Glas? Welk glas? Ik weet van niksquote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ruim je eerst het glas op?
Is al gebeurd. Toen ik vannacht langskwam zag ik dat het een ravage was en heb ik het glas alvast opgeruimd. Stel je voor dat iemand 's nachts naar het toilet gaat en per ongeluk in het glas stapt... Dat moet je niet willen.quote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ruim je eerst het glas op?
Fijn dat je dat gedaan hebt.quote:Op zondag 23 november 2025 12:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Toen ik vannacht langskwam zag ik dat het een ravage was en heb ik het glas alvast opgeruimd. Stel je voor dat iemand 's nachts naar het toilet gaat en per ongeluk in het glas stapt... Dat moet je niet willen.
Geen probleem! Ik stel voor dat jij de dader terechtwijst.quote:Op zondag 23 november 2025 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat je dat gedaan hebt.
Wel lullig voor je manquote:Op zondag 23 november 2025 18:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg mn tenen zijn bevroren volgens mij. Ik was mee naar Feyenoord NEC, moest me inhouden met juichen, heb me warm proberen te houden met kopjes thee maar wat een top wedstrijd was dit![]()
Morgen glibberen naar kantoorquote:Op zondag 23 november 2025 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hier regent het al de hele dag, wat leuk gaat worden als het straks gaat vriezen in de nacht.
NM ging net al bijna onderuit in onze eigen tuinquote:Op zondag 23 november 2025 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hier regent het al de hele dag, wat leuk gaat worden als het straks gaat vriezen in de nacht.
Nee joh, het gaat dooien vannachtquote:Op zondag 23 november 2025 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen glibberen naar kantoor![]()
Maar voor @Roger_Epiales is de nacht onze ochtend.quote:
quote:
Dit, hier ook.quote:Op zondag 23 november 2025 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier wordt het 0 vannacht, vorst aan de grond kan best
Met 7-1 verliezen kan de beste overkomen.quote:
Die Ajax-vrouwen kunnen er geen reet van bij het badmintonnen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met 7-1 verliezen kan de beste overkomen.
Ja die is met vrienden enigszins sjacherijnig naar de kroeg gegaan.quote:Op zondag 23 november 2025 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel lullig voor je man
Maar GO NEC
Maar bij Luctor niet, hij zit aan de relatief warme zeequote:Op zondag 23 november 2025 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2025 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar bij Luctor niet, hij zit aan de relatief warme zee
quote:Op zondag 23 november 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou nu 6 graden moeten zijn buiten.![]()
Zo warm is het nog niet geweest vandaag.
Gaat het zo slecht met het Belgische koningshuis?quote:Op zondag 23 november 2025 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Erg populair zijn die niet inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2025 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht met het Belgische koningshuis?
Alleen maar vanwege een buitenechtelijk kind hier en daar? Prins Bernhard zou daarom lachenquote:Op zondag 23 november 2025 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Erg populair zijn die niet inderdaad.
Het is vooral een Franstalige hobby.quote:Op zondag 23 november 2025 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege een buitenechtelijk kind hier en daar? Prins Bernhard zou daarom lachen
Fondue?quote:Op zondag 23 november 2025 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is vooral een Franstalige hobby.
Als je nou harder rijdt ben je eerder thuis en heb je er minder lang last vanquote:Op zondag 23 november 2025 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest net rijden in het pikkedonker met vallende sneeuw. Dat was best griezelig
Toen ik afgelopen week in Groningen was kwam ik er ook achter dat de lantaarnpaal daar nog moet worden uitgevonden...quote:Op zondag 23 november 2025 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest net rijden in het pikkedonker met vallende sneeuw. Dat was best griezelig
Ah dus jij was diegene die mij nog gevaarlijk inhaalde.quote:Op zondag 23 november 2025 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je nou harder rijdt ben je eerder thuis en heb je er minder lang last van
Ik dacht het al een beetje te zien!quote:Op maandag 24 november 2025 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Random cravings.
Ben je zwanger?
En dat zal hem lukken.quote:Op maandag 24 november 2025 10:34 schreef zorro28 het volgende:
Goedemorgen
Wij hebben een vogelvoederhuisje speciaal voor kleine vogels zoals de koolmees. Zag ik daar net eerst een kraai en toen een ekster bij zitten. Die ekster kan er niet een fatsoenlijk bij, die moet gewoon aan vogelyoga doen om er in te passen
Ik zou voorzichtig zijn, het kan ook gewoon dikheid zijn.quote:Op maandag 24 november 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht het al een beetje te zien!
Haha nee, zó snel dik wordt niemand zonder zwanger te zijn hoor.quote:Op maandag 24 november 2025 12:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou voorzichtig zijn, het kan ook gewoon dikheid zijn.
Ohh is dat deze week. Meteen opgezet!quote:Op maandag 24 november 2025 12:10 schreef Fred_B het volgende:
De Evergreen lijst is weer genot ondertussen!
Precies op tijd voor France Gall!quote:Op maandag 24 november 2025 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh is dat deze week. Meteen opgezet!
quote:Op maandag 24 november 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht het al een beetje te zien!
Hier eet de eekhoorn veel van het vogelvoer op. Die klimt via de "eekhoornbestendige" voederpaal omhoogquote:Op maandag 24 november 2025 10:34 schreef zorro28 het volgende:
Goedemorgen
Wij hebben een vogelvoederhuisje speciaal voor kleine vogels zoals de koolmees. Zag ik daar net eerst een kraai en toen een ekster bij zitten. Die ekster kan er niet een fatsoenlijk bij, die moet gewoon aan vogelyoga doen om er in te passen
Wij hebben hem hier thuis ook de hele dag al opstaan. En morgen is mijn Gen Z collega er niet, dus dan gaat hij ook op kantoor lekker aanquote:Op maandag 24 november 2025 12:10 schreef Fred_B het volgende:
De Evergreen lijst is weer genot ondertussen!
Ik ben iig thuis, maar ik kan niet voor de rest spreken.quote:
Ok, de rest is dus niet bij jou thuis en niet bij mij thuis. Dat scheelt al heel veel zoekwerk!quote:Op maandag 24 november 2025 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben iig thuis, maar ik kan niet voor de rest spreken.
En als ik moest gokken zou ik zeggen dat Luctor in TV rondhangt.quote:Op maandag 24 november 2025 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, de rest is dus niet bij jou thuis en niet bij mij thuis. Dat scheelt al heel veel zoekwerk!
quote:Op maandag 24 november 2025 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als ik moest gokken zou ik zeggen dat Luctor in TV rondhangt.
Oh, niemand. Het kwam ineens zo in me op.quote:Op maandag 24 november 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wie heeft mij verraden?
Dit vertrouw ik niet helemaal.quote:Op maandag 24 november 2025 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, niemand. Het kwam ineens zo in me op.
Luctor is being Hunted door jouquote:Op maandag 24 november 2025 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, niemand. Het kwam ineens zo in me op.
Was het een training, of voor het echie?quote:Op maandag 24 november 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
Waar zijn jullie![]()
Ik was op de tennisbaan. Wat was ik slecht. Ik geef mezelf een 3. Want ik had 2 prachtige forehands en dan nog een 1 voor de moeite erbij
Dat mag, toch is het zo.quote:Op maandag 24 november 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit vertrouw ik niet helemaal.
oehquote:Op maandag 24 november 2025 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat mag, toch is het zo.
Het is niet dat ik camerabeelden kan opvragen van jouw locatie of zo.![]()
Trouwens, het labeltje van je shirt steekt een beetje uit, misschien even terug in je kraag stoppen.![]()
Gewoon voor de fun, maar er was dus weinig lol aanquote:Op maandag 24 november 2025 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was het een training, of voor het echie?
Ik wilde net gaan douchenquote:Op maandag 24 november 2025 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat mag, toch is het zo.
