SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:17 schreef brother52 het volgende:
Earth & fire - Maybe tomorrow maybe tonight
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:18 schreef livelink het volgende:
Earth & Fire - Maybe tomorrow, maybe tonight
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:21 schreef DJ11 het volgende:
Roger Whittaker. De titel daar ga ik zo op komen
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:21 schreef DJ11 het volgende:
... nadat ik lees wat Symphonic heeft getypt
Ik drink deze:quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:25 schreef DJ11 het volgende:
![]()
![]()
Zou genoeg moeten zijn om te weten welk biertje ik drink
Pepernotenbier? Speculaasbier? Oranjeappel-bier?quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:25 schreef DJ11 het volgende:
![]()
![]()
Zou genoeg moeten zijn om te weten welk biertje ik drink
Ik kende het nummer niet, maar zowel muzikaal als vocaal kon het bijna niet anders dan iets van de gibbs zijnquote:
Dat klinkt allemaal niet zo heel lekker.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Pepernotenbier? Speculaasbier? Oranjeappel-bier?
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was dat maar waar…
Nee een Eyebrow (oftewel IJ Brau)
Dat geluid van onmiskenbaarquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kende het nummer niet, maar zowel muzikaal als vocaal kon het bijna niet anders dan iets van de gibbs zijn
Volgens mij sla jij altijd te weinig in.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:29 schreef livelink het volgende:
Hier geen bier, maar eerder vanavond had ik een hoegaarden rose biertje.
En die smaakte eigenlijk wel naar meer.
Klinkt interessant, maar het heeft met de locatie van de intocht te makenquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Pepernotenbier? Speculaasbier? Oranjeappel-bier?
Dat klopt wel, ja.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij sla jij altijd te weinig in.
Texel Skuumkoppe.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt interessant, maar het heeft met de locatie van de intocht te maken
Gelukkig niet in de U2 uitvoeringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah, een schuumkoppe.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Texels, meer dan prima bierquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat lijken wel kleine bitterballen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:33 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Pepernotenbier, een vinding van @:Livelink
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:33 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Pepernotenbier, een vinding van @:Livelink
Eigen schuld. Moet je ook nooit in het weekend doen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:34 schreef Symphonic het volgende:
We hebben Ziggo opgezegd vandaag en meteen begint de wifi te bokken
Ze zijn best druk bij Ziggo, hier waren ze ook al aan het kloten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:34 schreef Symphonic het volgende:
We hebben Ziggo opgezegd vandaag en meteen begint de wifi te bokken
Bitterballen en bier gaan goed samen, maar dan wel in een LAT-relatiequote:Op zaterdag 15 november 2025 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijken wel kleine bitterballen.
Of een heel groot glas met bitterballen.
quote:Nou, geweldig. Sinterklaas heeft weer eens niet opgelet: schimmel in de was, standje pony. Staat hij daar, almachtig en machteloos tegelijk. Gelukkig redt deze Tripel de avond. Stevig, kruidig en precies wat je nodig hebt als zelfs de Sint het verkloot.
Wat gaan die bizar slecht om met bestaande klanten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moet je ook nooit in het weekend doen.
KPN doet niet anders.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat gaan die bizar slecht om met bestaande klanten.
We betalen dus al ruim 2 jaar veel teveel.
We kregen vandaag een “aanbieding “ als we zouden verlengen.
Nou nee dus.. we stappen volgende maand over naar KPN glasvezel
Omdat ze het ook niet zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt niet als de Muppet versie
Maakt niet uit, alleen de associatie maakt me al vrolijkquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt niet als de Muppet versie
Ik ben een beetje de tegenpool. Had vorige week 25-30 man/vrouw op bezoek als verhuisfeestje met als opdracht mee te helpen met verhuizen; lees helpen mijn bier opdrinken zodat we minder hoeven te verhuizen. Tot 4u bezig geweest en nog steeds zo'n 10 liter overquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij sla jij altijd te weinig in.
Ze moesten vast allemaal nog rijdenquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de tegenpool. Had vorige week 25-30 man/vrouw op bezoek als verhuisfeestje met als opdracht mee te helpen met verhuizen; lees helpen mijn bier opdrinken zodat we minder hoeven te verhuizen. Tot 4u bezig geweest en nog steeds zo'n 10 liter over
Ik heb het idee dat dit een heel dubbelzinnige titel is.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit een heel dubbelzinnige titel is.
Ik weet het antwoord al….quote:
Dat had ik ook altijd bij Ride My Ponyquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit een heel dubbelzinnige titel is.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet deze maar ik kan er echt niet opkomen even
Leuke poging. Mijn UI ontbrak, daarom moest -ie oven opnieuw.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al….
Patrick Lodiers = Lama’s
Lama’s = Ruben Vermeer
Ruben Vermeer heeft het IQ van een walvis
Denkt dat een lama een Alpaca is
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bonnnie tyler -ITS a heartache
Potverdikkie, dat was snel. Ik bleef hangen bij de walvis en kwam toen alleen maar op dat obscure bandje van Meltingquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al….
Patrick Lodiers = Lama’s
Lama’s = Ruben Vermeer
Ruben Vermeer heeft het IQ van een walvis
Denkt dat een lama een Alpaca is
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, dat was snel. Ik bleef hangen bij de walvis en kwam toen alleen maar op dat obscure bandje van Melting
[ afbeelding ]
Nou dat zou ook heel goed kunnenquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, dat was snel. Ik bleef hangen bij de walvis en kwam toen alleen maar op dat obscure bandje van Melting
[ afbeelding ]
Jij komt indirect toch weer bij Maurice de Zeehond uit, dus moet het dan toch Edwin Rutten zijnquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is een connectie tussen het gezochte nummer en dit obscure bandjequote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is een connectie tussen het gezochte nummer en dit obscure bandjeAl denk ik niet dat ik dit obscure bandje tijdens The Connection ga inzetten als aanwijzing
Jij bent echt goed!quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij komt indirect toch weer bij Maurice de Zeehond uit, dus moet het dan toch Edwin Rutten zijn
Eén van de obscure bandleden dan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is een connectie tussen het gezochte nummer en dit obscure bandjeAl denk ik niet dat ik dit obscure bandje tijdens The Connection ga inzetten als aanwijzing
Nee, waren voornamelijk burenquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moesten vast allemaal nog rijden
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dt is alsnog drie kwartier naar huis lopen
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:56 schreef livelink het volgende:
Ik kies echt bewust de TT Winternachten ipv Zomernachten en je zit allemaal zomerliedjes te draaien.
Zo bezopen als ze waren wellichtquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dt is alsnog drie kwartier naar huis lopen
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Symphonic het volgende:
Save all your kisses for me
Brotherhood of man![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Symphonic het volgende:
Save all your kisses for me
Brotherhood of man![]()
![]()
![]()
Nee. Ik ga je later nog vertellen hoe warm je onbewust al zatquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén van de obscure bandleden dan.
In juli draait -ie So Cold The Night van The Communardsquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:56 schreef livelink het volgende:
Ik kies echt bewust de TT Winternachten ipv Zomernachten en je zit allemaal zomerliedjes te draaien.
Ik snap het wel. Het heeft datzelfde vrolijke deuntje/ritmequote:
Wat vindt de DJ die na jou komt daarvan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Melting het volgende:
Hierna komt overigens nog 1 liedje.
Beetje verkeerd gepland.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In juli draait -ie So Cold The Night van The Communards
quote:Op zondag 16 november 2025 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Toch fijn als je massaal gequote wordt bij een fout antwoord voor je op de editknop kunnen klikken
Er mist een 0 in deze postquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Melting het volgende:
Hierna komt overigens nog 1 liedje.
Beetje verkeerd gepland.
Ze staan op het punt van doorbreken.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Nou ja, zeg. Je kunt ook overdrijven Melting. Buiten de tijd ze er nog even ingooien onder het mom dat je 'verkeerd gepland' hebt.
Sinds wanneer draai jij iets moderns op de zaterzondag??quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze staan op het punt van doorbreken.
Houdt dit groepje in de gaten.
quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Nou ja, zeg. Je kunt ook overdrijven Melting. Buiten de tijd ze er nog even ingooien onder het mom dat je 'verkeerd gepland' hebt.
Hij gaat wel ver met dat geplug.quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer draai jij iets moderns op de zaterzondag??
Tja, ik begin nu toch wel aan omkoping te denken.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik begin nu toch wel aan omkoping te denken.
quote:Op zondag 16 november 2025 00:04 schreef livelink het volgende:
Het was inderdaad niet smartlapvrij. Mijn hart huilt nog steeds om Maria met Antonio de druivenplukker.
Succes met verder uitruimen.quote:Op zondag 16 november 2025 00:05 schreef Fogel het volgende:
Neeeeeeeiiiiiiiiiioooo (legg ut med skrike emoji- posten met huilemoji... die ik even niet vind sorry) komt hier uit de hoek.
Dank u @:meltingook namens vriendin dus
Thanksquote:
Succes met uitpakken en de resterende 10 literquote:Op zondag 16 november 2025 00:05 schreef Fogel het volgende:
Neeeeeeeiiiiiiiiiioooo (legg ut med skrike emoji- posten met huilemoji... die ik even niet vind sorry) komt hier uit de hoek.
Dank u @:meltingook namens vriendin dus
Thanksquote:Op zondag 16 november 2025 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Succes met uitpakken en de resterende 10 liter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik veel boeken ga raden - ben geen boekenwurm - maar ben evengoed benieuwd naar de muziek.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:02 schreef brother52 het volgende:
Talking Heads - The Book I Read
Geen idee of dit geïnspireerd is door een boek maar vond het wel toepasselijk om mee te beginnen.
De rest is dus wel gebaseerd op / geïnspireerd door een boek maar de vraag is dan natuurlijk welk boek?
Kloptquote:
Je bent al op de helft.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Iets over een walrus?Ik ga niet ver komen. Gelukkig is de muziek prima
Dat is een sprookje van Grimm, maar die is het dus niet?quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:18 schreef brother52 het volgende:
2 kansen om deze te raden!
Hint: Amerikaans veelschrijver.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Dat moet dan van Stephen King zijn…
Robin Hood?quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:24 schreef brother52 het volgende:
Er is in de jaren 90 (geloof ik) een miniserie van gemaakt.
Symph had al geraden dat het een boek van Stephen King is maar daar heb ik er zo nog 2 van.quote:
Toch the stand dan ( de beproeving)quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:24 schreef brother52 het volgende:
Er is in de jaren 90 (geloof ik) een miniserie van gemaakt.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch the stand dan ( de beproeving)
Oh wacht, het waren twee nummers die op 1 boek betrekking hadden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:27 schreef brother52 het volgende:
ABBA - The Piper
Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand
[ afbeelding ]
Pet Cemetery?quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:28 schreef brother52 het volgende:
Zelfde schrijver.
De gitarist van deze band heeft een voorwoord geschreven in een heruitgave van the Stand.
Nee, deze is wat onbekender. Al had ik die er nog bij kunnen doen. The Ramones hebben daar een liedje over gemaakt.quote:
Ah, die had ik moeten weten. Deze heb ik daadwerkelijk gelezen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:33 schreef brother52 het volgende:
Pennywise - Pennywise
[ afbeelding ]
Lenord Nimoy is toch Dr. Spock?quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leonard Nimoy - Ballad of Bilbo Baggins
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Was verbaasd toen ik er achter kwam dat hij een album heeft opgenomen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Lenord Nimoy is toch Dr.Mr. Spock?
Ja, ik ben nu ook verbaasd.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Was verbaasd toen ik er achter kwam dat hij een album heeft opgenomen.
Die heb ik vrij recent gelezen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:33 schreef brother52 het volgende:
Pennywise - Pennywise
[ afbeelding ]
Ik hoorde iets van sirenes. Jason en de Argonauten dan? Geen idee of dat ook een fantasybook is.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:44 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat deze wat te lastig is.
Amerikaans fantasyschrijver, eerste boek van wat een trilogie met worden maar het derde deel laat al best lang op zich wachten.
En een deel van de titel van het boekquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Nada Surf - Popular
In elk geval een titel
We doen hier alleen maar aan 0 puntenquote:
O jaquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
We doen hier alleen maar aan 0 punten
Dit is zo’n liedje dat ik zonder problemen iedere dag kan horenquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:58 schreef brother52 het volgende:
Zaterdag bij Melting ook al gehoord maar het liedje is te mooi om er uit te gooien.
Die verrekte Melting ook altijdquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:58 schreef brother52 het volgende:
Zaterdag bij Melting ook al gehoord maar het liedje is te mooi om er uit te gooien.
Er komt straks nog eentje die zaterdag ook gedraaid is maar dat liedje kom je gewoon niet omheen bij dit thema.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die verrekte Melting ook altijd
Ik ging een keer twee Italiaanse themashows doen. Had de openingstrack al helemaal bedacht. Draaide Melting die even
Terwijl hij normaal altijd volkomen onraadbare nummers draait.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die verrekte Melting ook altijd
Ik ging een keer twee Italiaanse themashows doen. Had de openingstrack al helemaal bedacht. Draaide Melting die even
Ja, ze heeft het thema ongeveer uitgevonden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er komt straks nog eentje die zaterdag ook gedraaid is maar dat liedje kom je gewoon niet omheen bij dit thema.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Terwijl hij normaal altijd volkomen onraadbare nummers draait.
Ik pak hem terug met afleveringen van The Connection die hij niet raadt. Wie weet volgende week woensdag wélquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Terwijl hij normaal altijd volkomen onraadbare nummers draait.
Ik hoor het niet goed. Iets met Sahar versta ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:11 schreef brother52 het volgende:
De titel van het boek is al 2 keer voorbij gekomen.
Ja, Tea in the sahara hoor je, dat is de titel van het liedje.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het niet goed. Iets met Sahar versta ik.
Ah, dat was het.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, Tea in the sahara hoor je, dat is de titel van het liedje.
Ik heb in een ver verleden de film gezienquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:13 schreef brother52 het volgende:
The Police - Tea In The Sahara
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok op Dombo, omdat ik olifanten hoor
Geen Tolstoi.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
Tolstoi - Anna Karenina (moet ik aan denken bij schaamte)
quote:
Geen idee. Heb je de meeste boeken die tot nog toe voorbij kwamen wel gelezen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen Tolstoi.
Bij de titel van het boek moet ik denken aan iemand die veel bordspellen speelt. (Heb het boek niet gelezen)
Van wat er tot nu toe langsgekomen is, heb ik er een stuk of 9 gelezen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je de meeste boeken die tot nog toe voorbij kwamen wel gelezen?
Ah, dan ben je echt een stuk verder dan ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van wat er tot nu toe langsgekomen is, heb ik er een stuk of 9 gelezen.
Je hebt vast ook nog wat boeken in te halen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan zo richting de voetbal.. nog even de tweede helft van jong oranje meepikken.
Tof dat je weer draait, leuk thema ook![]()
Dank tot zover en fijne avond nog.
quote:
Vast een book over een superheld dan.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Er zijn de afgelopen paar jaar 2 films van gemaakt en er zijn 2 games op gebaseerd.
Ah, naam en titel zijn zeer bekend. Ik heb het alleen nooit gelezen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:26 schreef brother52 het volgende:
Iron Maiden - To Tame a Land
[ afbeelding ]
Ik ook nog niet maar staat wel op mijn lijst om nog te lezen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, naam en titel zijn zeer bekend. Ik heb het alleen nooit gelezen.
Dit had ik moeten kunnen horen en dan raden, maar ik hoorde windmills dus niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:31 schreef brother52 het volgende:
Toad The Wet Sprocket - Windmills
[ afbeelding ]
Klopt, het woord windmills komt volgens mij ook niet in de tekst voor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit had ik moeten kunnen horen en dan raden, maar ik hoorde windmills dus niet.
Dan moet ik aan Rutger Hauer denkenquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:42 schreef brother52 het volgende:
Hier zijn 2 films van gemaakt. In 1982 (met een nederlandse hoofdrolspeler) en in 2017.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |