Pardon?quote:
Oh, maar ik ga wel.quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben net thuis, dan ga je toch niet meteen naar bed.
Ok, maar verwacht niet dat ik met je mee ga.quote:
Veel plezier! Keulen heeft een leuke kerstmarkt. Of naja, Keulen heeft iets van 6 (?) leuke kerstmarkten. Die aan het water vond ik het leukst, ook al had ik die in het daglicht gezien en regende hetquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:00 schreef Redefine het volgende:
Nu op weg met de trein naar Utrecht. Daar overstappen naar Keulen. Vandaag en morgen daar o.a. naar de kerstmarkt
Dank je. Het zijn inderdaad meerdere kerstmarkten in en rondom het centrum.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Keulen heeft een leuke kerstmarkt. Of naja, Keulen heeft iets van 6 (?) leuke kerstmarkten. Die aan het water vond ik het leukst, ook al had ik die in het daglicht gezien en regende het
Veel plezier.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:00 schreef Redefine het volgende:
Nu op weg met de trein naar Utrecht. Daar overstappen naar Keulen. Vandaag en morgen daar o.a. naar de kerstmarkt
quote:
Danke schön.quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:00 schreef Redefine het volgende:
Hoe was het?quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:05 schreef Redefine het volgende:
Bij Utrecht Centraal was wel goed te zien dat Comic Con nu in de jaarbeurs is. Veel verklede mensen gezien.
Hoe Comic Con was? Geen idee. Dat ben ik niet geweest. De kerstmarkt in Keulen of is i.i.g. leukquote:
Ik sliep net zo lekkerquote:Op zondag 23 november 2025 02:01 schreef NailQueen het volgende:
* laat per ongeluk een glas vallen en vlucht snel naar haar kamer
Op sneeuwradar zie ik wel sneeuw in België.quote:
Ruim je eerst het glas op?quote:Op zondag 23 november 2025 11:56 schreef NailQueen het volgende:
Wat bedoelen jullie met sneeuw? Wat is sneeuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |