Jij bent echt goed!quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij komt indirect toch weer bij Maurice de Zeehond uit, dus moet het dan toch Edwin Rutten zijn
Eén van de obscure bandleden dan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is een connectie tussen het gezochte nummer en dit obscure bandjeAl denk ik niet dat ik dit obscure bandje tijdens The Connection ga inzetten als aanwijzing
Nee, waren voornamelijk burenquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moesten vast allemaal nog rijden
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dt is alsnog drie kwartier naar huis lopen
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:56 schreef livelink het volgende:
Ik kies echt bewust de TT Winternachten ipv Zomernachten en je zit allemaal zomerliedjes te draaien.
Zo bezopen als ze waren wellichtquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dt is alsnog drie kwartier naar huis lopen
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Symphonic het volgende:
Save all your kisses for me
Brotherhood of man![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Symphonic het volgende:
Save all your kisses for me
Brotherhood of man![]()
![]()
![]()
Nee. Ik ga je later nog vertellen hoe warm je onbewust al zatquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén van de obscure bandleden dan.
In juli draait -ie So Cold The Night van The Communardsquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:56 schreef livelink het volgende:
Ik kies echt bewust de TT Winternachten ipv Zomernachten en je zit allemaal zomerliedjes te draaien.
Ik snap het wel. Het heeft datzelfde vrolijke deuntje/ritmequote:
Wat vindt de DJ die na jou komt daarvan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Melting het volgende:
Hierna komt overigens nog 1 liedje.
Beetje verkeerd gepland.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In juli draait -ie So Cold The Night van The Communards
quote:Op zondag 16 november 2025 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Toch fijn als je massaal gequote wordt bij een fout antwoord voor je op de editknop kunnen klikken
Er mist een 0 in deze postquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Melting het volgende:
Hierna komt overigens nog 1 liedje.
Beetje verkeerd gepland.
Ze staan op het punt van doorbreken.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Nou ja, zeg. Je kunt ook overdrijven Melting. Buiten de tijd ze er nog even ingooien onder het mom dat je 'verkeerd gepland' hebt.
Sinds wanneer draai jij iets moderns op de zaterzondag??quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze staan op het punt van doorbreken.
Houdt dit groepje in de gaten.
quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Nou ja, zeg. Je kunt ook overdrijven Melting. Buiten de tijd ze er nog even ingooien onder het mom dat je 'verkeerd gepland' hebt.
Hij gaat wel ver met dat geplug.quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2025 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer draai jij iets moderns op de zaterzondag??
Tja, ik begin nu toch wel aan omkoping te denken.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik begin nu toch wel aan omkoping te denken.
quote:Op zondag 16 november 2025 00:04 schreef livelink het volgende:
Het was inderdaad niet smartlapvrij. Mijn hart huilt nog steeds om Maria met Antonio de druivenplukker.
Succes met verder uitruimen.quote:Op zondag 16 november 2025 00:05 schreef Fogel het volgende:
Neeeeeeeiiiiiiiiiioooo (legg ut med skrike emoji- posten met huilemoji... die ik even niet vind sorry) komt hier uit de hoek.
Dank u @:meltingook namens vriendin dus
Thanksquote:
Succes met uitpakken en de resterende 10 literquote:Op zondag 16 november 2025 00:05 schreef Fogel het volgende:
Neeeeeeeiiiiiiiiiioooo (legg ut med skrike emoji- posten met huilemoji... die ik even niet vind sorry) komt hier uit de hoek.
Dank u @:meltingook namens vriendin dus
Thanksquote:Op zondag 16 november 2025 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Succes met uitpakken en de resterende 10 liter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik veel boeken ga raden - ben geen boekenwurm - maar ben evengoed benieuwd naar de muziek.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:02 schreef brother52 het volgende:
Talking Heads - The Book I Read
Geen idee of dit geïnspireerd is door een boek maar vond het wel toepasselijk om mee te beginnen.
De rest is dus wel gebaseerd op / geïnspireerd door een boek maar de vraag is dan natuurlijk welk boek?
Kloptquote:
Je bent al op de helft.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Iets over een walrus?Ik ga niet ver komen. Gelukkig is de muziek prima
Dat is een sprookje van Grimm, maar die is het dus niet?quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:18 schreef brother52 het volgende:
2 kansen om deze te raden!
Hint: Amerikaans veelschrijver.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Dat moet dan van Stephen King zijn…
Robin Hood?quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:24 schreef brother52 het volgende:
Er is in de jaren 90 (geloof ik) een miniserie van gemaakt.
Symph had al geraden dat het een boek van Stephen King is maar daar heb ik er zo nog 2 van.quote:
Toch the stand dan ( de beproeving)quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:24 schreef brother52 het volgende:
Er is in de jaren 90 (geloof ik) een miniserie van gemaakt.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch the stand dan ( de beproeving)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |