Dat lijken wel kleine bitterballen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:33 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Pepernotenbier, een vinding van @:Livelink
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:33 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Pepernotenbier, een vinding van @:Livelink
Eigen schuld. Moet je ook nooit in het weekend doen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:34 schreef Symphonic het volgende:
We hebben Ziggo opgezegd vandaag en meteen begint de wifi te bokken
Ze zijn best druk bij Ziggo, hier waren ze ook al aan het kloten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:34 schreef Symphonic het volgende:
We hebben Ziggo opgezegd vandaag en meteen begint de wifi te bokken
Bitterballen en bier gaan goed samen, maar dan wel in een LAT-relatiequote:Op zaterdag 15 november 2025 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijken wel kleine bitterballen.
Of een heel groot glas met bitterballen.
quote:Nou, geweldig. Sinterklaas heeft weer eens niet opgelet: schimmel in de was, standje pony. Staat hij daar, almachtig en machteloos tegelijk. Gelukkig redt deze Tripel de avond. Stevig, kruidig en precies wat je nodig hebt als zelfs de Sint het verkloot.
Wat gaan die bizar slecht om met bestaande klanten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moet je ook nooit in het weekend doen.
KPN doet niet anders.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat gaan die bizar slecht om met bestaande klanten.
We betalen dus al ruim 2 jaar veel teveel.
We kregen vandaag een “aanbieding “ als we zouden verlengen.
Nou nee dus.. we stappen volgende maand over naar KPN glasvezel
Omdat ze het ook niet zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt niet als de Muppet versie
Maakt niet uit, alleen de associatie maakt me al vrolijkquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt niet als de Muppet versie
Ik ben een beetje de tegenpool. Had vorige week 25-30 man/vrouw op bezoek als verhuisfeestje met als opdracht mee te helpen met verhuizen; lees helpen mijn bier opdrinken zodat we minder hoeven te verhuizen. Tot 4u bezig geweest en nog steeds zo'n 10 liter overquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij sla jij altijd te weinig in.
Ze moesten vast allemaal nog rijdenquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de tegenpool. Had vorige week 25-30 man/vrouw op bezoek als verhuisfeestje met als opdracht mee te helpen met verhuizen; lees helpen mijn bier opdrinken zodat we minder hoeven te verhuizen. Tot 4u bezig geweest en nog steeds zo'n 10 liter over
Ik heb het idee dat dit een heel dubbelzinnige titel is.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit een heel dubbelzinnige titel is.
Ik weet het antwoord al….quote:
Dat had ik ook altijd bij Ride My Ponyquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit een heel dubbelzinnige titel is.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet deze maar ik kan er echt niet opkomen even
Leuke poging. Mijn UI ontbrak, daarom moest -ie oven opnieuw.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al….
Patrick Lodiers = Lama’s
Lama’s = Ruben Vermeer
Ruben Vermeer heeft het IQ van een walvis
Denkt dat een lama een Alpaca is
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bonnnie tyler -ITS a heartache
Potverdikkie, dat was snel. Ik bleef hangen bij de walvis en kwam toen alleen maar op dat obscure bandje van Meltingquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al….
Patrick Lodiers = Lama’s
Lama’s = Ruben Vermeer
Ruben Vermeer heeft het IQ van een walvis
Denkt dat een lama een Alpaca is
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, dat was snel. Ik bleef hangen bij de walvis en kwam toen alleen maar op dat obscure bandje van Melting
[ afbeelding ]
Nou dat zou ook heel goed kunnenquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, dat was snel. Ik bleef hangen bij de walvis en kwam toen alleen maar op dat obscure bandje van Melting
[ afbeelding ]
Jij komt indirect toch weer bij Maurice de Zeehond uit, dus moet het dan toch Edwin Rutten zijnquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is een connectie tussen het gezochte nummer en dit obscure bandjequote:Op zaterdag 15 november 2025 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is een connectie tussen het gezochte nummer en dit obscure bandjeAl denk ik niet dat ik dit obscure bandje tijdens The Connection ga inzetten als aanwijzing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |