Waarom?quote:
Niet gehaald is geen punten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:12 schreef schetterklep het volgende:
Denk vossen 250 en dan 150 door 3. Iedereen wat behalve slangen
Dat is ook de bedoeling, die zitten dwars.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Het is wel heel erg ZwarteRatteShow
Ik snap het wel, dat Febo nix kon die huidige club ½dooie ..quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, die zitten dwars.
Je weet dat groep Floor altijd weer bovenaan komt, dus tactisch begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ik persoonlijk vind dat Flo dit niet sportief opvat en Angelo hobbelt met hem mee, agressief mannetje en Mercedes precies hetzelfde.
De ratten moeten iemand uitsluiten en ja dan kan jij(jullie) diegenen zijn.
Dat denk je, dat is gewoon niet waar. Vaak genoeg dat het Floris bondje niet bovenaan eindigde.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet dat groep Floor altijd weer bovenaan komt, dus tactisch begrijp ik het wel.
Heeft de meeste finales gespeeld van allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk je, dat is gewoon niet waar. Vaak genoeg dat het Floris bondje niet bovenaan eindigde.
Ja als je er een jaar zit.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft de meeste finales gespeeld van allemaal.
Dat weer wel, ik ben benieuwd wanneer de Rattewissel gaat komen, dit nog 3 weken zo gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Febo kan zich in de handen wrijven, de opzet van de Ratten is na 2 opdrachten al zeer effectief gebleken!
Waarom niet? Maanden lang gezever van Roma en die eeuwige ruzies van Demi en Geert vonden ze ook primaquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat weer wel, ik ben benieuwd wanneer de Rattewissel gaat komen, dit nog 3 weken zo gaat 'm niet worden
Op dat gezever had Febo geen invloed, op wie Rat mag spelen wel, dat zal binnenkort wel blijken, niets liever dan een jankmuiltje wisselen met een Ratquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waarom niet? Maanden lang gezever van Roma en die eeuwige ruzies van Demi en Geert vonden ze ook prima
Het is niet zoals bij de zwarte schapen, er is niks gezegd over een rattenwissel. Tenzij Febo er een brief in gooit blijven zij gewoon ratten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op dat gezever had Febo geen invloed, op wie Rat mag spelen wel, dat zal binnenkort wel blijken, niets liever dan een jankmuiltje wisselen met een Rat
SPOILER: uitleg rattenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |