Hier ook niks gezien.quote:
Terechte vraag.quote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ruim je eerst het glas op?
Glas? Welk glas? Ik weet van niksquote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Toen ik vannacht langskwam zag ik dat het een ravage was en heb ik het glas alvast opgeruimd. Stel je voor dat iemand 's nachts naar het toilet gaat en per ongeluk in het glas stapt... Dat moet je niet willen.quote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat je dat gedaan hebt.quote:Op zondag 23 november 2025 12:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Toen ik vannacht langskwam zag ik dat het een ravage was en heb ik het glas alvast opgeruimd. Stel je voor dat iemand 's nachts naar het toilet gaat en per ongeluk in het glas stapt... Dat moet je niet willen.
Geen probleem! Ik stel voor dat jij de dader terechtwijst.quote:Op zondag 23 november 2025 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat je dat gedaan hebt.
Wel lullig voor je manquote:Op zondag 23 november 2025 18:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg mn tenen zijn bevroren volgens mij. Ik was mee naar Feyenoord NEC, moest me inhouden met juichen, heb me warm proberen te houden met kopjes thee maar wat een top wedstrijd was dit![]()
Morgen glibberen naar kantoorquote:Op zondag 23 november 2025 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hier regent het al de hele dag, wat leuk gaat worden als het straks gaat vriezen in de nacht.
NM ging net al bijna onderuit in onze eigen tuinquote:Op zondag 23 november 2025 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hier regent het al de hele dag, wat leuk gaat worden als het straks gaat vriezen in de nacht.
Nee joh, het gaat dooien vannachtquote:Op zondag 23 november 2025 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen glibberen naar kantoor![]()
Maar voor @Roger_Epiales is de nacht onze ochtend.quote:
quote:
Dit, hier ook.quote:Op zondag 23 november 2025 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier wordt het 0 vannacht, vorst aan de grond kan best
Met 7-1 verliezen kan de beste overkomen.quote:
Die Ajax-vrouwen kunnen er geen reet van bij het badmintonnen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met 7-1 verliezen kan de beste overkomen.
Ja die is met vrienden enigszins sjacherijnig naar de kroeg gegaan.quote:Op zondag 23 november 2025 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel lullig voor je man
Maar GO NEC
Maar bij Luctor niet, hij zit aan de relatief warme zeequote:Op zondag 23 november 2025 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier wordt het 0 vannacht, vorst aan de grond kan best
quote:Op zondag 23 november 2025 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar bij Luctor niet, hij zit aan de relatief warme zee
quote:Op zondag 23 november 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou nu 6 graden moeten zijn buiten.![]()
Zo warm is het nog niet geweest vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |