Ze laten zich echt wel kennen zeg, EN die kop van Floris. Vind het echt een naar mannetje.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Geloof me maar dat ze van de Vossen eten krijgen. En ik heb ook niet de indruk dat de andere bondjes nu zo achter de Slangen staan, eigenlijk.
Dr. Bibber mocht met zijn mondje stapelen, die bibbert nietquote:Op woensdag 19 november 2025 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
De vossen hebben ook verdiend gewonnen.
Geloof ook niet dat Dr. Bibber het beter had gedaan en er is niets mis met het blokkeren van de Slangen.
Ja hij ging gelijk dreigen, ze hadden hem er gelijk uit moeten zetten.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Wel mooi, Jan gaf ze van repliek en deed wat deugdelijke woorden, maar zodra hij weg was barsten de boel alsnog los....
Zeker, Jan mag van mij nog wel wat meer zuigenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij ging gelijk dreigen, ze hadden hem er gelijk uit moeten zetten.
Vind het wel mooi van Jan hoe hij het aanpakte
Naar mannetje die Angelo? Goed dat hij gelijk werd aangepakt.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, Jan mag van mij nog wel wat meer zuigen
Ik vond dat "ik ga je pakken, kom dan.." wel leuk, dat geeft weer een lekker DGK gevoelquote:Op woensdag 19 november 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar mannetje die Angelo? Goed dat hij gelijk werd aangepakt.
Jammer geen waarschuwing bij een volgende keer moven
Ik vond het meer kinderachtig en niet tegen het spel kunnen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond dat "ik ga je pakken, kom dan.." wel leuk, dat geeft weer een lekker DGK gevoel
Ik snap niet waar dat Godcomplex vandaan komt. Het is een jongere van 22! Hoe bijzonder is hij?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze laten zich echt wel kennen zeg, EN die kop van Floris. Vind het echt een naar mannetje.
DIe ratten krijgen ook de opdracht om dit te doen. Het hoort bij het spel
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik snap niet waar dat Godcomplex vandaan komt. Het is een jongere van 22! Hoe bijzonder is hij?
Er zijn zelfs jongeren die hem imiteren, zelfde kapsel, zelfde kapsonemaniertjes. Vreselijk!!
Hij meent echt dat hij de baas is in de loods en wel even uit kan maken wie wel of niet de Ratten van eten mogen voorzien. Hij bepaalt dat gewoon niet!! Als de Vossen de Ratten voeren, eten de Ratten uit hun hand en worden ze niet geblokkeerd. Simpel genoeg. Als de Slangen of Haaien oproepen om de Ratten zonder eten te zetten, dan zijn ze zo snel mogelijk weer aan de beurt om geblokkeerd te worden.
En je geloofd nog steeds niet dan 'ie een levensgrote AlfaVeer in zijn reetje heeft zitten..cadeautje van Febo, zoveel aandacht dat ze hem straks wel dubbel moeten betalenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor.
Ik begrijp uberhaupt niet dat hij weer terug is gekomen. Heeft een relatie buiten, maar hij vindt daar zitten belangrijker en denkt heel wat te zijn. Ik moet hem niet
Ik snap niet dat mensen hun prive opgeven voor dit soort programma's helemaal niet als er kinderen of relaties in het spel zijnquote:Op woensdag 19 november 2025 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En je geloofd nog steeds niet dan 'ie een levensgrote AlfaVeer in zijn reetje heeft zitten..cadeautje van Febo, zoveel aandacht dat ze hem straks wel dubbel moeten betalen
Dat is het makkelijkst te verklaren.. de poen, niet die nul, nul kans op een ton maar de maandelijkse vergoeding en het contract wat ze tekenenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hun prive opgeven voor dit soort programma's helemaal niet als er kinderen of relaties in het spel zijn
"Kom dan" zei volgens mij Fadi. Als reactie op "pas maar op dat ik jou niet pak!" van Angelo.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond dat "ik ga je pakken, kom dan.." wel leuk, dat geeft weer een lekker DGK gevoel
De ratten hebben de opdracht om rattestreken uit te voeren, opdrachten vanuit de productie. Daar kunnen ze niets aan doen. De eerste streek was bezoek afpakken, Floris was zelf haantje de voorste om erom te vragen, als zijn wens dan voldaan wordt dan heb je geen reden tot klagen.( Ook de rest van het bondje moet hem aankijken en niet de ratten).quote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De eerste x dat Floris in DBG zat, kon ik hem moeilijk handelen. Ik vind hem nu echt heel anders dan die eerste periode en die Ratten vergeten dat ze ooit in een gewoon bondje zullen komen, als iemand ze wil. Ik begrijp wat de opdracht van de Ratten is, maar als je er zelf zit en eerst wordt je bezoek afgepakt, daarna een spel mag je niet meedoen, dan ben je pissed en dat mag.
Maar omdat het team van Floris pissed is, mag dat zo te lezen niet. Wat als het met de Vossen was gebeurd, hoe was Fatima dan tekeer gegaan, maar zij likt zich lekker bij de Ratten in, goed voorbeeld voor haar zoontje.
Heeft er al met 2 liggen wippen en de kale rat zal wel de volgende zijn.
Over Iedereen die zo reageerd zou hetzelfde zeggen of het ene of het andere team is. Ze krijgen nu eenmaal de opdracht om iets te doen.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De eerste x dat Floris in DBG zat, kon ik hem moeilijk handelen. Ik vind hem nu echt heel anders dan die eerste periode en die Ratten vergeten dat ze ooit in een gewoon bondje zullen komen, als iemand ze wil. Ik begrijp wat de opdracht van de Ratten is, maar als je er zelf zit en eerst wordt je bezoek afgepakt, daarna een spel mag je niet meedoen, dan ben je pissed en dat mag.
Maar omdat het team van Floris pissed is, mag dat zo te lezen niet. Wat als het met de Vossen was gebeurd, hoe was Fatima dan tekeer gegaan, maar zij likt zich lekker bij de Ratten in, goed voorbeeld voor haar zoontje.
Teleurstelling en boos zijn is ook onderdeel van een spel. Soms boos op jezelf, soms op een ander. Zo gaat het ook in de sport en is normale menselijke reactie, vooral in een opgesloten setting als in die loods zal het sneller naar boven komen en zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:17 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
De ratten hebben de opdracht om rattestreken uit te voeren, opdrachten vanuit de productie. Daar kunnen ze niets aan doen. De eerste streek was bezoek afpakken, Floris was zelf haantje de voorste om erom te vragen, als zijn wens dan voldaan wordt dan heb je geen reden tot klagen.( Ook de rest van het bondje moet hem aankijken en niet de ratten).
Met de spelen zijn als eerste de Haaien uitgesloten, daar hoor je niemand over.
Dat het bondje Floris nu wordt uitgesloten is ook onderdeel van het spel of zijn ze alleen maar tevreden als zij überhaupt niet uitgesloten worden????
Kortom ze worden boos omdat een ander het spel speelt
Ze gaan nog een stapje verderquote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat komt omdat hij op vakantie mocht, en alle commentaren kent.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zouden ze misschien wel willen, maar ze mogen niet 2x hetzelfde bondje uitsluiten, dus de slangen spelen de volgende keer gewoon weer mee.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:37 schreef spapaars het volgende:
Als de Ratten telkens weer een bondje mogen uitsluiten, spelen de Slangen deze maand geen enkele spel meer.
Dus komt elke bondje aan de beurt?quote:Op woensdag 19 november 2025 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zouden ze misschien wel willen, maar ze mogen niet 2x hetzelfde bondje uitsluiten, dus de slangen spelen de volgende keer gewoon weer mee.
Als de ratten zelf geen punten meer verdienen omdat het twee debielen zijn, zal hun gekregen uitsluitrecht ook niet lang meer durenben ik bangquote:Op woensdag 19 november 2025 18:37 schreef spapaars het volgende:
Als de Ratten telkens weer een bondje mogen uitsluiten, spelen de Slangen deze maand geen enkele spel meer.
Dat is aan de ratten, zolang ze maar niet 2x dezelfde achter elkaar pakken. Ze hebben de eerste keer de haaien uitgesloten, nu de slangen. Dus als ze bij de volgende weer de haaien doen en dan daarna weer de slangen kunnen ze de vossen en gieren onaangeraakt laten zeg maar.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus komt elke bondje aan de beurt?
Wat is de zin dan nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |