Ja, ze heeft het thema ongeveer uitgevonden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er komt straks nog eentje die zaterdag ook gedraaid is maar dat liedje kom je gewoon niet omheen bij dit thema.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Terwijl hij normaal altijd volkomen onraadbare nummers draait.
Ik pak hem terug met afleveringen van The Connection die hij niet raadt. Wie weet volgende week woensdag wélquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Terwijl hij normaal altijd volkomen onraadbare nummers draait.
Ik hoor het niet goed. Iets met Sahar versta ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:11 schreef brother52 het volgende:
De titel van het boek is al 2 keer voorbij gekomen.
Ja, Tea in the sahara hoor je, dat is de titel van het liedje.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het niet goed. Iets met Sahar versta ik.
Ah, dat was het.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, Tea in the sahara hoor je, dat is de titel van het liedje.
Ik heb in een ver verleden de film gezienquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:13 schreef brother52 het volgende:
The Police - Tea In The Sahara
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok op Dombo, omdat ik olifanten hoor
Geen Tolstoi.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
Tolstoi - Anna Karenina (moet ik aan denken bij schaamte)
quote:
Geen idee. Heb je de meeste boeken die tot nog toe voorbij kwamen wel gelezen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen Tolstoi.
Bij de titel van het boek moet ik denken aan iemand die veel bordspellen speelt. (Heb het boek niet gelezen)
Van wat er tot nu toe langsgekomen is, heb ik er een stuk of 9 gelezen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je de meeste boeken die tot nog toe voorbij kwamen wel gelezen?
Ah, dan ben je echt een stuk verder dan ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van wat er tot nu toe langsgekomen is, heb ik er een stuk of 9 gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |