Die regel bestaat al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig wel morgen laatste buitenbochten voor Stolz en de Boo
Allemaal afgekeken van Jack van Gelder die dat altijd deed om in clipjes terug te komen. Al de voetbalcommentatoren van Langs de Lijn zijn ook permanent aan het schreeuwen. En als je dan de beelden erbij ziet is de bal 4 meter over de middenlijn ofzo.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Joris van den Berg-ziekte, įlles inspreken als ware het een samenvatting. Ook als dat een wielerkoers van 200+ kilometer is.
Daar begon radio Rijmond vroeger al meequote:Op zaterdag 15 november 2025 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Allemaal afgekeken van Jack van Gelder die dat altijd deed om in clipjes terug te komen. Al de voetbalcommentatoren van Langs de Lijn zijn ook permanent aan het schreeuwen. En als je dan de beelden erbij ziet is de bal 4 meter over de middenlijn ofzo.
Lekker kansloos om dat niet te doenquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die regel bestaat al een tijdje niet meer.
Toch had het (radio)commentaar van Van Gelder vaak ook lange stukken met normaal commentaar, en dan werd het enthousiast en luider als er iets ging gebeuren. Zo'n Joris probeert vooral Mart Smeets-achtige oneliners in élke uitspraak te drukken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Allemaal afgekeken van Jack van Gelder die dat altijd deed om in clipjes terug te komen. Al de voetbalcommentatoren van Langs de Lijn zijn ook permanent aan het schreeuwen. En als je dan de beelden erbij ziet is de bal 4 meter over de middenlijn ofzo.
Ook op hoge hoogte is denk ik wat ze bedoelen, maar Urumqi ligt nog wat hoger.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:56 schreef heywoodu het volgende:
"Urumqi, een kopie van deze baan in Salt Lake City."
Ook iets met ijs, 400 meter lang, twee bochten, dat soort werk, of hoe moet ik dat voor me zien?
Tijd om in Cochabamba te gaan bouwen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook op hoge hoogte is denk ik wat ze bedoelen, maar Urumqi ligt nog wat hoger.
Hans van Vliet was niet geheel objectief, maar was dat eerder dan Jack?quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar begon radio Rijmond vroeger al mee
Vaak ook nog Inclusief vooraf bedachte woordgrapjes.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch had het (radio)commentaar van Van Gelder vaak ook lange stukken met normaal commentaar, en dan werd het enthousiast en luider als er iets ging gebeuren. Zo'n Joris probeert vooral Mart Smeets-achtige oneliners in élke uitspraak te drukken.
Mag je daar met zuurstof rijdenquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd om in Cochabamba te gaan bouwen.
Zal denk ik rond dezelfde tijd zijn, als ik op zondag met mijn pa richting een voetbalwedstrijd ging stond het altijd opquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hans van Vliet was niet geheel objectief, maar was dat eerder dan Jack?
Die deed het volgens mij voor het eerst zo overdreven in de CL-finale van 1995, toen hij door Arno Vermeulen heen ging schreeuwen.
Doe dan meteen La Paz, als je toch al in die richting gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd om in Cochabamba te gaan bouwen.
Ziet er statisch uit.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zijn die sponsorborden echt? Of via TV landgebonden?
Jij denkt dat ze dit nog ergens anders uitzenden?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
Volgens mij staat in zowat alle schaatsbanen enkel Nederlandse reclamequote:Op zaterdag 15 november 2025 22:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
Machtig mooi toch, Chocomel-reclame in beeld bij mensen die ergens in Canada zitten te kijkenquote:
Straks weer sjoken als het ergens om gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:06 schreef Remco het volgende:
Antwanet valt ook niet tegen eigenlijk
Weet ik hetquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dit nog ergens anders uitzenden?
Dat doen ze, jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dit nog ergens anders uitzenden?
Maar wat werd ze gepest vroeger!quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Straks weer sjoken als het ergens om gaat.
Was ze alquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beune nu over Schouten heen?
Bohhhhhhquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beune nu over Schouten heen?
Waarom dan alleen Nederlandse reclame?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat doen ze, ja
Afgelopen nacht was zelfs een internationaal forum lekker actief
Ze heeft toch best veel gewonnen?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Straks weer sjoken als het ergens om gaat.
Wanneer zijn ze gearriveerd, woensdag ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Marijke kan er geen kloten van. Jetlegged
Die drie Belgen die kijken denken 'amai, ze heb'n Cécémel verkeerd gespeld'.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Machtig mooi toch, Chocomel-reclame in beeld bij mensen die ergens in Canada zitten te kijken
Omdat het toch wel gedomineerd wordt door Nederland, qua markt, lijkt me.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Waarom dan alleen Nederlandse reclame?
Ja, stond zelfs voor de start in dat tekstbalkje onderin als 'feitje'quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze gearriveerd, woensdag ofzo?
En straks een plekje inpikken wat iemand anders verdiend heeft. Jillert is een enorme egoļstquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:10 schreef Marcoss het volgende:
Dan mag je naar de B-groep.. lekker gewerkt Jillert
Ik was even wat toastjes met zalm aan het prepareren, derhalve gemist.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, stond zelfs voor de start in dat tekstbalkje onderin als 'feitje'
Duidelijk statement van Anema richting Ritsma.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:09 schreef Faraday01 het volgende:
Groenewoud, blijf dan gewoon thuis zeg
Bestaan die nog... feiten?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, stond zelfs voor de start in dat tekstbalkje onderin als 'feitje'
Nog een dotje kaviaar eropquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was even wat toastjes met zalm aan het prepareren, derhalve gemist.
Maar dat heb ik nietquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog een dotje kaviaar erop
Roomkaas eropquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje bieslook mag ook
Topspul.quote:
Is haar haar nou nog oranjerder geworden?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:14 schreef Pino112 het volgende:
Kusje van Antwanet speciaal voor @:franklop
Geen idee, zie wel dat ze een heel stuk soepeler rijdt dan onder Oriequote:Op zaterdag 15 november 2025 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Is haar haar nou nog oranjerder geworden?
Kaas is altijd goed.quote:
Je zag ze net op de achtergrond finishen.quote:
Traditie.quote:
Leuk duo met Per Strand Hagenesquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:21 schreef Remco het volgende:
Alleen om de naam al zouden we Didrik Eng Strand niet mogen missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |