Ik weet niet hoeveel tijd en geld een TVOH in hun staging stopt, maar zoiets zou voor mij ook wel acceptabel zijn. Die zitten vaak goed in elkaarquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar er moet toch ergens een sweet spot zijn. In de vroege jaren 2000 was het allemaal nog niet zo extreem maar vond men het ESF blijkbaar toch leuk. Het is ook net wat je gewend bent.
Vreselijk zeg. Dit jaar blijft maar nemen en nemenquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
René Karst is ook maar gaan hemelen
Ja, wel een beetje. Als ik halverwege de avond al kneiterdronken ben, is het altijd leuk om "ZO'N GROTE VUURBAL JONGE" naar de tv te schreeuwen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En ik vraag me echt af of die hele show nou echt een meerwaarde heeft voor de meeste kijkers thuis.
Nou, meteen maar vragen hier: Vinden jullie het belangrijk dat het ESF een high-tech podium heeft en lichtshows en vuurwerk en alles?
Daar moet zoveel sportswashing tegenaan dat ze twee jaar later ook nog de OS nodig hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zoals het WK in Amerika volgend jaar.
Ook een week voor de stemweek van de top 2000 🙊quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
René Karst is ook maar gaan hemelen
Eigenlijk wel hoor. Het ESF is mede zo groot geworden en gebleven doordat het altijd voorop liep met technologische ontwikkelingen. Al vanaf de eerste editie. Dat heeft bijvoorbeeld San Remo inderdaad niet, maar op internationale schaal verwacht je toch wel een show die boven het gebruikelijke niveau uitstijgt, en niet iets wat er net zo uitziet als de gemiddelde talentenjacht een week ervoor.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En ik vraag me echt af of die hele show nou echt een meerwaarde heeft voor de meeste kijkers thuis.
Nou, meteen maar vragen hier: Vinden jullie het belangrijk dat het ESF een high-tech podium heeft en lichtshows en vuurwerk en alles?
Ik heb van de week Bara Bada Bastu op het ESF-podium vergeleken met het optreden in de nationale finale om te zien of ik kon ontdekken waarom ik de versie van de nationale finale heel leuk vind en de ESF-versie me niet zoveel doet. In die vergelijking vind ik de ESF-versie gewoon te veel. De beats klinken harder. Er staan enorme vlammenwerpers. De lichtshow aan het eind is vervangen door een veel uitgebreidere lasershow. En dan is opeens het kneuterige en gezellige eraf. Ik heb ook het idee dat de mannen het veel meer naar hun zin lijken te hebben bij de nationale finale.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook een week voor de stemweek van de top 2000 🙊
Ik zou het bedenkelijker vinden als de doden weer tot leven komenquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vreselijk zeg. Dit jaar blijft maar nemen en nemen
Meeste mensen denken juist dat het later is als het buiten zo donker isquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe is het hier?
Ik had niet door dat het al bijna 6 uur 's avonds is.
Ieder land wil z'n promotionele stempel erop drukkenquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Mooi podium en schermen en dingen voegen zeker wat toe. Maar zou lijkt mij ook niet elk jaar een compleet nieuw ontwerp hoeven te zijn.
Alles opslaan en transporteren is ook niet gratis, en het moet natuurlijk ook maar net passen in de volgende zaal.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Mooi podium en schermen en dingen voegen zeker wat toe. Maar zou lijkt mij ook niet elk jaar een compleet nieuw ontwerp hoeven te zijn.
Haha ja. Maar elk jaar groter geavanceerder hoeft ook niet per se.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Alles opslaan en transporteren is ook niet gratis, en het moet natuurlijk ook maar net passen in de volgende zaal.
En sommige ontwerpen hoef ik echt niet nog een keer terug te zien. Die driehoek met waterval uit Italië bijvoorbeeld
Het had wat mij betreft nu ook al kwart voor 10 kunnen zijnquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meeste mensen denken juist dat het later is als het buiten zo donker is
Ik heb het vandaag zo druk gehad dat ik niet door had dat het al zo laat was.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het had wat mij betreft nu ook al kwart voor 10 kunnen zijn
Huh maar dat kan helemaal niet!quote:
Ha, dat zijn oude schoenen! Die zijn toch helemaal niet hip meer?quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh maar dat kan helemaal niet!
[ afbeelding ]
Oh bah, tijm kan heel overheersend zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:30 schreef H_T het volgende:
Vandaag een Too good to go-pakket gehaald met daarin fuet in de smaak tuinkruiden. Daar zit dusdanig veel tijm in dat het me doet denken aan hoestdrank
Ik vind tijm (en dat type hoestdrank) best lekker, maar voor worst smaakt het zo vrij weinig naar worstquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh bah, tijm kan heel overheersend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |