Ik hoop dat die veel te lange shows nog wat gezellige meligheid en dergelijke op het forum veroorzaken. Dat vind ik leuker dan de shows zelfquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik daar ook niet veel verwachtingen van () maar het is altijd nog beter dan 70% van de voorrondes. Volgende week begint Portugal weer. Daar verwacht ik wel wat van.
Ja ja, ik ga al klaar staan om een TT aan te passenquote:
Ze gaan daar toch nog naar de reclame dus je kan rustig aan doenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ja, ik ga al klaar staan om een TT aan te passen
Laat je het weten als de Letse Lidl een leuke aanbieding heeft?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze gaan daar toch nog naar de reclame dus je kan rustig aan doen
@Strani en @Fred_B zijn er dan wel om die taak te vervullen. Anders is het niet te best!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop dat die veel te lange shows nog wat gezellige meligheid en dergelijke op het forum veroorzaken. Dat vind ik leuker dan de shows zelf
Ik ga waarschijnlijk heel weinig kijken dit jaar. Behalve San Remo, maar dat blijft ook een op zichzelf staand evenement.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Strani en @:Fred_B zijn er dan wel om die taak te vervullen. Anders is het niet te best!
Wij waren aan het juichen voor ONZE sporters!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Strani en @:Fred_B zijn er dan wel om die taak te vervullen. Anders is het niet te best!
Ja dat is jullie geraden. Anders is het dus niet te bestquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk heel weinig kijken dit jaar. Behalve San Remo, maar dat blijft ook een op zichzelf staand evenement.
Dat is er straks niet bij Sanremoquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij waren aan het juichen voor ONZE sporters!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |