SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:17 schreef brother52 het volgende:
Earth & fire - Maybe tomorrow maybe tonight
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:18 schreef livelink het volgende:
Earth & Fire - Maybe tomorrow, maybe tonight
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:21 schreef DJ11 het volgende:
Roger Whittaker. De titel daar ga ik zo op komen
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:21 schreef DJ11 het volgende:
... nadat ik lees wat Symphonic heeft getypt
Ik drink deze:quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:25 schreef DJ11 het volgende:
![]()
![]()
Zou genoeg moeten zijn om te weten welk biertje ik drink
Pepernotenbier? Speculaasbier? Oranjeappel-bier?quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:25 schreef DJ11 het volgende:
![]()
![]()
Zou genoeg moeten zijn om te weten welk biertje ik drink
Ik kende het nummer niet, maar zowel muzikaal als vocaal kon het bijna niet anders dan iets van de gibbs zijnquote:
Dat klinkt allemaal niet zo heel lekker.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Pepernotenbier? Speculaasbier? Oranjeappel-bier?
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was dat maar waar…
Nee een Eyebrow (oftewel IJ Brau)
Dat geluid van onmiskenbaarquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kende het nummer niet, maar zowel muzikaal als vocaal kon het bijna niet anders dan iets van de gibbs zijn
Volgens mij sla jij altijd te weinig in.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:29 schreef livelink het volgende:
Hier geen bier, maar eerder vanavond had ik een hoegaarden rose biertje.
En die smaakte eigenlijk wel naar meer.
Klinkt interessant, maar het heeft met de locatie van de intocht te makenquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Pepernotenbier? Speculaasbier? Oranjeappel-bier?
Dat klopt wel, ja.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij sla jij altijd te weinig in.
Texel Skuumkoppe.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt interessant, maar het heeft met de locatie van de intocht te maken
Gelukkig niet in de U2 uitvoeringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah, een schuumkoppe.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Texels, meer dan prima bierquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |