abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219295981
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:17 schreef Giggio het volgende:
Moet toegeven: Floris had even tot 10 moeten tellen en gewoon niet reageren op die ratten, dan tref je die het meest.

Diégo vind ik gewoon een creap: grote waffel, lekker lijf maar weinig gepresteerd tot nu toe
Die gaat nog wel een keer onderuit of over de streep

Dit soort figuren verziekt voor mij het hele programma, als dit de nieuwe trend voor DB gaat worden haak ik vanzelf wel af.

Kijk liever naar een Roma die Floris probeert een spiegel voor te houden.
:)
Allemaal cabaretteketet!
pi_219295994
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel best. 14 maanden lang jezelf heiliger voordoen dat je bent, dan kun je de pech hebben dat er eens nieuwe mensen binnen komen die niet meteen achter in je reet willen kruipen.

Daarnaast, als je zelf koning bibber bent en een ander als het tegenzit 'motorisch gestoord' noemt en nu durft te jammeren over dingen persoonlijk maken, verdien je inderdaad een spiegel. Of gewoon je koffer, Roma erbij in, kunnen ze samen spiegels kopen ^O^
Spot on inderdaad. En je moet niet bij die spelers zijn maar bij de FEBO als er spelregels veranderen. Die nieuwe Ratten maken alleen maar gebruik van de mogelijkheid die ze geboden krijgen van de FEBO en gaan hier m.i. puik mee om. Nu even stilzitten als je geschoren wordt Fleuris, anders weet je waar de poort is... :W
Allemaal cabaretteketet!
pi_219296008
Ik zie net in een voorstukje dat die ratten aangeven dat de vossen geen enkele verdienopdracht gaan blokkeren. Ze willen dat Fatima en Erik de finale spelen gaven ze aan. Dus de ho*r uithangen werkt. Ik kijk niet meer want vind het niks aan, o twijk zulke ventjes in het echte leven ook. En waarom zou Fatima een finale verdienen terwijl ze geen punten binnen haalt
pi_219296011
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,8 Marktaandeel: 13,5 Kijkcijfer: 633.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19

En maar liefst 615.000 lineaire kijkers keken gisteren naar de woestboze Fleuris die op zijn teentjes getrapt was dat zijn bondje werd uitgesloten van deelname aan de proef. _O_ *O*
Allemaal cabaretteketet!
pi_219296014
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik zie net in een voorstukje dat die ratten aangeven dat de vossen geen enkele verdienopdracht gaan blokkeren. Ze willen dat Fatima en Erik de finale spelen gaven ze aan. Dus de ho*r uithangen werkt. Ik kijk niet meer want vind het niks aan, o twijk zulke ventjes in het echte leven ook. En waarom zou Fatima een finale verdienen terwijl ze geen punten binnen haalt
Lekker man! ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 19 november 2025 @ 11:26:44 #126
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219296179
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ze ligt lekker bij hun blijkbaar, dat Mama zowat alle mannen daar af"piept" zal haar kijkende kindje wel begrijpen.. A working girl has to do what it has to do ;)
  woensdag 19 november 2025 @ 11:33:40 #127
3542 Gia
User under construction
pi_219296234
quote:
Mooi, dan wordt het Gieren, Slangen, Haaien, Slangen, Gieren, Slangen........
Genieton! *O*
pi_219296253
Oef die Angelo had ook een maandje nodig om z'n ware aard te laten zien, wat laat die gast zich kennen zeg.

Zie Lisa nog wel zeggen "hier Marlijn, neem 'm maar" _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 19 november 2025 @ 11:40:10 #129
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219296272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Genieton! *O*
Gaat niet lang duren todat Febo gaat ingrijpen, op deze manier het Spel uit balans trekken :{
  woensdag 19 november 2025 @ 11:49:51 #130
3542 Gia
User under construction
pi_219296330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Gaat niet lang duren todat Febo gaat ingrijpen, op deze manier het Spel uit balans trekken :{
Oh, maar toen Floris met 1200 punten, meer dan 700 punten los stond van de nummer 2 was er geen probleem?

Het spel is het spel. En de Febo heeft deze twist bedacht. Ze hadden ook kunnen zeggen dat de ratten alle bondjes even vaak moesten uitsluiten. Maar dat hebben ze niet gedaan.
Daarbij is het de eerste keer dat ze worden uitgesloten en hebben de Vossen ervan geprofiteerd door de opdracht wel te halen.
Het is ook van de zotte te stellen dat de Ratten 'verplicht' zijn degene die bovenaan staat te blokkeren, want "dan breng je het weer een beetje in balans". Ik kan me voorstellen als ze vermoeden zelf niet eerste te kunnen worden, dat ze een bondje gaan helpen met rattenstreken tegen degenen die in de buurt komen.

Mooie tv!
  woensdag 19 november 2025 @ 11:52:07 #131
3542 Gia
User under construction
pi_219296344
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Oef die Angelo had ook een maandje nodig om z'n ware aard te laten zien, wat laat die gast zich kennen zeg.

Dit soort mensen haalt het niveau wel naar beneden, maar het is ook duidelijk dat je Angelo makkelijk een gele of rode kaart aan kunt smeren, door het bloed onder zijn nagels vandaan te halen. Want dat laatste mag! Maar dreigen, schelden of zelfs meppen, niet.
pi_219296492
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit soort mensen haalt het niveau wel naar beneden, maar het is ook duidelijk dat je Angelo makkelijk een gele of rode kaart aan kunt smeren, door het bloed onder zijn nagels vandaan te halen. Want dat laatste mag! Maar dreigen, schelden of zelfs meppen, niet.
Nou ja, wegpesten vind ik ook niet nodig, maar als het spel eens wat harder gespeeld lijkt te worden (voor zover je het zo kunt noemen) en je reageert op deze manier ben je gewoon een droeftoeter.

Overigens meteen weer het idee opperen om de ratten uit te hongeren is ook vrij persoonlijk te noemen :')
pi_219296508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:

En zingen kan hij ook niet, blijkbaar een toebedeelde rol vanuit de FEBO omdat hij eigenlijk niets kan, dan bestempelen je maar als volkszanger.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219296514
  woensdag 19 november 2025 @ 12:16:49 #135
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219296527
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Oh, maar toen Floris met 1200 punten, meer dan 700 punten los stond van de nummer 2 was er geen probleem?

Het spel is het spel. En de Febo heeft deze twist bedacht. Ze hadden ook kunnen zeggen dat de ratten alle bondjes even vaak moesten uitsluiten. Maar dat hebben ze niet gedaan.
Daarbij is het de eerste keer dat ze worden uitgesloten en hebben de Vossen ervan geprofiteerd door de opdracht wel te halen.
Het is ook van de zotte te stellen dat de Ratten 'verplicht' zijn degene die bovenaan staat te blokkeren, want "dan breng je het weer een beetje in balans". Ik kan me voorstellen als ze vermoeden zelf niet eerste te kunnen worden, dat ze een bondje gaan helpen met rattenstreken tegen degenen die in de buurt komen.

Mooie tv!
Dat waren Floris zijn bondje's eigen verdienste..
  woensdag 19 november 2025 @ 12:26:42 #136
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219296593
½ Gouden Kooitje is al in de maak ;)
  woensdag 19 november 2025 @ 12:32:41 #137
3542 Gia
User under construction
pi_219296652
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:11 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nou ja, wegpesten vind ik ook niet nodig, maar als het spel eens wat harder gespeeld lijkt te worden (voor zover je het zo kunt noemen) en je reageert op deze manier ben je gewoon een droeftoeter.

Overigens meteen weer het idee opperen om de ratten uit te hongeren is ook vrij persoonlijk te noemen :')
Heb het niet per se over wegpesten, maar het spel zo spelen dat hij bloedlink wordt. Die houdt zich niet in, dat lijkt me duidelijk.

Ik heb het idee dat vooral Diego een hekel heeft aan het gedrag van Floris en beseft dat hij nu de macht heeft om hem flink te naaien. Door strategisch bondjes te blokkeren ervoor te zorgen dat Floris niet in de finale kan komen, no matter hoeveel uren hij gaat zitten studeren.
  woensdag 19 november 2025 @ 12:33:28 #138
3542 Gia
User under construction
pi_219296658
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat waren Floris zijn bondje's eigen verdienste..
De vossen hebben ook verdiend gewonnen.
Geloof ook niet dat Dr. Bibber het beter had gedaan en er is niets mis met het blokkeren van de Slangen.
pi_219296776
Wel mooi, Jan gaf ze van repliek en deed wat deugdelijke woorden, maar zodra hij weg was barsten de boel alsnog los....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219296784
Ook Lovereality en de reacties die ze plaatsen van de socials gaan ook weer alle kanten op: https://lovereality.nl/ro(...)-en-kan-gewoon-niet/ 8)7 Idioten. https://lovereality.nl/zo(...)-uitbarsting-floris/
Allemaal cabaretteketet!
pi_219296842
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Die Ratten hebben echt het buskruit niet uitgevonden. Ze hebben geen idee hoe ze dit spel moeten spelen. De bedoeling is nivellering, niet de nummer 1 laten spelen. Als je de kans hebt moet je die altijd uitsluiten, niet een voorsprong van bijna 500 laten pakken.
Volgens mij lieten de twee Ratten al aardig doorschemeren dat ze voor de chaos gaan en niet voor de ranking. Het boeit hun volgens mij niet of ze eerste of laatste worden. Zo kunnen ze dus meer bommetjes droppen, omdat teams die wel via het spel denken niet verwachten dat ze hen uitsluiten. Ik kan het mis hebben hoor.
All those angels with their wings glued on.
pi_219296857
quote:
Er kwam zelfs nog een bondgenoten scheidsrechter om het te sussen. De eerste keer sinds het programma.
(misschien vaker gebeurd buiten de uitzendingen om) _O-
pi_219296863
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 01:49 schreef kater1 het volgende:
Die Diego van de ratten vind ik een eng mannetje. Waarom zo'n hekel aan Floris, je ziet hem nu pas in het echt en nu kun je hem gaan leren kennen i.p.v. al die vooroordelen en 'we gaan hem kapotmaken'.
Hoezo? Jij kent Diego niet eens in het echt. Jij hebt hem nog niet leren kennen. Wat een vooroordelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Genieton! *O*
Ik zou dat ook doen. Puur om de Slangen dwars te zitten n.a.v. hun kinderachtige reacties. :7 Als Rat kan je toch niet naar huis. En intussen zou ik Floris blijven inpeperen dat ie deze maand daar voor saus zit. :6 :+

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Daar vrees ik ook voor. Ergens worden de spelregels aangepast.
Hotapnyc
pi_219296889
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:06 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Er kwam zelfs nog een bondgenoten scheidsrechter om het te sussen. De eerste keer sinds het programma.
(misschien vaker gebeurd buiten de uitzendingen om) _O-
Haha ja, weet niet of die scheidsrechter nou zoveel indruk maakte; ze schreeuwden gewoon door :')

Eerder werden trouwens Jorrit en Eduardo uit elkaar gehaald door een Febo mannetje, maar die moest wel nog eerst uit het Febo-hok komen en die kreeg een blur over z'n gezicht :D
pi_219297141
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
Eerder werden trouwens Jorrit en Eduardo uit elkaar gehaald door een Febo mannetje, maar die moest wel nog eerst uit het Febo-hok komen en die kreeg een blur over z'n gezicht
Oh ja, klopt. Die had volgens mij niet zo'n bondgenoten pakje aan, toch?
Misschien was het een echte beveiliger of iemand van de productie en niet zo'n scheidsrechtertje.

Deze maand gaat in ieder geval een heftige cyclus worden met veel boze en huilende mensen. :X
pi_219297184
Tot nu toe vind ik dat Ratten bondje echt een gouden vondst met de juiste deelnemers die dit moeten doen. Hopelijk houden ze dit er in, maar vrees met grote vrezen dat dit een eenmalig experiment is voor 1 cyclus. Maar dan snap ik niets meer van dit programma. Als je wat veranderd moet je dat voorzichtig doen anders schaad je het programma er mee met als gevolg minder kijkers. Of je veranderd het maar dan permanent anders moet je er gewoon niet aan beginnen. Never change a winning team immers en don't fix if it ain't broke. Dus hopelijk pakken ze hem nu door hier mee en dat geld ook voor de finale natuurlijk die vorige cyclus met alle 4 de bondgenoten gedaan werd van het winnende team.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 14:11:02 #147
388664 crew  Dotteke
pi_219297241
Ik ben aan het terug kijken wat een stel zzielepieten zegt die slangen. Het is een spel ze moeten kiezen
Wat laten Floris en die andere ( weet zijn naam niet) zich kennen zeg _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 14:12:14 #148
388664 crew  Dotteke
pi_219297247
Heb begint wel heel kinderachtig te worden. Het is een spel en ze gaan mensen afstraffen omdat ze het spel spelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 19 november 2025 @ 14:43:14 #149
3542 Gia
User under construction
pi_219297605
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:07 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Hoezo? Jij kent Diego niet eens in het echt. Jij hebt hem nog niet leren kennen. Wat een vooroordelen.
[..]
Ik zou dat ook doen. Puur om de Slangen dwars te zitten n.a.v. hun kinderachtige reacties. :7 Als Rat kan je toch niet naar huis. En intussen zou ik Floris blijven inpeperen dat ie deze maand daar voor saus zit. :6 :+
[..]
Daar vrees ik ook voor. Ergens worden de spelregels aangepast.
Dat laatste zou jammer zijn. Het is natuurlijk wel zo dat als een van de ratten naar huis gaat, stel dat Fadi mammie te erg mist, dan moet er een nieuwe rat gekozen worden. Geen idee of Diego een maatje mag kiezen of dat de loods dat doet. In het laatste geval zou dat zomaar Angelo of Floris kunnen worden.
  woensdag 19 november 2025 @ 14:45:16 #150
3542 Gia
User under construction
pi_219297616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Heb begint wel heel kinderachtig te worden. Het is een spel en ze gaan mensen afstraffen omdat ze het spel spelen
Geloof me maar dat ze van de Vossen eten krijgen. En ik heb ook niet de indruk dat de andere bondjes nu zo achter de Slangen staan, eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')