Het is niet dat ik camerabeelden kan opvragen van jouw locatie of zo.![]()
Trouwens, het labeltje van je shirt steekt een beetje uit, misschien even terug in je kraag stoppen.![]()
Ow. Dan kan dit een keer gebeurenquote:Op maandag 24 november 2025 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon voor de fun, maar er was dus weinig lol aan
Blijven fietsen voor stroom!quote:Op maandag 24 november 2025 22:12 schreef NailQueen het volgende:
* doet de stroom weer aan
Ah daar is het knopje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest er zo in het donker opeens aan denken
Fuck the EBU
Ja, Luctor lijkt ineens iets tegen licht te hebben.quote:
Nou dan ga ik maar slapen.quote:Op maandag 24 november 2025 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Luctor lijkt ineens iets tegen licht te hebben.
quote:Op maandag 24 november 2025 22:22 schreef Yesse het volgende:
Is iedereen al klaar voor het noodpakket morgenIk ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest er zo in het donker opeens aan denken![]()
Ik was naar de toneelclubquote:Op maandag 24 november 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
Waar zijn jullie![]()
Ik was op de tennisbaan. Wat was ik slecht. Ik geef mezelf een 3. Want ik had 2 prachtige forehands en dan nog een 1 voor de moeite erbij
quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:50 schreef NailQueen het volgende:
Slecht begin van de ochtend. Mijn auto start niet goed op. De ANWB is onderweg.
Dynamo kapot. Hij staat nu bij de garage vlakbij mijn werk. Maar ik kan hem morgen pas ophalen. Mijn auto heeft in september nog onderhoud gehad vanwege kapotte katalysator. Dat waren ook flinke kostenquote:Op dinsdag 25 november 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hopelijk is het iets simpels.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dynamo kapot. Hij staat nu bij de garage vlakbij mijn werk. Maar ik kan hem morgen pas ophalen. Mijn auto heeft in september nog onderhoud gehad vanwege kapotte katalysator. Dat waren ook flinke kosten
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Collega is gelukkig zo lief om mij thuis te brengen en morgen op te halen.
Gewoon om je collega's te shockeren zou ik dat lied over haar kont kiezen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Wij hebben op ons werk altijd een interne top 2000. Ik maak mijn top 10 daarvoor met alleen artiesten die ik live heb gezien dat jaar. Maar is weer lastig hoor om te kiezen... Ik weet nog niet of Erika t gaat halen.
Heb je geen noodpakketquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:32 schreef NailQueen het volgende:
Omdat ik nu geen auto heb moet ik mijn parttime dag verschuiven. Gisteren moest ik een pakketje ophalen bij de lidl en dacht ik verder niets nodig te hebben. Nu zit ik te bedenken welke restjes ik nog in de diepvries heb voor de komende dagen
Ik heb ook totaal geen productiviteit vandaag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:50 schreef Arizona het volgende:
Ik ben vandaag aan het lamballen op kantoor. Ik heb nog genoeg werk liggen, maar niks wat ik perse vandaag moet doen![]()
Lekker, even zo’n dagje. Donderdag wordt het weer strijden dus.
Dan zijn we al met z`n drieën.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen productiviteit vandaag.
Misschien wel de mooiste van Dollyquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:23 schreef Arizona het volgende:
You are van Dolly Parton in de Evergreenlijst nu
De boog kan niet altijd gespannen zijnquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan zijn we al met z`n drieën.
[..]
Misschien wel de mooiste van Dolly
Altijd fijn als je jonger wordt geschat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was net bij de lenzenboer en de nieuwe medewerkster schatte mijn leeftijd helemaal verkeerd in. "Hier staat 1987, dat zal wel een ander zijn?", waarna ik reageerde met: "nee hoor, dat ben ik. 38 jaar". Ze zei: "Ow, ik had je hoogstens 30 ingeschat".
Vandaag is een goede dag.
Ik heb nog restjes maar weinig. Dus dat wordt uitgebereid koken dit weekend.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je geen noodpakket![]()
Maar serieus, mooi vervelend![]()
Anders is er ook nog thuisbezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |