ze de vossen en gieren onaangeraakt laten zeg maar.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus komt elke bondje aan de beurt?
Wat is de zin dan nog?
Lelystads-matrasquote:Op woensdag 19 november 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, Fatima gedraagt zich als superslet.
Net als met die lego.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
De zoekkunsten van Fatima zijn infaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |